|
|||
|
|||
Golf 1 vraagprijs
Hallo,
Ik heb 2 golfjes (mk1) gevonden die iemand al 3/4 jaar lang buiten heeft staan en wou ze graag kopen, alleen weet ik zelf niet hoeveel golfjes in deze staat waard zijn. Beide hebben ze een 1.9 diesel zei de eigenaar maar zijn 1.6 diesel op kenteken (B) 1 is een golf C en komt uit 1982 en heeft sinds 2014 al geen apk meer, de zijschermen, om de ramen, motorkap, en achterklep hebben redelijk erge roest en op sommige plekken is het zelfs doorgerroest. Het interieur ziet er oke uit op de stoelen na want deze zijn gescheurd (A) De andere komt uit 1979 en heeft sinds 2017 geen apk meer, ook deze heeft op de zelfde plekken roest, maar het is wel iets minder dan de andere. Deze heeft wel veel mos, planten en gaten in het interieur Hier een paar Fotos (gemarkeerd met A en B) Hopelijk weten jullie hoeveel deze ongeveer waard zouden kunnen zijn Alvast bedankt!
|
||||
|
||||
Een rol drop en een bounty.
Serieus zie weinig waarde. Alles is te herstellen maar dit is next level serieus veel werk. Wellicht als donor maar dan nog weinig te donoren denk ik zo.
|
|||
|
|||
Denk helaas dat yuli gelijk heeft. Waarschijnlijk als je met de auto aan het werk gaat trek je een blik met wormen los…
Die van 82 heeft mijn inziens geen waarde die van 79 enigsinds nog iets maar dan nog zit er ontzettend veel werk in om deze weer fatsoenlijk op de weg te krijgen. Als je wil zien hoeveel werk er in zit kijk maar eens bij mijn topic.
|
|||
|
|||
Zoiets is altijd moeilijk te bepalen.
Het is maar wat de gek er voor (over heeft) geeft. Maar ik denk dat er dan wel beters te vinden is, met minder werk, en wat waarschijnlijk ook wel goedkoper kan uitkomen.
|
||||
|
||||
Quote:
Dat denk ik ook......
|
|||
|
|||
600-800 voor beide samen als je echt zin hebt in een project.
|