![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Yeahhhhh, maar was wel stoer geweest hoor ![]() en ik kan heeeel mooi tekenen hoor ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja hoor... jaaaaaren geleden reed er in Leeuwarden al een BX rond helemaal in die verf. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Vetjes haha :p maar goed jaren geleden lag ik nog in de luiers ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() bij top gear hebben ze ee porsch helemaal gedaan met schoolbord verf...die aflevering heb ik nog op me pctje staan..gheghe...op de deur stond driver jermey clarkson gheghe
|
|
||||
|
||||
![]() Hier de foto's
![]() D'r zit wat meuk op de motorkap van de bomen, lak is wel strak ![]() Nu alleen nog een keer ATS Cup of Pirelli velgen denk ik ![]() ![]()
'11 Polo 6R bluemotion TDI '05 BMW 130i trackday '93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD '91 Golf Syncro Country '89 Daihatsu Feroza '86 Passat Variant Syncro Last edited by Go0s-Golf : 04-05-2005 at 16:28. |
|
||||
|
||||
![]() Mooi man! En nu iedere meeting een krijtje op je kap leggen en kijken wat iedereen te melden heeft!
|
|
||||
|
||||
![]() zeker stoer!
![]() vooral bij die kleur golf :biggrin: |
|
||||
|
||||
![]() Komende zondag naar Full Speed in Rosmalen met m'n auto. Niet dat ie daar op het terrein staat maargoed, misschien dat iemand hem tegen komt op de parkeerplaats :P
|
|||
|
|||
![]() Super gaaf!!!!!
wat kost zo'n potje bij de gamma uhm formido:P
|
||||
|
||||
![]() zo, ouwe topics uit de sloot trekken
![]() heb t ook op mn Santana, kostte 14 euro ofzo voor n potje, half leeg na mn motorkap denk ik
|
|||
|
|||
![]() Een Golf 2 doe je met 4 kleine Flexa potjes, kost je net nog geen 4 tientjes
![]() |