![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ben ik het niet mee eens. Zolang de nieuwe wetten nog steeds niet definitief zijn, moeten ze de oude hanteren. |
|
||||
|
||||
![]() volgensmij gaan ze het nooit meer redden om nu nog alles rond te krijgen en iedereen in 2014 belasting te laten betalen voor hun oldtimer.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat denk ik dus ook en Weekers heeft al genoeg problemen met de zorg- en toeslagenfraude. Daar komt bij dat ze -dacht ik- maar één keer in de 2 jaar een wet mogen wijzigen en dit zou de derde wijziging worden in nog geen 4 jaar... is de eerste kamer ook niet gelukkig mee. |
|
|||
|
|||
![]() Hahaha let maar op wat er allemaal kan hier in NL, die mrb gaat er komen!
|
|
|||
|
|||
![]() Het enige wat er nog mist hier aan deze dictatuur is op iedere hoek een AK47
|
|
||||
|
||||
![]() Ik ben benieuwd, Morgen zijn we al November en dan gaat t snel hoor naar 2014
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vanmorgen per mail ontvangen;
Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() Deze brief kreeg ik van de belastingdienst. Weten ze het zelf nu niet goed of is dit de beslissing?
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Klopt precies hoor
|
|||
|
|||
![]() Is toch logisch dat je een brief krijgt, de wet is nog niet aangepast en deze rollen er standaard uit!
|
|
||||
|
||||
![]() Yup. Ik heb er ook 1 vanaf januari.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het ging toch over het wel of niet verhaal? En dit is een bevestiging van het verhaal van de brandstoftoeslag. Ik weet dat lezen moeilijk is maar laat die uitroeptekens toch achterwege.
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij zat de brandstoftoeslag al in de vorige regels.
|
|||
|
|||
![]() Die wet was toch niet veranderd van de toeslag?
|
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Het wordt steeds spannender !!
Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() Klinkt al stukken beter !! We wachten nog ff af.
|
||||
|
||||
![]() We blijven positief!
|