![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Voor M6 moeren heb je ook een ander inzetstuk in de tang nodig. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
K heb m compleet ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Je kan ook zelf een tooltje maken voor blindklinkmoeren als je de tang te duur vind. Doen ze ook bij montagesetjes van treeplanken bijvoorbeeld, deze worden namelijk ook nog wel eens met blindklinkmoeren aan de auto gemonteerd.
Stuk draad, plaatje en 2 moeren, en je draait m zo klem aan tegen je staalplaat.
|
||||
|
||||
![]() Thanks voor de tips en aanbiedingen, maar ik zet ze gewoon met de popnageltjes vast, is natuurlijk ook de lichtste optie
![]() ![]() De rest van de panelen heb ik inmiddels ook afgemaakt: ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Was de lichtste oplossing niet gewoon zonder panelen rijden?
|
|
||||
|
||||
![]() Jup
![]() |
|
|||
|
|||
![]() M.a.w. Project lightweight just got fat
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mwoa een kilo boven anorexia
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nee joh spieren zijn zwaarder dan vet toch?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dus, veel vet ????
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Mooi dat carbon,erg strak
Was je er nog uitgekomen met de spuiter? |
|
||||
|
||||
![]() Thanks, ik moet nog even contact op nemen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er keurig uit!
Is zon carbon plaatje voldoende op de wielbak?
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Ik denk het wel, weet het pas echt als ie rijdt, maar deze plaat is wat dikker en dus stijver als die van de zijpaneeltjes
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() is het nou uit eindelijk ook de bedoeling dat je hier gewoon mee de openbare weg op gaat kwa wielbak weghalen etc? dat geeft geen problemen?
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Jup hij moet gewoon door de keuring kunnen komen.
Ik zou eerlijk gezegd niet weten waarom hij niet zonder wielbak door de keuring zou kunnen komen, zolang hij maar afgedicht is. Er rijden wel meer golfjes rond zonder wielbak ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ah top man, jaa zo diep heb ik me er nooit in verdiept
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() heb al een paar keer een auto zonder wielbak laten keuren, nooit een probleem geweest
|
|
||||
|
||||
![]() Goeie update dat Carbon Frank !