![]() |
|
|||
|
|||
![]() freak hoppie
![]()
Present: Vw Corrado 1.8 G60 92' LC3U(project) Vw Golf II 1.8 Gti 84' LA3A(weekend car) Moto dax 150cc daytona 2006(low rider) Past: Fiat Fiorino 1.7 97' wide body Chevrolet Lacetti 2006 1.4 16v(sold) Vw Polo 2f 1.1 93' LC6U(project) |
|
|||
|
|||
![]() Deze week wat bezig gehouden met de oude kapjes enzo proper te schuren en te spuiten. Zodat deze er nu voorlopig op kunnen en dat het toch beetje proper is
![]() ![]() Intercooler afgeschuurd en afgestoomd. ![]() Terug proper zwart gelakt blinkt nog wa maar word mat ![]() ![]() Afdekkappen ook terug afgeschuurd en proper zwart gelakt en achteraf nieuw stikkers op geplakt. ![]() En dan nog een pakketje met achterbanksteunen gekregen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ziet er allemaal mooi uit ! word straks een leuk bouwpakket Ik volg hem !
|
||||
|
||||
![]() Ziet er weer spannend uit
![]()
|
|||
|
|||
![]() Vandaag nog wat verder geprutst aan het interieur:
![]() Terug proper. ![]() ![]() Aangezien ik moest wachten op de onderstellen van de achterbank omdat deze nog aan het drogen is ben ik maar begonnen aan de kopsteunen ![]() ![]() mmm? ik mis hier precies iets :p ![]() Gewoon opendoen ![]() ![]() Slechte jas was men redding haha :mrgreen: ![]() Open en toe geen probleem niet meer. ![]() Morgen verder doen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig hoor, benieuwd hoe dat straks gaat worden
|
|||
|
|||
![]() |