![]() |
|
||||
|
||||
![]() netjes!
|
|
|||
|
|||
![]() Dikke pijp!! (Letterlijk en figuurlijk
![]()
|
||||
|
||||
![]() Een update
![]() Zolang er maar leven in blijft zitten is het goed. Hier kan het beter traag gaan zo hebben we er langer plezier aan ![]() Wat een beest gaat dit toch worden!
|
||||
|
||||
![]() Hele mooie uitlaat lijn geworden! Echt zeer netjes!
|
|||
|
|||
![]() Mooie uitlaat! Welke dempers heb je gebruikt?
|
||||
|
||||
![]() Thanks allen!
Dempers zijn van Simons, de voorste is de "rond slim" en de achterste is de "ovaal big" |
|
|||
|
|||
![]() Die zit heel netjes,ook wel erg mooi zo gecentreerd in het midden
Heb je nog gekeken of het qua vermogen iets uitmaakt om van groot naar klein diameter te gaan,of andersom Heb wel eens begrepen dat het voor atmosferische motoren kan uitmaken |
|
||||
|
||||
![]() Istie helemaal open Frank?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb er inderdaad wel over gelezen, maar het kan van zoveel dingen afhangen of het werkt of niet, en hoeveel is dan nog de vraag, dat ik gewoon de volledige lijn uit 1 maat heb gekozen. ![]() Quote:
Ja het zijn beide absorptiedempers, ik heb de grootste maat gepakt die onder de auto konden, aangezien ze bij trackdays nog wel eens streng kunnen zijn qua geluid, ik hoop dat het zo genoeg dempt. |
|
||||
|
||||
![]() weeral een leuke update en een mooi beeld van hoe de uitlaat komt in het midden.
was ik al maar zo ver in mijn project :p Greetz DC |
|
|||
|
|||
![]() Mooi werk weer! Ik hoop dat je dempers genoeg doen, wij hebben er een polo 1.8t mee rijden ma na klein halfjaar is hij alweer best luidruchtig. Ik vind het persoonlijk kwalitatief geen super dempers.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
We zullen het vanzelf zien als ie eens rijdt ![]() kleine update; Ik heb de uitlaatuitsparing aan de achterzijde nog wat groter gemaakt zodat ik zeker weet dat de uitlaat niet tegen de carrosserie gaat rammelen. Daar heb ik alleen geen foto van gemaakt helaas. Verder is het laatste ding te doen voordat ie naar de spuiter kan de carbon panelen aan de binnenkant. Voor de deuren heb ik kant en klare panelen gekocht, deze (en de deuren) hadden alleen nog wat bevestigingsgaatjes nodig: ![]() ![]() Mooi met zwarte popnageltjes vast straks: ![]() Voor de panelen achter de voorstoelen en over het gat van waar de reservewielbak zat 3 platen gekocht die ik zelf op maat ga maken. Hier zijn ook standaard passende paneeltjes voor maar omdat ik hier e.e.a. heb weggeslepen passen standaard paneeltjes niet mooi meer ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zien er goed uit kerel die panelen,wel een beetje sm stijl met die spijkers
|
|
||||
|
||||
![]() Haha ja ik zoek nog een paar handboeien als deurhendels
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb je al bedacht hoe je de losse eindjes van de popnagels uit de deur gaat halen?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tectyl erop ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die komen niet in de deur, maar juist aan de zichtzijde...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die blijft bij deze popnagel achterin de nagel zitten ![]()
Insta: @knarfmk1 @085mk1gearboxmount Project lightweight ![]() Te koop: Custom versnellingsbaksteun om een (085-) 5-bak in je 1100/1300 golf 1 te bouwen Last edited by knarfmk1 : 24-08-2014 at 22:40. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja die spijkers sowieso idd! Wordt een beetje lastig poppen anders ![]()
Insta: @knarfmk1 @085mk1gearboxmount Project lightweight ![]() Te koop: Custom versnellingsbaksteun om een (085-) 5-bak in je 1100/1300 golf 1 te bouwen Last edited by knarfmk1 : 24-08-2014 at 22:46. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het kan ook dat er aan de voorkant een stukje uitsteekt, wat je er even in (of doorheen) moet tikken, en dan heb je hetzelfde probleem. Loszittende eindjes is ook geen pretje, want die gaan rammelen... |