Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek overig > Watergekoelde projecten
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #81  
Old 17-12-2005, 15:39
Caddy_Sander's Avatar
Caddy_Sander Caddy_Sander is offline
Forum Regular
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 211
Default




Dit idee zou het moeten worden, vrij lichte kleur beige dus.

Last edited by Caddy_Sander : 17-12-2005 at 15:45.
Reply With Quote
  #82  
Old 17-12-2005, 15:41
Caddy_Sander's Avatar
Caddy_Sander Caddy_Sander is offline
Forum Regular
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 211
Default

Heb nog 2 pics gevonden van de zomer hoe die toen nog was






Last edited by Caddy_Sander : 17-12-2005 at 15:50.
Reply With Quote
  #83  
Old 17-12-2005, 15:44
JK Le Mans's Avatar
JK Le Mans JK Le Mans is offline
Married to PC
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 3,357
Send a message via MSN to JK Le Mans
Default

iig laag genoeg aan de achterkant !
__________________
Reply With Quote
  #84  
Old 17-12-2005, 15:58
Pedaalemmer's Avatar
Pedaalemmer Pedaalemmer is offline
Volksforum Aandeelhouder - Pedalwanne
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 11,016
Send a message via MSN to Pedaalemmer
Default

Quote:
Originally Posted by Caddy_Sander
Tellerplaten zijn met AutoCad gemaakt, dus helemaal identieke verhouding met originele platen. Dus schaalverdeling is exact hetzelfde als origineel. Alle maten kloppen


Ik vat hem ff niet. Op de plek waar eerst 120 stond, staat nu 140km/h..dus zodra jij 120km/h uur rijdt dan geeft jouw teller 140 km/h aan toch?
Reply With Quote
  #85  
Old 17-12-2005, 16:17
Caddy_Sander's Avatar
Caddy_Sander Caddy_Sander is offline
Forum Regular
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 211
Default

Euh op de plek waar nu 140 staat, staat origineel ook 140. Dus bovenaan heeft altijd al 140 gestaan

Waar heb je gelezen dan dat er eerst 120 op die plek zou staan?

Tellerunit was oorspronkelijk van een G60, vandaar dat ie ook tot 260 gaat

Last edited by Caddy_Sander : 17-12-2005 at 16:20.
Reply With Quote
  #86  
Old 17-12-2005, 17:25
Caddy_Sander's Avatar
Caddy_Sander Caddy_Sander is offline
Forum Regular
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 211
Default

Quote:
Originally Posted by JK Le Mans
iig laag genoeg aan de achterkant !


Mwah, moet straks nog wel een stukkie zakken
Reply With Quote
  #87  
Old 18-12-2005, 23:42
Caddy_Sander's Avatar
Caddy_Sander Caddy_Sander is offline
Forum Regular
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 211
Default



ff een andere radiateur gehaald, met ingebouwd reservoir. Kan mijn externe reservoir mooi weg ;D

Vandaag ff donordeurtjes gepast..







Beide deurtjes passen niet helemaal perfect. Bij eentje heb ik er een ringetje bij de scharnier tussen moeten stoppen omdat ie anders aanliep met het slot.






Alleen bij beide deuren vallen de hoekjes van de deuren BINNEN de carosserie, wat erg lelijk is. Hier zie je dat het hoekje net te ver naar binnen valt.

Zou dit nog makkelijk wat naar buiten te buigen zijn?

Het gaat niet om de gehele lengte van de deur maar echt het laatste hoekje. Ze zijn van een golf 1, lijkt wel alsof die deuren al eerder wat naar binnen buigen als de deuren van een caddy ???
Reply With Quote
  #88  
Old 29-12-2005, 16:05
Caddy_Sander's Avatar
Caddy_Sander Caddy_Sander is offline
Forum Regular
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 211
Default

Zo, weer een stapje verder..

Gister een motorbok/steun besteld, waarschijnlijk volgende week binnen. Kan ik mooi het blokkie onder handen nemen.

Vanavond ga ik de motortakel ophalen, heb nu het voorbereidende werk gedaan zodat ik morgen de motor eruit kan halen.



Dus zeer binnenkort weer pics
Reply With Quote
  #89  
Old 29-12-2005, 22:35
LRR's Avatar
LRR LRR is offline
Getting there...
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 7,569
Default

Quote:
Originally Posted by Caddy_Sander
Gister een motorbok/steun besteld, waarschijnlijk volgende week binnen.


Powerplustools toevallig ???


Grtz............ LRR
__________________
also known as L(ittle) R(ed) R(ooster)
Reply With Quote
  #90  
Old 29-12-2005, 22:51
DÁ-BRT's Avatar
DÁ-BRT DÁ-BRT is offline
Volksforum Aandeelhouder - Diesel-head
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 2,817
Send a message via MSN to DÁ-BRT
Talking

En heb je de motortakel opgehaald of is hij gebracht?
__________________
Groetjes,
Bert

VW Jetta 1.6 1984 (NL)
Audi Q7 3.0 TFSI 2019 (UAE)
Audi TT 2006 (UAE)
Volvo XC60 2010 lifted and modified (UAE)


"Because there's a thin line between hobby and mental illness!"
Reply With Quote
  #91  
Old 30-12-2005, 11:48
Caddy_Sander's Avatar
Caddy_Sander Caddy_Sander is offline
Forum Regular
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 211
Default

Quote:
Originally Posted by Little Red Rooster
Powerplustools toevallig ???


Grtz............ LRR


Ik heb geen idee... heb m via via besteld. Aan de prijs te zien niet, want de mijne is een stukkie goedkoper.
Reply With Quote
  #92  
Old 30-12-2005, 11:49
Caddy_Sander's Avatar
Caddy_Sander Caddy_Sander is offline
Forum Regular
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 211
Default

Quote:
Originally Posted by DÁ-BRT
En heb je de motortakel opgehaald of is hij gebracht?


Eeeeeeeeuhhhh, bedankt he bertje voor het brengen

Ding had ook amper in mn polo gepast bij nader inzien
Reply With Quote
  #93  
Old 30-12-2005, 13:27
Pedaalemmer's Avatar
Pedaalemmer Pedaalemmer is offline
Volksforum Aandeelhouder - Pedalwanne
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 11,016
Send a message via MSN to Pedaalemmer
Default

dat het hoekje van de deuren naar binnen loopt zal ongetwijfeld komen doordat een caddy meer verstevigingpunten heeft op die plaats en daardoor net iets breder doorloopt. tis maar een gokje van me :p
Reply With Quote
  #94  
Old 30-12-2005, 21:35
Caddy_Sander's Avatar
Caddy_Sander Caddy_Sander is offline
Forum Regular
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 211
Default

Volgens de caddy-kenners op het caddyforum is ie identiek aan golf1, jetta1 t/m de B-stijl. Zelf heb ik ook het idee alsof ie daar toch anders loopt (mijn caddy is btw helemaal origineel en geen rare uitbouwingen o.i.d)

Waarschijnlijk ligt het gewoon aan het oude plaatwerk, vroeger waren ze niet zo maatvast als tegenwoordig en zul je dus een beetje moeten buigen en trekken om het precies zo te krijgen als dat nodig is.

Heb het nu met een klos hout goed gekregen. Die tussen de hoekjes van de deur stoppen en zachtjes dichtdrukken tot het gewenste model
Reply With Quote
  #95  
Old 31-12-2005, 10:52
DÁ-BRT's Avatar
DÁ-BRT DÁ-BRT is offline
Volksforum Aandeelhouder - Diesel-head
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 2,817
Send a message via MSN to DÁ-BRT
Default

Nop caddy is inderdaad identiek aan de neus van een golf/jetta 1 4/5 deurs. Deze is vlak na de b-stijl afgekapt en daar overheen zijn de zij wanden naar achteren gezet.

Er zitten niet meer verstevigingen in de kokers of chassis aan de voorzijde.
__________________
Groetjes,
Bert

VW Jetta 1.6 1984 (NL)
Audi Q7 3.0 TFSI 2019 (UAE)
Audi TT 2006 (UAE)
Volvo XC60 2010 lifted and modified (UAE)


"Because there's a thin line between hobby and mental illness!"
Reply With Quote
  #96  
Old 31-12-2005, 11:57
Caddy_Sander's Avatar
Caddy_Sander Caddy_Sander is offline
Forum Regular
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 211
Default

Even een vraagje jongens.

Heb ns zitten denken....mijn laadvloer heeft best slechte plekken, bubbels van onderuit. Precies waar de chassisbalken lopen. En is echt op meerdere plekken.

Nu zit ik te denken om bij de dealer een nieuwe laadvloer te bestellen en deze er helemaal uit te halen. Dus precies waar die naden lopen binnen de wielbakken.

Lijkt mij eerlijk gezegd makkelijker om dit te doen ipv stukje voor stukje eruit te halen. Zo is het in 1 keer goed en minder gepuzzel

Nu vraag ik me af hoe zo'n laadvloer dan vast zit, gepuntlast op de chassisbalken ofzo?
Reply With Quote
  #97  
Old 31-12-2005, 12:17
DÁ-BRT's Avatar
DÁ-BRT DÁ-BRT is offline
Volksforum Aandeelhouder - Diesel-head
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 2,817
Send a message via MSN to DÁ-BRT
Default

Jeps gepuntlast.

En aan de zijkanten omgevouwen en daar ook gepuntlast aan de wanden.
__________________
Groetjes,
Bert

VW Jetta 1.6 1984 (NL)
Audi Q7 3.0 TFSI 2019 (UAE)
Audi TT 2006 (UAE)
Volvo XC60 2010 lifted and modified (UAE)


"Because there's a thin line between hobby and mental illness!"
Reply With Quote
  #98  
Old 02-01-2006, 22:54
Moroder's Avatar
Moroder Moroder is offline
Postwhore
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,205
Send a message via MSN to Moroder
Default

Quote:
Originally Posted by Caddy_Sander
Waarschijnlijk ligt het gewoon aan het oude plaatwerk, vroeger waren ze niet zo maatvast als tegenwoordig en zul je dus een beetje moeten buigen en trekken om het precies zo te krijgen als dat nodig is.


Hee Sander, verder nog succes met je projectje!! .

Maarre, zitten er geen nieuwe dorpels ingelast?? Die er er overheen gezet zijn?

Bij mij hebben ze dat gedaan (jah vorige eigenaar) en die heb ze er overheen gelast, zodat dat een mm buiten mijn deuren staat.... ...
__________________
Soon to be turbo-ed!!!


Mijn Rabbit Injection Convertible '82
Reply With Quote
  #99  
Old 03-01-2006, 01:15
Caddy_Sander's Avatar
Caddy_Sander Caddy_Sander is offline
Forum Regular
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 211
Default

Thnx we doen iig ons best

Wat de dorpels betreft. Aan de rechtkant is er dus een klein stukje rot (gaatje). Dit heb ik wat verder gehakt en zag dat de dorpel enkelwandig was. Dus geen overzetdorpel waar ik ook al bang voor was.

Verder loopt het hoekje van de deur ook al wat naar binnen ten opzichte van het onderste gedeelte van de B-stijl. En zo hoog lopen de dorpels niet
Reply With Quote
  #100  
Old 03-01-2006, 20:44
Moroder's Avatar
Moroder Moroder is offline
Postwhore
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,205
Send a message via MSN to Moroder
Default

Met brandertje de scharnieren ff verzetten !!
__________________
Soon to be turbo-ed!!!


Mijn Rabbit Injection Convertible '82
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 14:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum