![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik vind helemaal mooi!
|
|||
|
|||
![]() Nice. Heb je dan ook tumblr Rick?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanks man! Yes, ik heb het wel. Maar ik ben meer een lurker dan dat ik er actief mee bezig ben. ![]()
|
|||
|
|||
![]() lurk maar lekker op die van mij dan
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag een geweldige dag gehad in Studio 54X in Almere bij de workshop van Adrian Sommeling.
Check zijn werk op: http://www.adriansommeling.com Check de studio: https://www.facebook.com/studio34x.nl Het is een erg mooie studio met een hele grote witte wand met draaiplateau voor autofotografie. Heb contact met de eigenaar om eens na te denken over een Volksforum.com fotoshoot dag te organiseren daar. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zieke foto's zeg!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
JA gaaf he! Interesse in een Volksforum photoshoot-vstudio dag?
|
||||
|
||||
![]() Hell yeah!
|
||||
|
||||
![]() Dat zijn pas leuke foto's ......doet tie goed.
Lijkt mij ook zeker leuk Herm !
|
||||
|
||||
![]() WOaah bizarre foto's! haha vet zeg.
|
|||
|
|||
![]() Daar zitten zeker aparte foto's bij. Niet helemaal mijn ding maar zeker knap gemaakt.
Die "Little Sherlock" zag ik volgens mij ook op flickr voorbij komen in de top10 meest bekeken foto's. |
|
|||
|
|||
![]() Mooie foto's!
Een volksforum dag lijkt me gaaf! 👍 Enneh, hoever zijn we met Doel? 😉
|
||||
|
||||
![]() Doel is in mijn ogen een beetje teveel gebruikt nu. Eens wat anders en unieker vinden guys.
![]()
|
|||
|
|||
![]() Ik ben hier nog nooit geweest maar misschien is het wat.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben er al eens geweest picknicken en buiten spelen met de kids.
Waanzinnig omgebouwde hoogovens. klimmen en abseilen, mountainbike parcours, zandbakken, glijbanen etc etc . Ook veel cultuur, zelfs in de winter een ijsbaan. www.landschaftspark.de/
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Geen idee maar ik ga er zo wie zo er heen ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() In Belgie is een gave locatie waar ieder jaar een meeting georganiseerd wordt.. ook iets met een oude mijn ofzo. Retroworkz meen ik.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
De meeting weet ik niets over, maar voor vette locaties in belgie: Gewoon richting Charloi rijden! Officieel de lelijkste stad van europa. Veel verlaten industrie, erg goeie achtergrond voor fotos. Doel, ook in belgie is vanwege de kerncentrale een spookstadje. Ook ideaal voor vette achtergrond voor fotos. |
|
||||
|
||||
![]() Naja, eerlijk gezegd heb ik liever een rustige of klassiekere achtergrond.
![]() ![]() ![]() ![]() Tuurlijk ligt en speelt er het een en ander op de achtergrond, maar de focus ligt primair bij de auto. Ga je naar Doel, dan gaat je focus al heel snel naar de achtergrond. Om een leuk voorbeeld te nemen: ![]()
1990 Volkswagen Golf CL 1.3 NZ -> soon 3.2 ![]() 2018 Skoda Superb Combi 1.5 TSI Sportline Last edited by Rick : 26-02-2015 at 12:48. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Photoshop kan een hoop goed maken, Doel is wel erg druk qua grafiti idd, maar ik vind zelf dat een goeie compositie een hoop kan goed maken en juist t contrast met de strakke wagen kan versterken. Lege parkeer garages, zoals die onder Arnhem CS zijn ook erg goed voor rustigere foto's. Wel zelf statief of lampen mee want weinig, maar wel goed licht. Editje: die 2 laatste foto's vind ik erg strak! Mooie compositie en vooral die eennalaatste vertelt een verhaaltje over de bestuurder sugereert ie. *kunstacademie modus* Last edited by mr.sopkip : 26-02-2015 at 12:59. |