![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Beste forumleden,
Een paar maanden terug ben ik begonnen met de inbouw van een KR motor op digifant 1 in mijn Golf 1 cabrio. Het erin bouwen van de motor ging prima, maar het aansluiten van de heleboel is toch niet zo makkelijk als ik had verwacht helaas... Helemaal als dit de eerste keer is dat je een motor inbouwt. ![]() Weet iemand precies hoe de aansluiting van de brandstof toevoer precies zit? Op mijn rail zit de aanvoer en mijn retour waarop ik de vacuum aansluit, deze slangen moet ik op een of andere manier verlengen? En hoe zit het met de verdeler? Mvg,
__________________
MK1 Topless ![]() |
#2
|
||||
|
||||
![]() bij die van mij zit op de rail een aanvoer en een retour. pijpje wat op de zijkant van de rail zit heb ik de retour op met een brandstofdruk regelaar ertussen.
Watvoor fuelrail heb je? |
#3
|
|||
|
|||
![]() ![]() Ik denk dat een foto meer duidelijkheid schept. Waarmee kan ik de boel trouwens het beste verlengen? Aangezien mijn retour aan de rechterkant van de motorruimte zit?
__________________
MK1 Topless ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]() als ik de foto open krijg ik m niet te zien maar je geeft al aan dat de retour op het einde zit. dan zal je hem bijv. met een slang weer terug moeten laten lopen bij de rail langs of ergens anders een retour aansluiting maken.
Dit is mijn Fuelrail. ![]() Last edited by Johan1982MK1 : 17-01-2014 at 12:04. |
#5
|
|||
|
|||
![]() Mijn fuelrail is vrijwel precies hetzelfde. Heb jij de retour en toevoer verlengd naar de andere kant van de motorruimte dmv je brandstofslang te verlengen?
__________________
MK1 Topless ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]() Nee.
De retour is het buisje wat op de zijkant zit. De brandstofslangen van de 1.5JB komen onder het schutbord naar boven. De oude slangen heb ik eraf gehaald en gewoon een nieuw stuk slang gekocht en alles op maat afgesneden. |
#7
|
|||
|
|||
![]() Oké, ja bij mijn cabrio zitten die aan de rechterkant van de motorruimte, aangezien daar mijn spinnenkop zat (JH motor). deze slangen moet ik dus simpelweg gewoon verlengen naar mijn rail toe?
__________________
MK1 Topless ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]() ah natuurlijk
![]() dan moet je ze verlengen of onder de auto omleggen of je moet je brandstofrail een slag draaien? weet niet of dat kan bij die van jou. |
#9
|
|||
|
|||
![]() Ik zal is kijken of dat kan. Dus even simpel gezegd hoef ik enkel beide slangen te verlengen en op de retour een brandstofdrukregelaar te monteren?
__________________
MK1 Topless ![]() |
#10
|
|||
|
|||
![]() Als je graag net zo als johan wil. De brandstofleiding kun je zo terug buig daarna wel ff stukje inkorten.
__________________
toerental versterkers, Voor bij 20vt, tdi, in mk 1 mk2 info pb. Immo off voor de digi 3.8 en me7 Digi. Edc15 Edc16 me7.xx med 9.1 KABELBOOM OP MAAT vag only. |
#11
|
|||
|
|||
![]() Het moet gewoon netjes opgelost worden.
Morgen ben ik bij de auto en ga ik even kijken of ik de rail andersom kan monteren. Ik heb de kr motor namelijk zo gekocht. Het is de eerste keer dat ik een motor inbouw, en het is allemaal niet simpel die bekabeling/injectie
__________________
MK1 Topless ![]() |
#12
|
||||
|
||||
![]() Hoe langer je er mee bezig bent en er naar kijkt hoe makkelijker het wordt.
|
#13
|
|||
|
|||
![]() Ben gister bij de auto geweest, echter is mijn rail niet om te draaien. Dus dan moeten de kabels maar naar de andere kant van de motor geleid worden. @Johan, ik zie het verschil tussen de aanvoer en retour kabel niet eens
![]() ![]()
__________________
MK1 Topless ![]() |