![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jij ook nog bedankt voor de nodige informatie
![]() En uiteraard nog een paar mensen Stefan bv wou me kosteloos een ontsteking geven ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Super hoor peter!
Schiet wel behoorlijk snel door zijn toeren heen moet ik zeggen.
|
||||
|
||||
![]() Mooi werk Peter!
|
|
||||
|
||||
![]() Gaat een stuk soepeler in toeren zo! Goeie zet Peter
|
||||
|
||||
![]() Och man. Je had er bij moeten wezen..
![]() ![]() Echt een kwijl project! ![]() Trouwens Peter, ik heb nog 2 schokbrekerkapjes voor bovenop liggen. Volgensmij orriginele. Zal ze binnenkort ff meenemen ![]() Last edited by EelcoB : 15-05-2014 at 08:27. |
|
||||
|
||||
![]() Nou na twee hectische dagen is het allemaal goed gekomen.
Gisteren eerst de auto uit de schorsing gehaald gister avond nog even met Eelco de accu achterin vast gezet. Hier en daar nog wat klemmetjes linker deurkaart er terug in rechter sierlijst er nog op. Eelco ondertussen naar huis ik moest alleen nog tanken maar wou nog gauw even alle verlichting checken....... ja hoor 21.30 wordt al schemerig weer de rechter xenon die niks doet. Was er zo klaar mee met alleen me telefoon als verlichting de linnen tape kabelboom open gepulkt. O ja de H4 stekker was ook nog af genipt ![]() H4 stekker er op shit geen lampjes oh heb ik nog wel zei buurman 23.30 alles weer voor elkaar lekker gloeien ![]() Vanmiddag dan om 13.30 naar de APK werd bij binnen komst verwelkomd door 5 werknemers ![]() ![]() Zo gezegd zo gedaan allemaal complimenten was het niet dat me rechter remslang voor zat gedraaid dom dom dom...... ![]() Maar goed ik stond binnen 20 minuten weer voor de deur en hij is weer goed tot 2016 ![]() CO was ook zeer goed 0.69 alleen bij stationair wel veel onverbrande benzine. En dit allemaal nog niet af gesteld ![]() Hier dacht ik gisteren klaar te zijn ![]() ![]() Uiteindelijk werd het 23.30 maar met licht ![]() APK ![]() Was in goed gezelschap bij de APK ![]() ![]() ![]() En hebben maar ![]() ![]() Nu Dinsdag met een gerust hart naar Tovami ![]()
|
||||
|
||||
![]() Proficiat Peter!
|
|
||||
|
||||
![]() Thanx Rik weer een stap verder
![]()
|
||||
|
||||
![]() Oh lekker! Laat het wilde gokken over wat voor vermogen ie gaat draaien maar beginnen!
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Het is echt verbazend hoeveel beter hij nu al rijd met de mechanische vervroeging
![]() Ik hoop 130 ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nice Peter.
|
|
||||
|
||||
![]() Vandaag 160Km gereden in dit heerlijke weer
![]() ![]() Alles is lek vrij alleen komt er wat koelvloeistof uit de dop van de interne koelvloeistof reservoir. Of terwijl ik heb geen extern koelvloeistof potje maar een dop op de radiateur. Dop is nieuw en toch spuugt hij er wat koelvloeistof uit ,dop nie goed ? te veel koelvloeistof ? Voor de rest genieten en vanavond even wassen voor de eerste keer. Raar plaatje zo voor de deur ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() echt een belachelijk mooi ding geworden zeg!
![]()
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
||||
|
||||
![]() helemaal supper peter .
tis je gegund na al dat werk ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dat, met oog voor details. Nice work ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Net nog even een rondje gedaan maar wat een verschil met de Caddy terug naar huis.
Ze staat weer lekker in de garage maar man wat is het weer lekker om te rijden. Zin in Dinsdag de rit naar Goes op zich is al leuk maar na Tovami wordt de terug weg nog leuker deze MK1 gaat me veel benzine kosten het geluid van de carburateurs is geweldig ![]()
|
||||
|
||||
![]() Haha het faillissement van de Shell wordt nog even uitgesteld zie ik.
Goed bezig hoor! |
|
||||
|
||||
![]() Zeker aanzuig geluid is machtig mooi man en als dadelijk de VR6 jes klaar zijn heeft Shell niks te mopperen plus ik ben een belasting betaler dus dat mogen ze horen ook
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik kan niet wachten Peter!
Ben jaloers op je, ik wil ook rijden! |