#1
|
|||
|
|||
Remdrukbegrenzer
Hallo Allemaal,
Ik ben bezig me mk1 van schijven achter te voorzien. Nu heb ik van die remdruk begrenzers die tussen je remleidingen komen. Maar nu is me vraag welke kant is de ingang vanaf de hrc gezien? |
#2
|
||||
|
||||
Deze ken ik niet ??? maar normaal staat er een pijp op
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#3
|
||||
|
||||
is van golf 1 GTI zit voor beneden .
voor de remleidingen die naar achteren gaan. -171.611.789 verbindingsstuk -113.611.191 voordrukventiel (M12x1/0,4-1,2)
__________________
VW Golf 4 Cabriolet. VW Golf 1 oettinger 8v GTI 1983. Last edited by golfcabriolet : 28-12-2013 at 18:47. |
#4
|
||||
|
||||
Dan heb ik ze wel gezien heb deze ook maar die zijn niet geschikt voor schijven.
Aangezien de Golf1 GTI achter trommels had.
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#5
|
|||
|
|||
Maar een kennis van mij heeft ze er ook op zitten en die heeft ook schijven achter.
Dus voor mij weten moet het dus kunnen want hij heeft er geen problemen mee. Maar wat raden jullie mij dan aan om het beste er tussen tezetten? Want ik heb ook nog van de potjes liggen die op de hrc zitten van een cabrio. |
#6
|
|||
|
|||
En als deze alleen bij een Gti er op zitten waarom dan niet op een 1.5 bv?
|
#7
|
||||
|
||||
als je een remkrachtregelaar (lastafhankelijk) achter hebt,en de
-171.611.789 verbindingsstuk -113.611.191 voordrukventiel dan kan je schijven achter monteren.
__________________
VW Golf 4 Cabriolet. VW Golf 1 oettinger 8v GTI 1983. |
#8
|
||||
|
||||
Ik had deze ook op mijn 1500 JB, zaten net na de HRC tussen de leidingen naar achteren.
Maar ook met trommels ik heb nu de 3/15van de Scirocco16V die had wel schijven achter.
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#9
|
||||
|
||||
als je een remkrachtregelaar [zit bij achter-as] (lastafhankelijk) hebt dan deze er tussen.
als je remkrachtregelaar 3/15 potjes (drukafhankelijk) hebt ,dan er tussen weg.
__________________
VW Golf 4 Cabriolet. VW Golf 1 oettinger 8v GTI 1983. |
#10
|
||||
|
||||
Remkrachtregelaar heb ik idd nu weg bij de achteras
Maar ik wist niet dat die andere potjes met de remkrachtregelaar genoeg was om de druk naar achter te verminderen voor schijven ?
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#11
|
||||
|
||||
heeft ook met de remkrachtregelaar lastafhankelijk te maken achter.
met de voordrukventiel zoals het bij GTI zit origineel. en je moet het goed instellen achter. dat hoef je niet met de 3/15 potjes.
__________________
VW Golf 4 Cabriolet. VW Golf 1 oettinger 8v GTI 1983. |
#12
|
|||
|
|||
Maar de 3/15 potjes zijn nergens meer tevinden dus dat is geen optie.
En zo'n remkrachtregelaar op je achter as zijn die nog wel ergens tekrijgen dan? Want het moet niet zo zijn dat me kont de ronte in gaat vanwege teveel remdruk! |
#13
|
|||
|
|||
Dit moet ik hebben?
http://www.marktplaats.nl/a/auto-on...previousPage=lr |
#14
|
||||
|
||||
Of deze Klik
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#15
|
||||
|
||||
de 3/15 potjes zijn er nog wel nieuw origineel,maar kosten 119 euro per stuk.
__________________
VW Golf 4 Cabriolet. VW Golf 1 oettinger 8v GTI 1983. |
#16
|
||||
|
||||
Ik heb er 1 nieuw die voor weinig weg mag
__________________
MK1 EX-TDI > VR6 12V Build! |