![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja die naar het interieur gaan inderdaad dicht ![]() ![]() Heb dit aan verschillende mensen gevraagd, en de antwoorden waren: -Om het water uit te laten als hij ooit onderloopt ![]() -Dit is waar de robot's de bodem mee vastnamen in de fabriek -En om referentie te hebben bij het meten van de carosserie na een ongeluk. Ik heb geen flauw idee welke van deze corect zijn. Ben er eigenlijk benieuwd naar. |
|
|||
|
|||
![]() Het correcte antwoord is:
Heeft te maken met de anti-corrosie behandeling, hiervoor ging de carrosserie in een aantal verschillende baden met vloeistof om uiteindelijk een goede anti-corrosie bescherming te hebben. Om de vloeistof weer uit de auto te krijgen, zaten deze gaten in de bodemplaten.. Dit wordt bij heel veel merken zo gedaan, kijk maar eens naar documentaires over de verschillende merken.. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Weer wat geleerd ![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hoe krijg jij de bodem zo kaal? Bij mij zit er een te dikke laag op die amper te verwijderen is haha. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() stoken en steken zo te zien
![]()
![]() |
|
|||
|
|||
![]() idd heel veel steken in princiepe stoken hoeft niet echt. en gewoon heel veel geduld hebben.
Een slijptol met een staalborstel is handig om de kleine restjes er af te halen. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Nee ik gebruik er een vlakke houtbeitel en om te stoken gewoon een verfbrander (heteluchtpistool) ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik snap er niets meer van, die in het spit hangt, is dat nu die rode of blauwe?
|
|||
|
|||
![]() Die rode hangt aan het spit en die blauwe staat op de brug
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Quote:
klopt inderdaad zo als Markus het zecht. ![]() komt beetje door dat in eerste instantie de bedoeling was om mijn gele auto te gebruiken en de blauwe als donor voor onderdelen. echter heb ik de gele best wel veel nodig en nog steeds dat ik er een appart chassi bij gekocht heb de rode om die netjes te maken en het blok in te hangen ![]() Alles nog te volgen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit, goed bezig
![]()
|
||||
|
||||
![]() mooie remmen
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Goede overname ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() vandaag weer wat gedaan aan de golf.
Bodum zo goed als schoon gemaakt. ![]() Daarna direct begonnen met stralen wat opstart problemen gehad met het keteltje wat niet goed ging. ![]() ![]() ![]() resultaat van het stralen. ![]() Morgen hopelijk de rest afmaken en dan helemaal schoonblazen en direct netjes behandelen. |
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig zeg!
|
|||
|
|||
![]() |