![]() |
#21
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee helaas. Ik kijk wel even naar een andere schakelaar.
__________________
Bodenfreiheit serienmäßig |
#22
|
||||
|
||||
![]() Die schakelaar zit er volgens mij los op het vierkante dingetje achter de aan en uit knop die sneuvelen heel erg vaak maar misschien is het bij jouw toch de motor die vast zit maar de schakelaar komt wel vaak voor is het ook geen zekering die kapot is???
Mocht je het paneeltje er af willen hebben dan bij de verwarmingknop en die andere de twee penntjes er af trekken kun je hem er zo af halen ik hoop dat ik het duidelijk uit leg zo?? ![]()
__________________
Mensen met verstand rijden een VW. Last edited by Nico45 : 25-03-2014 at 22:35. |
#23
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zekering gecontroleerd. Deze was heel. Verder even wat geprobeerd. En guess what? De aanjager doet het weer. ;-) Zij het dan alleen in stand nul. En soms moet je een beetje met de draden bewegen. Misschien heb ik het verkeerd in elkaar gezet? Geen idee of de stekker in meerdere standen gemonteerd kan worden? Nou van het weekend maar eens goed kijken. iig was het niet de motor. Het is een beetje een rommeltje met de bedrading. Claxon loopt ook over een apart knopje omdat die in het stuur niet werkt. Kortom een uitdagend projekt. Binnenkort hoop ik bij een collega op de brug te kunnen om de onderkant eens goed te bestuderen. Minder dan twee maand te gaan voor de APK ;-) 'k moet opschieten! lol
__________________
Bodenfreiheit serienmäßig |
#24
|
||||
|
||||
![]() Het blokje wat achter de standen schakelaar zit kun je draaien volgens mij als ik het goed heb best kans dat dit blokje kapot is heb je het complete paneeltje er al uit kunnen krijgen???
__________________
Mensen met verstand rijden een VW. |
#25
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja het hele gedeelte gedemonteerd. Was geen kunst overigens wan de helft ligt los en klemmetjes kapot en geen schroefjes erin. Niet opgelet bij de demontage, ervan uitgaande dat alles slechts op 1 manier gemonteerd kon worden. Maar toen ik de stekker weer op het schakelaartje monteerde ging de aanjager het zowaar weer doen. In stand 0 dus. Zal dit weekend wat foto's maken.
__________________
Bodenfreiheit serienmäßig |
#26
|
||||
|
||||
![]() Dan zit of het blokje gedraaid volgens mij kan je hem zo draaien of hij is echt kapot het komt vaker voor dan dat de motor zelf kapot is.
Misschien toch eens rommelen met het blokje of rondje wat er achter zit?? ![]()
__________________
Mensen met verstand rijden een VW. |
#27
|
||||
|
||||
![]() Hilfeee!
![]() Wil met het mooie weer natuurlijk wel rijden. Echter nu doet de richtingaanwijzer het niet meer. En ook de remlichten niet. ![]() Wel de alarmlichten!! ![]() Zekering is dus goed. Gecontroleerd. Maar het lijkt me als de zekering stuk is dat ook de alarmlichten niet functioneren. Remlichten en richtingaanwijzer zijn op dezelfde zekering aangesloten. Als ik de richtingaanwijzer aanzet brand wel het verklikkerlichtje op het instrumenten paneel maar blijft continu branden. (bij alarmlichten werkt alles netjes) Heeft iemand enig idee waar ik het zoeken moet?
__________________
Bodenfreiheit serienmäßig |
#28
|
||||
|
||||
![]() Zekering 4 al bekeken?
![]()
__________________
Groeten van Jeff Golf 1 cabriolet 2.0 8V www.Golfcabrio.com Alles voor de Golfcabrioot! |
#29
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zojuist gedaan ook in orde. Maar alarmlichten functioneren oké. Alleen de richtingaanwijzer en de remlichten doen het niet.
__________________
Bodenfreiheit serienmäßig |
#30
|
||||
|
||||
![]() Zekeringkast naar voren halen en alle stekkers eruit halen en weer er terug in steken. Een voor een is het makkelijkst! Kan best eens contact probleempje zijn...
__________________
Golf MK1 ![]() |
#31
|
||||
|
||||
![]() Het is vaak een kleinigheid ja dit is moeilijk zo achter de pc???
Is er geen forumlid in de buurt die even kan kijken ik weet niet waar je woont vul het anders even in bij je profiel ![]()
__________________
Mensen met verstand rijden een VW. |
#32
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb in ieder geval alle stekkers bewogen contact aan en richting aanwijzers aan. Geen resultaat. Die zekeringenkast zit op een rot plek. ;-) Dat vind m'n rug niet zo prettig. Wat ik wel nog opmerkte is dat het parkeerlicht ook gewoon werkt! Een erg vreemde storing dus. Weet niet waar ik het zoeken moet. Quote:
Ik woon in de Limburgse gemeente Peel en Maas. Dus als er iemand is in deze omgeving met verstand van zaken die eens wil komen kijken istie van harte welkom. (in de buurt van Venlo)
__________________
Bodenfreiheit serienmäßig |
#33
|
||||
|
||||
![]() Heb je niet zo n spanningszoeker met een lampje er in ik verslijt ze bij het leven en kosten maar een scheet en drie knikkers bij de Gamma.
Wat iemand al zei vaak kun je het beste bij de zekeringkast gaan meten en dan kijken waar de stroom op houd. Het wil ook nog wel eens een zekering zijn die er zo goed uit ziet maar toch kapot is??? ![]() Ik zou graag willen helpen toevallig gaan we over een week of 5 naar de Limburgse Peel naar Centerparcs als ik het goed heb maar ja daar heb je nu niks aan ![]()
__________________
Mensen met verstand rijden een VW. |
#34
|
||||
|
||||
![]() Omdat er op deze pagina nog geen plaatjes staan. ;-)
Plaatje van vanmiddag. Het is iig niet warm in de auto. Lekker om te werken: ![]()
__________________
Bodenfreiheit serienmäßig |
#35
|
||||
|
||||
![]() Je hebt een mooie cabrio leuk om zo n auto verder op te knappen wil het al lukken met je rem en knipperlichten??
Ik heb het ook wel eens gehad dat de richtingaanwijzers (lampje) op dashbord bleef branden is het geen massa probleem ergens bij je achterlichten??
__________________
Mensen met verstand rijden een VW. |
#36
|
||||
|
||||
![]() Remlicht schakelaar zit bij je pedaal en hoe moet ik het zeggen deze kan je zelf afstellen door het pinnetje wat tegen je pedaal aankomt verder uit te trekken of verder in
![]()
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#37
|
|||
|
|||
![]() Ik heb het zelfde probleem. Bij mij werken alleen de remlichten niet!
zekeringen gecontroleerd, zit goed. Lampen.., in orde. Geen spanning op de draden bij de remlichten bij het intrappen van de rem..., probleem. Een beetje aan de remschakelaar zitten rommelen (pinnetje in, pinnetje uit) maar er gebeurt niks. Heb de stekker van de sensor afgehaald en hier staat geen spanning op? Hoort hier geen 5V (of 1V of 2V) op te staan? Ik neem aan dat de stroomkring gesloten wordt zodra het contact sluit als het pinnetje uit de contactschakelaar komt? oftewel.., HELP! iig voor en na plaatje ![]() ![]() ![]() ![]() |
#38
|
||||
|
||||
![]() Het moet toch een kleinigheidje zijn gewoon zoeken naar de plek waar de stroom op houd om te beginnen bij de zekeringkast.
Misschien is er wel iets gebeurt waardoor nu de stroom onderbroken is??? Wel een leuke golf trouwens zo Mk1 ![]() ![]()
__________________
Mensen met verstand rijden een VW. |
#39
|
||||
|
||||
![]() Heb je wel 12V op aansluiting 15 en 30 van je alarmlichtschakelaar?
__________________
Groeten van Jeff Golf 1 cabriolet 2.0 8V www.Golfcabrio.com Alles voor de Golfcabrioot! |
#40
|
|||
|
|||
![]() De alarmlichten doen het. Zekering 2 is in tact. (10 A)
Is er per ongeluk een gezamenlijke zekering/relais van de remlichten en achteruitrijlichten? |