#1
|
|||
|
|||
Universele toerenteller signaal verschil ?
Ik krijg heleaas een universele toerenteller niet werkend.
Eerst had ik een Koso teller welke uitstekend werkt op het bobinesignaal. Nu heb ik een andere universele toerenteller welke niet werkt op dit signaal. Zijn er andere manieren/signalen waarop een toerenteller kan werken? Ik heb wel eens gelezen over dynamo of ecu signaal, maar is dit niet hetzelfde soort signaal als de bobine? Ik hoor het graag. Motor is een ABF met webers. |
#2
|
|||
|
|||
Op de oudere dynamo''s zat er een aansluiting voor de rpm.
De nieuwere kregen een puls signaal van de ecu En de allernieuwste krijgen nog steeds het signaal van de ecu maar dan via can. Maar als je het signaal draadje van de oude gebruikt zou het moeten werken. Kan je misschien even de info plaatsen van bijde tellers Groet Arie |
#3
|
||||
|
||||
Wel belangrijk dat je hem op de min van de bobine zet mocht je dit nog niet geprobeerd hebben
__________________
VW Polo 2F 1.3 '94 Mazda MX5 '90 Mitsubishi Lancer Evolution III '95 Suzuki Swift 1.3i '99 VW Kever 1200 '83 Ford Fiësta 1.3i '94 VW Golf II 1.6 '88 VW Up! 75pk '12 |
#4
|
||||
|
||||
Zit er geen instel mogelijkheid op de toerenteller zelf? Soort jumper oid?
|
#5
|
|||
|
|||
mss een diesel alternator proberen met een W- klem, heb je een toeretal signaal
|