![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dat wijst OOK op een defecte warmdraairegelaar, die zit voor op het blok, net naast / onder de koelwateraansluitingen...daar vandaan lopen er twee slangen naar de spinnenkop |
|
||||
|
||||
![]() Hmm oke... en wat zou ik hieraan kunnen tsjekken oftie nog goed is of niet?
|
|
||||
|
||||
![]() OKe Fred, bij deze mijn nederige excuses.. Me broer had vandaag de koudestart injector meegenomen naar ze werk, en hij werkt nog gewoon als je er een stroompje opzet.. Jullie hadden het ook over de hall-gever. Gisteren toen hij afsloeg, keken we of hij nog een vonk had.. hij had een vonk, maar wel heel zwak en de bougies waren na een paar keer proberen te starten gewoon droog... Geen/ slecht mengsel? Bedankt weer!
Last edited by TimMK1 : 04-01-2006 at 14:32. |
|
|||
|
|||
![]() extra luchtschuif zit op het spruitstuk
|
|
||||
|
||||
![]() Hmm de hall-gever is het ook niet denk ik.. Vanochtend weer gestart en na een tijdje viel hij weer uit.. En niet meer aan te krijgen. Het is neit zo dat de toerenteller in 1 klap naar beneden valt, en als ik hem weer probeer te starten, zie je ook dat er nog wel leven zit in de toerenteller.. Extra luchtschuif zal ik strax eens checken..
|
|
|||
|
|||
![]() En de rest van de ontsteking?
Bobine enz? Na uitvallen zou ik kijken of daar nog leven in zit bij het starten.
|
|||
|
|||
![]() olie en andere vettigheid op de klep ven de luchtweger is een ligtgewicht klep als die wat zwaarder wordt door olie oid komt de plunjer niet goed omhoog krijgt de motor bij koud niet genoeg brandstof
|
|
|||
|
|||
![]() Ja het was idd de luchtweger die klem zat.. hij loopt nu weer goed! bedankt he!
|
|
|||
|
|||
![]() leuk om te lezen dat ze het weer goed doet
|