![]() |
|
||||
|
||||
![]() Civic coupe's van dat type zijn nooit origineel met VTEC geleverd
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Niet best, moet 6 weken een looprek aan de haal... (gelukkig heb ik een "hersen-baan"... sorry, schiet zelf in de lach!!) I'll live... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Boodschappenwagentje?! Zo een hok is nog minder waard dan een boodschappenkarretje van mijn werk (Lidl)! Zou mijn boodschappen er niet in durven vervoeren zo een loempia-wrak!
|
||||
|
||||
![]() mwoh eerste type civic (die met rond zijruitje) en dan een 1.6 vtec blokje er in ,ga je echt wel janken met je 1.8 turbo in je golf 3 .........
das dus 160 paardjes op 600kg ,.nu zijn die vtec blokjes zeer betrouwbaar en goed te kietelen tot een pk of 250 .op 600 kg ,,,,,,,,,,,,ik zeg zeeeeeerrrrr leuk . maar hoe de meesten de halfords binnen rijden en er de halve vitrine aan blijft hangen is mij nog steeds een raadsel .......................
|
||||
|
||||
![]() Quote:
misschien had honda zich wat meer moeten focussen op de remmen dan |
|
||||
|
||||
![]() scherp
![]()
|
||||
|
||||
![]() maarja grotere wielen is ook minder remvertraging (moment is kracht x arm )
|
||||
|
||||
![]() Quote:
daarom hebben ze ook autostyle pedalen |
|
||||
|
||||
![]() dus langer rempendaal (helaas zitten die alu matten dus eerder in de weg ,is dus minder slag op rempendaal)
tja en zo'n yank is net een tank ,meer ijzer dan wegligging
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het wordt met de minuut beter hier in dit topic, hahahahahaahahah !!
|
||||
|
||||
![]() Bel Beatrix of ze bloemen komt leggen bij dit herdenkingssymbool van de Japanse capitulatie, nu 60 jaar geleden.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik zeg, dit is wel een super uitgevoerde "de grote beurt" |
|
|||
|
|||
![]() Lijkt alsof ze de eigenaar er nog uitgeknipt hebben ook! Schande, hup mee de pers in die vent, zon auto rijden en dan ook nog in zon walgelijke kleur... yech!
Zie ik zon kereltje er ook nog bij huilen...''oooh nee mn mooie auto.. helemaal stuk, nou kan ik aanstaande zaterdag er niet meer mee naar de MAC''
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ghehehe, das dus overal hetzelfde? :biggrin:
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hahahah bedoelde er niks mee Big M..... Maar idd is overal hetzelfde....reed laatst kompleet onnadenkend op zaterdag met mn Golfjuh naar de Mac om wat lekkers te scoren, stonden ze daar met veel te veel spoilers en te harde muziek, snapten ze niet wat ik met zon golf deed ''hahahah 1100cc maar?'', en ''Man die imperiaal is geen porum'' en als klap op de vuurpijl....'' een 16V antenne moet je erop zetten''.....Eerlijk waar ik had een tas vol en niks smaakte me meer...! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
sorry?! ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
die mannen weten niet waarover ze spreken ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Neuh klopt, snappen er niet veel van.... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Weet ik toch...Ik voel me ook helemaal niet aangesproken! Maar dat zijn van die sneue bennie's, die helemaal into de tupperware-tuning zijn, maar als je vraagt wat voor bloks erin ligt, zegt ie (zonder schaamte ![]() ![]() Kom op zeg! Met mijn jetta (0 tot 100 in 2 jaar) trek ik die mans er nog uit! Ga nou gauw bij 'mijn' MARKDonalds weg ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() En als je goed naar het kenteken kijkt......leert hij het ook nooit...