![]() |
|
|||
|
|||
![]() AAaarghh the HORROR!!
Durf te wedden ook nog, dat er genoeg 'onverlaten' zijn die zo'n ding op het dak van hun golfje etc. schroeven.
|
||||
|
||||
![]() He, wat een geweldig idee van jou!!!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() alos je met zo'n ding op je klep hard optrekt kweek je spontaan een wheely, hoppakee.
moet je er dus ook nog een wheely-bar op maken, ook met neon natuurlijk, das wel zo mooi natuurlijk natuurlijk natuurlijk hahahaha duzz
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
|||
|
|||
![]() Gewoon kut. Misschien op een Honda maar helemaal niet op een VW :?
|
|
|||
|
|||
![]() hoerenhuisje op wielen vind ik persoonlijk maar voor de mensen die ervan houden weten al wat vragen naar de paashaas
|
|
||||
|
||||
![]() welke mongool verzint dit nou denk je dan.....dan heb je echt geen leven volgens mij.
|
|
||||
|
||||
![]() kan wel... op een Fiero of zo, kan ik zo,n plaat niet aan de binnenzijde van mn achterruit krijgen, met VWScene erin???
|
|||
|
|||
![]() kan je wel een groot 3e remlicht van maken
![]() |
|
||||
|
||||
![]() tof man.maar nu word ik misselijk.getver dus!
|