![]() |
|
||||
|
||||
![]() toch draaien ze al weer een aantal jaartjes mee,de mannen van dubweiser.
ze hebben ook een keer op het circuit van lelystad gestaan een jaar of 6 geleden dacht ik. toen heb ik nog een powerrohr en greenfilter gekocht en kreeg er een grote raamsticker bij. |
|
|||
|
|||
![]() Er was bij sprint wedstrijden in Engeland verleden maand ook een Mk1 met 4-wielaandrijving die won toen..
Die zat onder de 11 sec. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat zou wel het laatste zijn waar ik me druk over zou maken als ik die golf had, deze auto is puur voor snelheid gemaakt en niet een opgepoetste showbak waar er al zoveel van zijn...... |
|
||||
|
||||
![]() niet mooi ok maar als er aan de veiligheid dingen gebrekkig zijn vind ik dat eigenlijk wel erg jammer, kost toch een hoop geld om te bouwen,kan dat kleine beetje voor wat veiligheid er dan niet meer af?
(ps ik heb de auto nooit in t echt gezien maar stel dat t zo zou zijn..) maar hij is wel f*cking schnelll!! ![]()
|
||||
|
||||
![]() kvind hem ook niet mooi...maar trekt wel als een tierelier
![]() |
|
||||
|
||||
![]() das een feit ja. nu nog mooi verpakken dan is t helemaal compleet, rieger gto setje er op ofzo, staat al stukken beter en t dikke uiterlijk kan ie toch wel waar maken
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Das dan heel erg persoonlijk, want dat zou ik er nog niet opzetten als ik er geld op toe kreeg! |
|
||||
|
||||
![]() rete wijs bakkie ,zoals alyijd weer bewezen het gaat om het innerlijk ,een schoon uiterlijk wat niet kan neuken is geen zak waard .
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nee dit is mooi ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hahahahah ![]() ![]() de buitenkant zie je toch niet als je erin zit trouwens......... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nee, op n lelijk ding zitten schoffelen is wat waard ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vind hem erg leuk op de voorbumper na(kan wel een "clipper-bumper"? op toch?), andere wielen is noodzaak en een setje betere achterlichten moet zeker.
Die kassen zijn juist stoer! en voor de discussie: liever de eerste in het oerwoud als de zoveelste in het parkje... ![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() In het filmpje rijdt dat ding sneller dan het geluid
![]() |