![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
het land van ooit... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt daar zitten ook veel zwakzinnigen ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dan zou die oud collega misschien weleens een dezelfde persoon kunnen zijn als.....en als.....en als.....nee, laat ook maar ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kunt toch zien dat ook deze VW_Golf_MK1 niet helemaal goed is... Drunen ligt helemaal niet in Friesland ![]() |
|
||||
|
||||
![]() drunen ...stel geiten
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
daar is iedereen et wel over eens, maar tot een ding is ie wel in staat, nl. het starten van eindeloze bull-shit topics, die ook eens helemaal nergens, ik herhaal: nergens over gaan, en wij daar maar allemaal intrappen door erop te reageren m.a.w. de aandacht te schenken die hij helemaal niet verdient, mijn respect daarvoor.... maar wat mij betreft kan er nu toch echt een ![]() |
|
||||
|
||||
![]() laat hem maar zelf op zijn eigen topics reageren, dat heeft ie in et verleden nl. ook al gedaan
![]() |
|
||||
|
||||
![]() hij start het topic maar jij hebt het grootste woord... zeg dan ook niks
|
|
||||
|
||||
![]() Zo, zal me ook eens mengen in deze bullshit..............
.............ook deze gozer kan de weg naar het andere forum niet vinden, blijkbaar............wie helpt hem ??? Grtz................ LRR Ps: Over en sluiten maar
|
||||
|
||||
![]() Quote:
je hebt gelijk, ik ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
er zal toch iemand moeten zijn die het aan zijn botte hersentjes duidelijk moet maken wat hier de gang van zaken is op dit forum.. |
|
||||
|
||||
![]() denk je dat die dat nog niet weet!!!! wie is er dan dom
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo, hoop dat t nu afgelopen is. Bedankt voor julle oplettendheid, als het weer zover is aub PM naar mij of 1 van de andere Mods