![]() |
#1941
|
||||
|
||||
![]() Kan me goed voorstellen jij timmert ook al een tijdje aan de MK2.
Weet iemand misschien de waardes van de olie druk. Ik lees ze nu af op mijn VDO meter stationair warm 2 bar , 120 op de snelweg net over de 3 bar en gaan we verder sporten steigt hij nog iets. Olie temperatuur rond de 80/85 gr ? Water koeling is goed bij 120 ![]() Oliedruk stationair warm. ![]()
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs Last edited by Style : 17-05-2014 at 21:13. |
#1942
|
||||
|
||||
![]() Olie temp mag nog iets hoger zelfs, liefst ff door de 100 graden, dampt het vocht er goed uit
![]()
__________________
"Surfin' down the avalanche!"
Audi A4 Avant 2.0 20V 2005 SCRAPPED
VW Lupo 1.4 16V BSO racer
|
#1943
|
||||
|
||||
![]() Dat moet dan met serieus gummen gaan gebeuren.
Want mij Mocal sandwich plate heeft een thermostaat die open gaat bij 80Gr. http://www.biesheuvel.nl/product/33...thermostaat_3_4
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#1944
|
||||
|
||||
![]() Continu 120 rijden is ook geen serieus gummen idd
![]()
__________________
"Surfin' down the avalanche!"
Audi A4 Avant 2.0 20V 2005 SCRAPPED
VW Lupo 1.4 16V BSO racer
|
#1945
|
||||
|
||||
![]() Idd en veel rijwind. Koelwater nog bijgevult?
Mooie wagen hoor. En klinkt echt heerlijk |
#1946
|
||||
|
||||
![]() Eh ner moest nog een rond vraag doen wel de dop vervangen probleem op gelost
![]() En idd hoe weet je nu bij mijn radiateur met vuldop dat er genoeg in zit ???? Als je in de schagt van het vul gedeelte kijkt zie je een streep rond om ongeveer 4cm onder de dop is dit misschien een vul rand ?
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#1947
|
||||
|
||||
![]() Aan de buitenkant staan twee strepen. Daartussen moet je zitten.
|
#1948
|
||||
|
||||
![]() Is me nooit opgevallen
![]() ![]() Die bij de rode streep dan en 1 hoger die nu niet zichtbaar is ? ![]()
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs Last edited by Style : 18-05-2014 at 18:54. |
#1949
|
||||
|
||||
![]() Idd Peter, die zijn het. Zie je mail net pas. Oeps
![]() |
#1950
|
||||
|
||||
![]() Dus tot onder het gaatje,of erboven?
Mooi ook weer opgelost peter!. ![]() |
#1951
|
||||
|
||||
![]() lijkt mij onder het gaatje ...denk dat je peil hoog zat zit ..
je moet wat uitzet ruimte houden . ![]()
__________________
golf 1 v6 bde ![]() steune setjes vr6 v6 r32 , mk1 INFO PB , |
#1952
|
||||
|
||||
![]() Geen idee vanavond even kijken ik vroeg het me af om dat de nieuwe knop een spuugde.
Dus ik dacht dat tie misschien wel te vol zat dus te veel druk. Andere dop er op en hij doet niet meet nu nog even kijken waar het vloeistof nu staat.
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#1953
|
||||
|
||||
![]() Dacht dat je juist ook t gaatje moest doen, omdat je anders nooit de radiateur tot de bovenste lamellen afvult.
![]() |
#1954
|
||||
|
||||
![]() T/m onderkant gaatje idd zodat het je rad inheveld, maar niet tot de top, dan zit ie te vol. Gewoon de strepen aan de buitenkant aanhouden, dan kan het niet fout.
|
#1955
|
||||
|
||||
![]() Dan moet ik bij vullen voorbeeld foto is van een tijdje terug.
En eigenlijk nooit meer gecontroleerd en hij staat nu ongeveer 25mm onder de uitsparing. Je moet ook heel langzaam vullen zo dat het rustig door de smalle uitsparing gaat.
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#1956
|
||||
|
||||
![]() We zijn op het moment in Goes kijken wat ze kan bij Tovami
![]() ![]()
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#1957
|
||||
|
||||
![]() Succes dernee
![]() |
#1958
|
||||
|
||||
![]() en ?
|
#1959
|
||||
|
||||
![]() Juist ja! Wat is eruit gekomen peter?
__________________
[1999] Golf 4 Variant - Daily [1996] Golf 3 Atlanta Sport - Daily [1988] Volvo 480 ES - Hobby |
#1960
|
||||
|
||||
![]() De korte versie nu:
Vet ,cool ,kicken meer dan verwacht ,drama 22.00 thuis.
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |