![]() |
|
||||
|
||||
![]() Als het nou eens droog wordt ga ik spuitbussen halen.... :GRR: Kan ik eindelijk spuiten...
Vanwege die regen vandaag dan maar de trekhaak eraf gehaald. Staat stuk beter zo. Als die rotdeuk eruit is is het mooi strak ![]() ![]() ![]() En mijn oprijblokjes wat verbouwd. Nu mooi een schuine helling om op te rijden ipv een trappetje. Zal stukje makkelijker worden met erop rijden ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Gisteren de binnenkant van de velgen gespoten in de primer:
![]() En vanochtend nog even de buitenkant: ![]() ![]() En vandaag naar Crooke Tuning Hemelvaart meeting in Bunschoten-Spakenburg. Stond wat leuk spul, ook wat spul wat niet mijn stijl was, maarja. Was een leuk dagje! Met Mike, Addy en Kelly: ![]() ![]() ![]() Met Kelly: ![]() En toen het weer wat rustiger was op de parkeerplaats na de nodige rondjes: ![]() ![]() En nog een foto van de mijne: ![]()
|
||||
|
||||
![]() Leuk die meeting als ik het geweten had was ik wel even langs gekomen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Hehe :P Haterz gonna be hate! :mrgreen:
Moeten zij weten, kan mij niks schelen. Ik heb ff dun laagje rood gespoten op de buitenkant, ff ervoor zetten en kijken. Staat dik dus toen maar begonnen aan het echte spuiten, binnenkanten mooi rood gespoten. Meerdere lagen dus is ook wat donkerder geworden. Is lastig op de foto te krijgen, maar met flits komt het aardig uit. Morgenavond buitenkant spuiten ofzo! Volgende week blanke lak spuiten, en waarschijnlijk dinsdag 10 juni randen laten afdraaien en polijsten. Ik ben benieuwd hoe het uiteindelijk gaat staan! Hier even kijken hoe het staat na een dun laagje rood (is dus lichter dan het uiteindelijk gaat worden) ![]() ![]() ![]() En hier de gespoten binnenkant (exacte kleur is lastig op de foto te krijgen): ![]() ![]() Pieter
|
||||
|
||||
![]() Leuk ding altijd al fan geweest van US bumpert.
Maar volgende week pas blanke lak? Volgens mij moet dat binnen 4uur aangebracht worden als je de kleur gespoten hebt.
Golf MKI '76er Project. MKI '76 swallowtail project ,MKII 1.6TD '90 Daily, '05 CBR600RR Repsol EX MKI'83 GTI, '80 1.5aut, '91 cabbie MKII '84 TD , 85'tdi , 86'td , '86D '86 16v GTI Polo '00 6n2 GTI Mercedes SEC500 '87 Honda Civic '94 |
|
||||
|
||||
![]() @jasonnl: Dankje!
Ja volgende week. Ga vanavond nog rood spuiten aan de buitenkant. Blanke lak hoeft niet binnen zoveel tijd eroverheen. Misschien bij bepaalde systemen wel, maar met spuitbusjes niet; is het vooral belangrijk dat het goed is uitgehard.
|
||||
|
||||
![]() Mooi hoor je velgen ik zie ze Maandag wel
![]()
|
||||
|
||||
![]() Dankje! Ja en tot maandag, kunnen we lekker sleutelen!
|
||||
|
||||
![]() En we gaan gewoon door...
Op de foto's is de verf nog beetje nat van de laatste laag. Als het is gedroogd is het veel matter. Maar daarom komt er nog blanke lak. Expres extra busje van aangeschaft :E ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vandaag met Nico (met de gele 6N) wat dingetjes gedaan
![]() Linker spatbord vervangen voor de "nieuwe", pff was een gekloot om m eraf te krijgen zeg de oude! Enorme laag kit :? Maar hij is eraf en nieuwe zit erop. Oude was enigszins verbogen toen die eraf was, en helemaal nadat wij erop hebben gestaan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Toen de deuk achteraan gaan uittikken. Blokje hout en een flinke hamer en gewoon gaan tikken. Is er bheoorlijk uit, nu derest even dichtplamuren en dan spuiten. Valt me niks tegen hoe het is geworden! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hoe kan ik het beste de gescheurd lasnaad repareren (Behalve lassen)? Plamuur of kit oid? ![]() Daarna nieuw koelvloeistoftankje gemonteerd. Oude zat een scheur in dat was dus sproeien na een ritje ![]() ![]() En andere gasveren voor achterklep geplaatst, nu gaat ie omhoog ipv omlaag ![]() ![]()
'86 Golf 2 ABF Open-Air '92 Golf 2 wit, 1.3i It's all about the red... BWAAAAAHH Aaand it's gone Oh w8, een drempel Last edited by bobbob : 02-06-2014 at 15:43. |
|
||||
|
||||
![]() Super, autootje wordt echt netjes!
|
||||
|
||||
![]() Kijk dat is een mooi stukje vakwerk
![]() Ik weet ook niet wat je het beste kan doen met de scheur lassen is denk ik wel het beste er zal vast wel iemand hier het antwoord weten ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ik vergis me wel eens maar het is toch een kit naad??
|
|
||||
|
||||
![]() Ja dan moet hij opnieuw gekit worden ik dacht dat deze gelast was weer wat geleerd
![]()
|
||||
|
||||
![]() @Golfje_295.000: Dankje!
![]() @Jellehier: Inderdaad, had al vernomen dat het een kitnaad is. Dus dat ff repareren. @Nico45: Hahaha, geen probleem van die schuurmachine. Succes met rollen. Dankje nog voor je hulp!
|
||||
|
||||
![]() Graag gedaan ik heb vanochtend al 1 keer gerold hopelijk kan het eind van de dag nog een keer
![]() Wil het lukken met het plamuren of ben je nog niet zo ver?? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Kijk mooi!
Nog niet gedaan. Heb dakrubbers gemonteerd, en antenne besteld. De naad laat ik afkitten bij garage donderdag ofzo. Moet nog het hoekje schuren en plamuren.
|
||||
|
||||
![]() Kitten kan je makkelijk zelf! Even carrosseriekit halen bij Cartal ofzo en gaan...
|
||||
|
||||
![]() Vandaag dakrubbers vervangen, geen foto's van is toch niet interessant op foto
![]() Rechts lekt als het goed is nu niet meer, en links ziet er nu strakker uit. Binnenkort ff afspuiten ff kijken of die nog lekt. Als het goed is niet. Verder vandaag de blanke lak op de velgen gespoten, die zijn nu dus klaar voor het polijsten! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En begonnen met schuren en plamuren: ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooi de blanke lak op de velgen en dat plamuren gaat prima zo te zien hopelijk zie je er binnenkort niks meer van
![]()