![]() |
|
||||
|
||||
![]() G
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Yeah !! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Weer een cabrio met een Gay60. Saai!
![]()
Groeten van Jeff Golf 1 cabriolet 2.0 8V www.Golfcabrio.com Alles voor de Golfcabrioot! Last edited by Jeff : 22-07-2013 at 22:13. |
|
||||
|
||||
![]() Is niet veel saai's aan lijkt me...
|
|||
|
|||
![]() G60 is mooi in een cabrio
Dakkie open en lekker van het geluid genieten
|
||||
|
||||
![]() Nee, ik snap die Jeff ook niet! Als je nou roept dat mijn 1.6 diesel saai is, tja...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik snap Jeff ook af en toe niet, maar ik weet wie het zegt
![]() Maar goed, het is idd de bedoeling dat het hart van de Corrado in de Cabby komt te hangen. Moet eerst thuis nog even het e.e.a. aan verbouwingen afmaken voordat we hier aan beginnen. In het najaar maar eens beginnen met het strippen van de Corrie.... Deze kwam "voorbij" en kon hem niet laten staan. En in de tussentijd maar eens flink gaan inlezen, afkijken bij anderen en onderdelen verzamelen..... ![]()
Cabby Last edited by Christiaan : 23-07-2013 at 07:34. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Poepoe mooi hoor!
Ben benieuwd naar de G60! |
|
||||
|
||||
![]() Toch geen swallow dus?
Leuk project ! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Das ook het enige waar je die c mee kunt poetsen ...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ben benieuwd Christiaan, blok al wel horen draaien?
|
|
||||
|
||||
![]() Jup, auto was tot gisteren gewoon rijdbaar...
![]() Gisteren ook geconstateerd dat de koelwaterslangen echt snot zijn. Nu zijn er complete siliconen sets te koop. Zit er verschil in de sets van Golf / Corrado G60? En krijg ik dat pas qua lengtes? Ik ben in ieder geval van plan om met de Corrado radiateur te gaan rijden.
Cabby Last edited by Christiaan : 30-10-2013 at 16:40. |
|
||||
|
||||
![]() ben benieuwd!
![]() heb hier een set Samco corrado G60 slangen op de golf zitten paste allemaal super enkelt 2 slangen door de 16v setup hoeven versnijden
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Netjes
![]() ik heb toen ook weleens gedaxht om voor een g60 te gaan. Misschien komt dat ooit nog ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Tof, weer een g60 project
![]() Ik volg! |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb evt nog een leuke kompressorkit (Rotrex) voor een G60 motor te koop! Kan tot 325pk leveren!
|