![]() |
|
||||
|
||||
![]() Luitjes,
Ik zit een beetje na te denken over hoeveel ik mijn Golf 1 GTI straks wil verlagen. De bedoeling is dat hij op 15" velgen komt te staan (en zekers niet kleiner, heel misschien 16" maar ws niet) en nou is mijn vraag: Zouden jullie hier foto's willen plaatsen waarop de verlaging goed zichtbaar is en dan gaarne vermelden hoe laag die is !!!!! En dus het liefst met 15 of 16 inch velgen........... Alvast hartelijk dank Grtz................. LRR Ps: En om de smartasses onder ons ff voor te wezen.........een goeie schroefset is een beetje HB (high budget), dus vandaar dat ik voor een vaste verlaging wil gaan
|
||||
|
||||
![]() ![]() Schroefset weitec 680 euri bij stroeve!! voor compleet uit geschroeft min 12 cm achter nog 2 cm over.dit zijn 14 inch pirellis maar krijg zaterdag 2 delige bbs rm er onder 15 inch. zal wel een foto posten!! vindt het niet veel geld voor een goed schroefset. groetjes hansie!!
|
||||
|
||||
![]() ![]() Midden van de wielkastrand hangt op 55cm boven de grond (bandmaat 195/40R16), ongeveer 2/3e van de draad naar beneden met een setje van dee-trade. Achter valt helaas niet te schroeven maar is ~20cm gezakt, eat that ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Op wat voor banden wil je gaan rijden? en met welke breedtes en et's?
met een 165/45 band kun je zo een cm of 2 lager als met een 195/45-er, maar als de et weer goed is kun je met diezelfde 195/45-er ook wel weer behoorlijk zakken... met bumpstop kan elke laagte al snel.. :p tis maar net welke eisen je aan je wegligging stelt ![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
In ieder geval 45'ers Tom. Breedte ben ik nog niet overuit, maar de velgen hebben volgens mij ET 25 of iets in die buurt, en ik heb de wielranden straks rondom gerold............dus dan moet een 195 mogelijk zijn denk ik op een 7J velg. Qua wegligging moet ie toch nog enigzins een beetje veren, en ik weet uit ervaring dat FK-Automotive dat doet.......voor een redelijke prijs. De banden moeten echter ook weer niet te smal, want dat is niet mijn "ultieme look" om maar zo te zeggen. Grtz............. LRR
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Okay, ook ik heb een schroefset, ik denk een verlaging van een cm of 7 a 8 met 195/45 15 Bridgestone Potenza op 8j bij ET 25 + 5 mm spacers (staat dus gelijk aan ET20). Mijn wielranden zijn ook omgezet en de kunstof verbreders iets weggesneden en vastgekit. Geeft in ieder geval een idee. Ik heb de set niet eens volledig hard staan, auto kan best nog iets inveren, geen probleem, loopt nooit aan! Huibert Last edited by Cabrio-Addict : 02-08-2005 at 22:28. |
|
||||
|
||||
![]() Hey,
hier is mijn auto... hij is verlaagd door middel van een H&R Schroefet en staat op voor 7x15 et 20 met 195/45 15 Toyo's en achter staat ie op 8x15 et ? met 195/45 15 Toyo's... achter is ie maximaal gezakt (wie weet hoeveel dit is?) en voor heb ik nog een ruime 2 cm over om te zakken... op deze foto staat ie achter trouwens nog iets hoger omdat er toen nog 50 serie banden opzaten... die zijn inmiddels vervangen door 45 ers en gelijk verder gezakt...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik vind je velgen trouwens helemaal geweldig !!!!!!!!!! Daar ga ik ook nog eens voor sparen :biggrin: :biggrin: :biggrin: Grtz............. LRR
|
||||
|
||||
![]() Heren,
Heel hartelijk dank voor jullie posts............. .............en blijven posten he (voor iedereen die dat nog niet gedaan heeft) Grtz................ LRR
|
||||
|
||||
![]() hier nog een foto met een H&R schroefset van chris zijn Golf 1...
met 7,5x16 en 195/40 16 bandjes... achter maximaal naar beneden en voor een stukkie over van een cm of 2...
|
|||
|
|||
![]() Supersport op z'n laagst met dumpstops 195-40-16
|
|
|||
|
|||
![]() nog zo'n 2 cm over op de schroefset van f&k, gaat alleen uitlaat niet trekken
|
||||
|
||||
![]() Nice nice nice !!!!!!!
![]() ![]() ![]() Het zijn praktisch dus allemaal schroefsets die ik zie............vaste verlaging wordt straks nog tot de Cult-status verheven ![]() ![]() ![]() ![]() En die AC Schnitzers zijn ook om te kwijlen !!!!!! Grtz.............. LRR