#21
|
|||
|
|||
?
__________________
golf mk1 g40 golf1 cabrio Golf mk7 variant Polo 6r Last edited by vagg freak : 09-10-2020 at 19:03. |
#22
|
|||
|
|||
[QUOTE=knarfmk1]Heel gaaf Golfje!
Heb je er ook een 5-bak in toen kon ik niet zo'n mooie steun vinden Die jij aanbied die ik nu heb is van het beter bak en braadwerk Lassen is niet mijn ding. Hou me eigen bezig met machinale bewerkingen Boren honen Krukasslijpen Cilinderkop revisie Draaiwerk Keeringvlak lagerpassing reparatie dmv vlamspuiten Injectoren testen en ultrasoon reinigen Verstuivers Mochten mensen bepaalde wensen hebben kan tegen scherpe prijzen mooi werk leveren
__________________
golf mk1 g40 golf1 cabrio Golf mk7 variant Polo 6r Last edited by vagg freak : 09-10-2020 at 19:02. |
#23
|
|||
|
|||
Quote:
Thx
__________________
golf mk1 g40 golf1 cabrio Golf mk7 variant Polo 6r |
#24
|
|||
|
|||
Om al het geweld wat beter afgeremd te krijgen heb ik gekozen
Voor g60 schijven met s2 klauwen en een groter hoofdremcilinder En remberachtiger
__________________
golf mk1 g40 golf1 cabrio Golf mk7 variant Polo 6r |
#25
|
|||
|
|||
Op naar de 200pk (Edit: foto aangepast)
__________________
golf mk1 g40 golf1 cabrio Golf mk7 variant Polo 6r Last edited by sixpack : 16-10-2020 at 06:01. |
#26
|
|||
|
|||
In Duitsland nog een orginele zuiger set kunnen vinden
__________________
golf mk1 g40 golf1 cabrio Golf mk7 variant Polo 6r |
#27
|
||||
|
||||
Netjes
__________________
'88 Golf II VR6 '91 Golf II G60 '86 Golf II 16V New Project |
#28
|
|||
|
|||
Om te proberen 200pk en 250nm
Uit een g40 motor te persen Door het diesel blok word het een 1.4 met nog groter zuigers kan het een 1.5 worden H profiel drijfstangen 80gram lichter per stuk als oem Kruk is afgedraaid zo'n 2 kilo geheel word gebalanceerd
__________________
golf mk1 g40 golf1 cabrio Golf mk7 variant Polo 6r Last edited by vagg freak : 19-10-2020 at 22:39. |
#29
|
||||
|
||||
Mooi project dit!
__________________
|
#30
|
||||
|
||||
Daar vliegen de kilo's ervan!
Wat voor koppakking ga je gebruiken? |
#31
|
||||
|
||||
Mooi werk!
Gebruik je een onderblok/krukas van een 1.3 diesel? |
#32
|
|||
|
|||
Quote:
Een MLS pakking en een tussenplaat van 4.5mm dik niet de beste oplossing. Maar voor nu om het te proberen. speciale zuiger van rottel racing 1200 euro per 4
__________________
golf mk1 g40 golf1 cabrio Golf mk7 variant Polo 6r |
#33
|
|||
|
|||
Quote:
Een 1w is een 1.4 krukslag 79.1mm G40 krukslag 72mm
__________________
golf mk1 g40 golf1 cabrio Golf mk7 variant Polo 6r |
#34
|
|||
|
|||
Rottel racing nokkenas speciaal voor een 1.4/1.5
Ruimte moeten maken zodat de nokkenas ook rond kan draaien vanwegen meer lift Nieuwe klepveren de oem gaan blok
__________________
golf mk1 g40 golf1 cabrio Golf mk7 variant Polo 6r Last edited by vagg freak : 20-10-2020 at 12:06. |
#35
|
||||
|
||||
1W is idd zo'n 1.3 diesel met de pomp achterop de motor
mooi project |
#36
|
||||
|
||||
Super dit
__________________
'88 Golf II VR6 '91 Golf II G60 '86 Golf II 16V New Project |
#37
|
|||
|
|||
1w is 1.4 en nog een voordeel er zit zuigerbodem koeling in het blok.
er zijn ook 1.3 diesels bijden met de pomp achterop
__________________
golf mk1 g40 golf1 cabrio Golf mk7 variant Polo 6r Last edited by vagg freak : 20-10-2020 at 18:12. |
#38
|
|||
|
|||
Ook de kop is helemaal aanpast 3.5mm grotere uitlaat kleppen
2mm grotere inlaat kleppen grotere zetels alles max uit gefreest Zetel in zetel geleiders glad met het kanaal 3f inlaat
__________________
golf mk1 g40 golf1 cabrio Golf mk7 variant Polo 6r Last edited by vagg freak : 20-10-2020 at 17:55. |
#39
|
|||
|
|||
Quote:
__________________
golf mk1 g40 golf1 cabrio Golf mk7 variant Polo 6r |
#40
|
||||
|
||||
Quote:
Kan em niet vinden. Heb je een linkje? |