![]() |
#1981
|
||||
|
||||
![]() Balen man..
Wel opmerkelijk dat 1 van de uitlaatkleppen zwart is en de rest relatief schoon zijn gebleven? Misschien dat dit er wat mee te maken kan hebben?
__________________
Golf Mk1 '82 1.6GLI Cabriolet - Project Golf MK5 2.0 16V TDI - Daily Golf Mk5 2.0 16V TDI 4Motion ![]() |
#1982
|
||||
|
||||
![]() Meer dan auw
![]() ![]()
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#1983
|
||||
|
||||
![]() Ja misschien wel hij stond bij aankomst te arm volgens ruud ? 4e zuiger is ook schoner dan 1 2 en 3
![]()
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#1984
|
|||
|
|||
![]() Poeh he das balen!!! Succes met weder opbouw.
__________________
TOUADDY Maxi 1.4TSI Golf 2 1.3 Madison |
#1985
|
||||
|
||||
![]() balen zeg, kan begrijpen dat je der goed ziek van bent.
succes verder met de wederopbouw van het blok ![]()
__________________
I like boost ![]() |
#1986
|
||||
|
||||
![]() Mooi klote! Maar wel lekker power!
Peter een 2E kruk is hetzelfde, die vind je heel wat makkelijker...
__________________
Golf MK1 ![]() |
#1987
|
||||
|
||||
![]() Had je de lagerschalen in eerste instantie al vervangen voor nieuwe?
__________________
Golf MK1 ![]() |
#1988
|
||||
|
||||
![]() Pfoe balen...
Hoe ziet de bougie van de 4de cilinder eruit? Klinkt wel lekker btw, hopen dat ie snel weer zo kan brullen ![]()
__________________
Audi TT Coupé 8N 1.8T '01 VW Polo Coupé 2F 1.3CL '92 |
#1989
|
||||
|
||||
![]() Bedankt allemaal is nog even zoeken hoe en wat
![]() Zeker door de drijfstang ![]() Quote:
Nee was het maar waar dom dom dom maar op dat moment wist ik niet beter ![]()
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#1990
|
|||
|
|||
![]() Shit balen man
![]() 2e, agg of ady onderblokje zoeken maar, krukas en drijfstangen zijn qua maten hetzelfde. Krukas van een abf past ook, dit zou meteen ook een smeedstalen krukas zijn.. Je kan een krukas gebruiken zonder die getande schijf van de bdp sensor, die gebruik je toch al niet meer. Je kan je krukas laten slijpen, maar meestal zijn de overmaatse lagers al duurder en de kosten van het slijpen zijn ook niet misselijk. Slijpen kost gauw tussen de 35 en 45 euro per tap, een gebruikt onderblok of krukas is met een beetje geluk voor 50-75 euro te vinden. Maatje van me heeft nog een set drijfstangen liggen, deze zijn al voorzien van ARP drijfstangbouten en de drijfstangen zijn uitgewogen. Hij heeft ze over i.v.m. overstap naar h-profiel drijfstangen. Als je wilt vraag ik ff voor je wat ze moeten kosten. Ik zal morgen ff kijken tussen me eigen onderdelen, volgens mij heb ik nog standaard drijfstangen liggen, laat ik je morgen wel ff weten. |
#1991
|
||||
|
||||
![]() Doe maar als je wilt hoe meer opties hoe beter ,bedankt Dennis
![]()
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#1992
|
||||
|
||||
![]() Tja, is echt goed kapot helaas..
Wel beter als een 2E etc. hetzelfde zou zijn! Dan kan de schade prijstechnisch ook nog meevallen.. ![]() Eerst maar eens het onderblok eruit vissen denk ik nu? |
#1993
|
||||
|
||||
![]() was dat geluidje op video toch je krukas lager peter ..
is i na de klote ..zonde man ![]()
__________________
golf 1 v6 bde ![]() steune setjes vr6 v6 r32 , mk1 INFO PB , |
#1994
|
||||
|
||||
![]() Zeker kut Gooi maar goed nu even nadenken en weer door gaan
![]()
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#1995
|
||||
|
||||
![]() Damn Peter dat is flink klote!
Rustig blijven, tot 100000 tellen en doorrr. Je laat je niet op je kop schijten door zo'n ABA blokkie. |
#1996
|
||||
|
||||
![]() Damn... Dat is idd klote.. Al dat werk. En dan dit. Idd een goed onderblokje halen en gaan met die banaan.
|
#1997
|
||||
|
||||
![]() Heb je gelijk in Douwe is moeilijke afweging wat te doen nu.
Als ik me eigen onder blok kan gebruiken zou fijn zijn alle keerringen en pakkingen zijn nieuw em moeten bij een anderblok natuurlijk weer vervangen worden. En dan moet ik wel nu alle drijfstang lagers vervangen , krukas ook gelijk mee nemen gereedschap aanschaven om de zuigers terug te kunnen plaatsen. Ja nieuwe zuigerveren wil je dan ook wel gelijk doen. En dan het stukje allemaal nog nooit gedaan wel leuk om dan te doen maar wat komt er weer bij kijken. Stukje Nederlands kosten plaatje boven staande of een ander blok er bij aanbouw delen verkopen om dan de bovenstaande de dingen te kunnen bekostigen voor het evt te halen ander blok. ..... en dan tijd IK WIL RIJDEN !!!!!!!!!!
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#1998
|
||||
|
||||
![]() Echt zo balen he peter! Tering.
Maar jou kennende komt dat wel weer goed.
__________________
[1999] Golf 4 Variant - Daily [1996] Golf 3 Atlanta Sport - Daily [1988] Volvo 480 ES - Hobby |
#1999
|
||||
|
||||
![]() DIt is balen Peter!
Ik ben er even stil van. Waarom niet even tijdelijk een ander blok erin en lekker genieten. Krijg je weer energie om in september je ABA vanaf nieuw op te bouwen.
__________________
Groeten van Jeff Golf 1 cabriolet 2.0 8V www.Golfcabrio.com Alles voor de Golfcabrioot! |
#2000
|
|||
|
|||
![]() Ik heb nog wel een drijfstang voor je, stuur je adres nog maar een keer dan stuur ik die drijfstang ff op.
|