![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben ook wel benieuwd maar mijn conclusie na deze fout is zo goed als zeker.
In Etka staan ook geen 4 verschillende rubbers met en zonder sierlijst. Als iemand een foto heeft van een rubber die zegt dat dit echt zonder sierlijst is wil ik hem wel zien ![]()
|
||||
|
||||
![]() Als ik het goed lees dan heb je bij golf4 achter remmen dus een andere aansluiting van remleiding als bij de klauwen van een golf 2 16v?
Wel handig om te weten, ik ben zou ook van plan golf4 remmen te nemen. Het ziet er allemaal weer goed uit ![]()
|
||||
|
||||
![]() Klopt Shon,hier staat bijna alles omschreven kwa Info :
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=116735
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bedankt, echt handig. Daar heb je toch wel wat zoekwerk aan gehad. Altijd makkelijk als je alle info hebt, bespaard me weer zoekwerk. Ik had zeker de verkeerde versterkte remleidingen laten afkomen als ik dit niet wist ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Na een weekje weg geweest te zijn lag er gelukkig wel weer een pakketje op de deur mat. Maar helaas niks aan de Golf Einz gedaan ![]() Wel gisteren bericht gehad van Pim dat hij van de week de spullen compleet had dus we wachten vol spanning af ![]() ![]() Met dank aan Theo van VW WobShop
|
||||
|
||||
![]() En Peter is het geld al een keer op
![]() Ga zo door jonguhh
|
||||
|
||||
![]() Het is een bodemloze put maar wie blijft werken kan dit wel aan.
En hobby's kosten geld toch er zijn ook mensen die in het weekend er 200€ door heen zuipen daar heb ik dan weer geen behoefte aan en het enige wat hun er aan over houden is een kater en ik een mooie MK1 ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ja style dat ben ik volledig met je eens
En een hobby mag wat kosten he Als het goed is weet ik morgen eindelijk wat de oorzaak is van die klote zoemer Dan kan ie volgende week naar tovami afstellen en dan rijden Gr nick |
|
||||
|
||||
![]() Jammer dat je het niet heb kunnen achterhalen ben wel benieuwd.
mooie site trouwens die van Tovami wordt met een big smile terug rijden als je daar bent geweest ![]() Misschien is dit wel een mooi optie voor mij als het zo ver is ![]()
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs Last edited by Style : 06-09-2013 at 19:05. |
|
|||
|
|||
![]() Dat denk ik wel
Ben er al vaker geweest met dubbele solexxen Hij krijgt ook vaak Belgische buren op bezoek zij weten hem ook te waarderen Zal als ik er geweest ben je een app sturen met vermogens grafiek en een leuk filmpje voor het geluid Fijn weekend en sleutelse Gr nick |
|
||||
|
||||
![]() Zal niet echt veel sleutelen zijn ga wel even om de binnen schermen een 2e laag te geven maar ik ben al vanaf Zondag geweest en het meisje en de kinderen verdien ook wat aan dacht
![]() Maar er is ook nog wel wat in de schuur te doen beugeltjes maken voor de remleidingen op de achteras en de vulpijp nog voor zien van wat extra lagen voor bescherming enz dat valt onder de aan dacht van de familie ![]()
|
|||
|
|||
![]() Och ik weet precies wat je bedoeld
Ga zo door en ze blijven vrolijk anders krijg je kwade gezichten thuis Gr nick |
|
||||
|
||||
![]() Net even snel naar de garage geweest om de binnenkant van de wielkasten voor de 2e keer te verven.
Vulpijp gepast maar het houd niet op deze is iets beter dan die ik had maar of hij goed genoeg is ![]() ![]() ![]() Iemand nog een idee of ik zo de gasdrukveer van de achterklep goed heb zitten of moet hij anders om ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Als hij dicht kan gaat het goed toch
![]() En het ziet er weer vet uit! |
|
||||
|
||||
![]() Ik vroeg het me zelf gewoon af ik monteerde hem zo en hij sluit goed en toen ik klaar was dacht ik geen idee hoe hij eigenlijk origineel zat
![]()
|
||||
|
||||
![]() gasver zit wel goed zo, als ie dicht zit moet de zuiger onder zodat de keerring niet uitdroogd (is mij geleerd)
|
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij moet die toch andersom. Zo was het bij mij toch.
Veer |
|
|||
|
|||
![]() miami blue L51C
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik laat hem maar zo hij werkt prima en raar genoeg ik heb er geen foto's van ![]() Quote:
Quote:
![]() Achter remleidingen zijn ook terug gekomen!! en nu zijn ze wel goed voor de Golf4 klauwen ,setje is dus nu weer compleet en kan ik de remmen af maken ![]() ![]()