![]() |
|
View Poll Results: Kom je ook naar de laatste ACN ?? | |||
Ja , ik kom en eet daar een happie ![]() |
![]() ![]() ![]() |
9 | 32.14% |
Ja, ik kom |
![]() ![]() ![]() |
7 | 25.00% |
Ik weet het nog niet zeker ?! |
![]() ![]() ![]() |
4 | 14.29% |
Nee, ik kom/kan niet ![]() |
![]() ![]() ![]() |
3 | 10.71% |
WTF is een ACN ??? |
![]() ![]() ![]() |
5 | 17.86% |
Voters: 28. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
er zitten gaten in hoor.....loopt het water zo weer uit ...en ik kan het weten.... nog steeds natte dromen van spa 2005 ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ja, toen was het ook een mooi gezicht... ingepakt en nog doorweekt
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben er ook weer bij met de kubel,deze x met un setje gepolijste foekse.
Tot dinsdag |
|
||||
|
||||
![]() ik zal er zijn, maar wel met een zwart lintje, een kevervriend uit 7 huizen die regelmatig
met zijn kever langs kwam op de cruise night is afgelopen maandag overleden, zal m missen dinsdag greetz hans
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hebbie nog 2 plekkies extra, eten Andrea en ik ook mee dit keer. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik ben er ook bij.
Als de ponton weer remt ![]() De variant houd niet zo van koud weer en kans op regen :p Wel klote van de luchtgekoelde vriend van keverfreak, sterkte.....
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Sluit ik me bij aan. |
|
||||
|
||||
![]() jahoor, wij zijn ook van de partij!!!!! en deze keer niet met een waterkoker alst goed is.......
![]() ![]() ![]()
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
heee cookies eraf joh.... ga proberen te komen maar ligt weer aan het weeeeer foeks roelt |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Gewoon komen ![]() Is gewoon goed weer ! Heb ook 175x55's bij me voor je, kan je gelijk weer een stukkie lager woensdag ![]() (of zijn ze niet voor de kubel ??)
|
|||
|
|||
![]() euh ws op voorraad, want kan achter niet meer lager en de als ik de lage bandjes erop gooi krijg ik een gat tussen wiel en wielkast en das ook nie fraai :o ...dus blijft ws de 195/50/15....maar heb ze gereserveerd dus koop ze wel van je ...je weet maar nooit...
Ligt echt aan het weer of ik kom.... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Het "weer" komt wel, dus daar hoeven jullie niet voor thuis te blijven...
![]() Tot dinsdag dan!!!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja,ff un x wa anders,die had ik nog onder een andere auto zitten. K heb voor 99% weer un ander project bygekocht,een 21 raams samba,moet hem alleen nog ff ophalen |
|
|||
|
|||
![]() wel lekker als je af en toe kan wisselen... :p
een samba ![]() gaaaaf |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nice !! Haal m op voor a.s. dinsdag, kan je er mee naar de ACN ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() aardig gek goed bezig ik hoop dat je hem nog op kan halen voor dinsdag ![]()
|
||||
|
||||
![]() van de partij!!!!
|
|
||||
|
||||
![]() Even voor de weer liefhebbers onder ons:
http://teletekst.nos.nl/gif/images/704-01.gif Dus Leon heeft het "weer" goed geregeld....... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() zo maar doen dan ??
http://www.teletekst.nl/Weersverwac...63/Default.aspx Kans op neerslag....... 0 !!!! hehehehe, komt helemaal goed ![]()