![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() je kunt t allemaal natuurlijk zo gek maken als je wilt.. ik heb t ooit eens even snel gedaan puur om te kijken hoe en wat met sluitertijden enz. (dit is een onbewerkte jpg) deze buis was maar 4 meter geloof ik lijkt me wel leuk om eens een goede te maken.
www.facebook.com/basetheone Last edited by DUB : 10-03-2015 at 13:42. |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zeer bekende foto, kan even niet plaatsen waar ik die precies van ken.
|
||||
|
||||
![]() Haha ja, heb van 't weekend even een mixje gemaakt van het fotomiddagje afgelopen zomert, soort advertentie-visual
![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik ben niet denderend actief hier, maar in een rig heb ik zeker ook interesse! Dus als je gaat kijken doe er dan meteen een groupbuy van maken ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Onderanderen dit evenement binnenkort. |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag was het zo'n lekker weer dat ik op de terugweg van mijn werk maar eens gestopt ben op het oude veiling terrein in Venlo:
Camera: Canon 5D mark2 Lens: Canon 70-200mm f/2.8 L USM IS Filter: LEE Filters 105mm cir. pol Statief: Benro C3770T met B5 Ballhead ![]() 150311HS VW Golf mk4 oude veiling BTS iPhone 003.jpg by just Herm, on Flickr ![]() 150311HS WV Golf mk4 oude veiling 027.jpg by just Herm, on Flickr ![]() 150311HS WV Golf mk4 oude veiling 030.jpg by just Herm, on Flickr ![]() 150311HS WV Golf mk4 oude veiling 005.jpg by just Herm, on Flickr ![]() 150311HS WV Golf mk4 oude veiling 010.jpg by just Herm, on Flickr
| just Herm | my website | | just Herm | facebook page | | just Herm | my flickr Photostream | Last edited by Herm Schreurs : 11-03-2015 at 22:43. |
|
||||
|
||||
![]() Nice, je kan al bijna foto's in zomermodus gaan maken maat!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
JA inderdaad, moet me inhouden de winterwielen nog te laten zitten ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Mooie locatie en gave foto's Herm! die Roze koffer, is dat je camera vervoerder? =D
|
||||
|
||||
![]() Nette foto's Herm, mooie Pelicase ook trouwens! Hahaha
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Yep dat is een PeliCase 1510 die je normal alleen maar in zwart ziet maar vond hem toevallig in roze envind hem erg gaaf zo. Ik dacht: Waarom ook niet, wat stickers erop en klaar. Het valt tenminste goed op als je er iemand mee weg ziet rennen ![]() Quote:
Ja he? ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vandaag met dit monster op pad geweest:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Heerlijke auto! En prachtige foto's Rick!! 👍
Mooi sfeertje..
|
||||
|
||||
![]() Hele mooie foto's Rick!
Gaaf, met de 35mm L allemaal?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanks Bas, ben alleen nog niet helemaal blij met de uitkomst van de foto's Was een vluggertje ![]() Quote:
Bedankt Herm, alleen de bovenste is met de 50mm f/1.8 gemaakt. Geeft toch gelijk een heel ander effect. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Vluggertje of niet, zijn heerlijk geworden ![]() Maar wat is er niet helemaal naar je zin gegaag of geworden dan?
|
||||
|
||||
![]() Die 2e foto mag er toch ook zijn Rik..... en dat voor een vluggertje
![]()
|
||||
|
||||
![]() Thanks Peter!
![]() Ben nogal een perfectionist ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Leuk zo die Pelicase dan Herm! gaaf kleurtje op zich ook, valt mooi op idd xD
mooi geworden die foto's zo Rick! erg gave auto's die Allroads =D ben ook wel benieuwd hoe het was geworden, of wat je anders had gedaan als je er meer tijd in had gestoken?