Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK II
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #21  
Old 04-01-2006, 13:04
Fred Fred is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,351
Talking

Quote:
Originally Posted by TimMK1
Ik denk het wel, de koude start injector zit op je inlaatspruitstuk met twee inbussen vast is het niet? En dan nog iets.. als ik hem sochtends start loopt hij niet, zoals hij wel zou moeten, met een verhoogd toerental.


Dat wijst OOK op een defecte warmdraairegelaar, die zit voor op het blok, net naast / onder de koelwateraansluitingen...daar vandaan lopen er twee slangen naar de spinnenkop
Reply With Quote
  #22  
Old 04-01-2006, 13:30
TimMK1's Avatar
TimMK1 TimMK1 is offline
VW Guru
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 841
Default

Hmm oke... en wat zou ik hieraan kunnen tsjekken oftie nog goed is of niet?
Reply With Quote
  #23  
Old 04-01-2006, 14:23
TimMK1's Avatar
TimMK1 TimMK1 is offline
VW Guru
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 841
Default

OKe Fred, bij deze mijn nederige excuses.. Me broer had vandaag de koudestart injector meegenomen naar ze werk, en hij werkt nog gewoon als je er een stroompje opzet.. Jullie hadden het ook over de hall-gever. Gisteren toen hij afsloeg, keken we of hij nog een vonk had.. hij had een vonk, maar wel heel zwak en de bougies waren na een paar keer proberen te starten gewoon droog... Geen/ slecht mengsel? Bedankt weer!

Last edited by TimMK1 : 04-01-2006 at 14:32.
Reply With Quote
  #24  
Old 04-01-2006, 18:53
golf mkII 16v golf mkII 16v is offline
Getting there...
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 7,530
Default

extra luchtschuif zit op het spruitstuk
Reply With Quote
  #25  
Old 05-01-2006, 09:40
TimMK1's Avatar
TimMK1 TimMK1 is offline
VW Guru
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 841
Default

Hmm de hall-gever is het ook niet denk ik.. Vanochtend weer gestart en na een tijdje viel hij weer uit.. En niet meer aan te krijgen. Het is neit zo dat de toerenteller in 1 klap naar beneden valt, en als ik hem weer probeer te starten, zie je ook dat er nog wel leven zit in de toerenteller.. Extra luchtschuif zal ik strax eens checken..
Reply With Quote
  #26  
Old 05-01-2006, 09:59
Dennis@polo86c.nl Dennis@polo86c.nl is offline
No personal life
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,494
Default

En de rest van de ontsteking?
Bobine enz?
Na uitvallen zou ik kijken of daar nog leven in zit bij het starten.
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann...
1975 Audi 50 GL
1976 Audi 50 GL
1988 Polo G40
Reply With Quote
  #27  
Old 05-01-2006, 10:48
golf mkII 16v golf mkII 16v is offline
Getting there...
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 7,530
Default

olie en andere vettigheid op de klep ven de luchtweger is een ligtgewicht klep als die wat zwaarder wordt door olie oid komt de plunjer niet goed omhoog krijgt de motor bij koud niet genoeg brandstof
Reply With Quote
  #28  
Old 05-01-2006, 13:47
Melvin Melvin is offline
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 5,427
Default

Ja het was idd de luchtweger die klem zat.. hij loopt nu weer goed! bedankt he!
Reply With Quote
  #29  
Old 05-01-2006, 14:46
golf mkII 16v golf mkII 16v is offline
Getting there...
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 7,530
Default

leuk om te lezen dat ze het weer goed doet
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 12:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum