![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gisteren heeft een kameraad van me, Barry, een T1 gekocht, waar z'n vrouw in mag rijden, komt bij Kieft en Klok weg, en zo te zien een mooie harde bus.
![]() de nieuwe shoptruck stond er ook ![]() ![]() zelfs de motor ligt hoger dan normaal om zo laag te kunnen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() tsjing, tsjing
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() Zowel de pijl als de pick-up ![]()
|
|||
|
|||
![]() gefeliciteerd mooie split en die pickup is ook erg cool gemaakt
damn en jij ligt er weer warmpjes bij in bed.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Haajee: Is dit een SO-42? Aan de louvre raampjes te zien wel. Ik zou graag m'n lijstje up to date / compleet willen houden... |
|
||||
|
||||
![]() Wens Barry en veel plezier mee! Mooi ding!!!!
En die shoptruck ga ik zo snel mogelijk even IRL bewonderen, ding is echt super vet zo te zien!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De bus bleek nog op de K&K site te staan: feliciteer Barry maar met de 12de (zo ver bekend) S0-42 in Nederland! ![]() Als Barry van de achterbank/ bed af wil mag ie gerust contact met me opnemen! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dat is toch het interieur van een andere bus of wordt ik nou gek?
|
|
|||
|
|||
![]() Wow, Gefeli Barry!
![]()
|
||||
|
||||
![]() oh nee dan ben ik in de war! Sorry!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() Veel plezier ermee!!! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
wat is en SO-42?? ![]() en als ik gegevens heb mail ik ze door.. edit: heb het al gelezen op je site.. ![]() Last edited by hajee : 05-10-2005 at 11:48. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Tja wil ik ook wel eens weten... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Een SO42 is zo'n camper uitvoering, net als die van krukkie...
|
|
||||
|
||||
![]() SO42;
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
S0-42 een een camperuitvoering van Westfalia. In de USA of A de meest voorkomende spijlbuscamper uitvoering in Nederland 12 stuks van bekend. Voor de volledigheid:Antwoord op de vraag en nog een antwoord op de vraag. 't Zou natuurlijk ook leuk zijn om deze bus in het spijlbusregister op te nemen. Last edited by vwspijlbus : 05-10-2005 at 11:59. |
|
||||
|
||||
![]() klopt , net gelezen! zodra ik meer gegevens krijg van deze bus, stuur ik ze je door..
antwoord 1 |
|
||||
|
||||
![]() sooooow,
mijn vriend Pontony was van de zomer net te laat... K&K had deze net gekocht van teozracingcar in zuid frankrijk waar Pontonneke rond aan't struinen was..... nu ik pas goed kijk weet ik niet of ie het eigenlijk wel is?!?!? ok, bericht waar niemand op zit te wachten. ![]() ANYWAY, VEEL PLEZIER MET DE SPLIT!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
(PS: Bij Albert ( http://www.thecoolvw.com ) staat er ook 1-tje te koop (nummer 13 in NL??)) |