![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ok thanks hier ben ik wat mee ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik had je vorige foto ook nog eens bekeken en de kop pakking ziet er ook gewoon het zelfde uit.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ok kunnen we terug verder ! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
|
|
|||
|
|||
![]() Kleine update !
Motor ruimte begint er op te trekken ![]() Motor kan bijna gestart worden nog wat elektrische problemen die ik moet oplossen wat vloeistoffen ingieten en de sleutel omdraaien ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Motor doet het terug !
Maar bleef niet draaien zonder choke op te zetten . Na alles af te lopen en wat extra vacuumleidingen te vervangen was het nog niet beter . Nu als ik deze stekker uittrek draait ie mooi stationair ! ![]() Nu weet ik niet waarvoor deze stekker dient en waarom hij faalt als ik hem gewoon aansluit ? Iemand hier raad mee ? ![]() kan er weinig van terug vinden ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Is van de automatische choke. Die dingen geven heel vaak ellende. Als je hem eraf gooit zal hij warm netjes staionair lopen, maar koud wat moeilijk doen.
|
|
|||
|
|||
![]() update
Begonnen aan de onderkant van de auto ! ![]() Deze staat bijna klaar ! Alles ervanonder gesloopt enop zoek gegaan naar roest ! Maar deze ben ik niet tegengekomen ( op wat vliegroest na )nog steeds zeer tevreden over de kas van de auto ! Nu nog de onder kant afwerken ! Hiervoor ga ik deze gebruiken (bitumen motip) ![]() Iemand hier ervaring mee . Deze kan aangebracht worden met de borstel Of enige tips voor ik begin te pappen ![]() Last edited by matinique : 22-10-2014 at 08:11. |
|
||||
|
||||
![]() Lekker bezig!
Ik gebruik die altijd in spuitvorm, dus met luchtdruk en spetterpistool ![]() Spul werkt prima, zorg er wel voor dat je alles afsluit. Dus een dekkende laag smeert zodat het water er niet onder kan lopen. ![]() En trek handschoentjes aan ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Kleine update
De onderkant is zo goed als klaar , nog wat remmerij en de bodem is zo goed als klaar ![]() Ook en tegenslag met de motor na en week of 2 ,begon deze te roken ! Dus na wat twijfel lost de koppaking dus toch :-( Had me laten overtuigen van de trekbouten niet te vervangen ,want en vriend van me had het als zo vaak gedaan zonder ze te vervangen ![]() Waar ik nu dus geen zak meer van geloof ![]() Alst puntje bij paaltje komt had hij es wat trekbouten bijgetrokken :-) Is en groot verschil dan ze te hergebruiken ![]() Dus de cilinderkop moest er terug af kleine domper op me werk want ik had de bouten gewoon moeten vervangen en gewoon niet luisteren naar hem ! Hier toch en kleine foto van de onder kant met nieuwe demper ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Onlangs wat plaat werk binnengekregen en er aan begonnen !
Beetje per beetje geraken we er wel ![]() ![]() Hoe de vorige eigenaar het zag om de auto te verlagen en om en perfecte kas te verkloten ![]() ![]() En zo ver staan we nu paneel zit er goed in ![]() ![]() Bij nader inzien komt er toch veel meer bij kijken om en auto terug op te doen ! Heb ik me wat op mispakt maar niet te min gaan we door ! en hebben we er plezier in :-) |
|
||||
|
||||
![]() Vooral het laatste wat je zegt is belangrijk!
Als je er maar plezier in hebt. Juiste instelling! Keep up the good work.
|
||||
|
||||
![]() Das zonde ja... Maar gelukkig wordt die compleet goed aangepakt!
![]()
|
|||
|
|||
![]() Kijk goed bezig! Vraagje he. Je hebt dat stuk er toch niet overheen gezet?
|
||||
|
||||
![]() zo te zien wel..zet de betonmolen maar aan..
|
|
|||
|
|||
![]() Paneel ligt er dus niet overheen
![]() Oud eruitgeslepen en weg ermee ...... paneel zit er mooi in(tussen ) ![]() Zou niet goed komen moest het paneel er gewoon overheen gelegd worden Hier en extra foto van de plaat dat gepunt zit ! ![]() Ik ben geen pro , is ook de eerste keer dat ik zoiets doe , maar al bij al ben ik happy met het resultaat Last edited by matinique : 06-12-2014 at 10:31. |