![]() |
#561
|
||||
|
||||
![]() Hoi Ward ik moet nog kijken voor de koppeling kabel bevestiging ben je niet vergeten hoor
![]() Stuurtje is ook weer binnen heeft Rik toch weer fantastische gemaakt. Toch wel fijn om gewoon te toeteren zo als het hoort ![]() ![]() ![]()
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#562
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag nog even bezig geweest sloten van beide deuren werken was de stangetjes kwijt.
Die van het slot naar de chromen grepen aan de binnen zijde maar na een 1/2 uurtje opruimen in de garage heb ik ze weer terug gevonden. Daarna linker deur het glas er in en mechanisme werkt ook weer lekker soepel. Dan de deur rubbers er in dit zijn de gene die helemaal rond je deur gaan en maar met 4 pennetjes vast zitten. Dit is echt te weinig zou je deze rubbers er in moeten lijmen of zo ????? ![]() ![]() Dan maar verder met de rechter deur maar hier was de raamgeleider helemaal weg gerot ![]() Dus hier waar we ook snel klaar mee gelukkig was de buurman thuis. Heb ik de wagen helemaal netjes kunnen stofzuigen. Onder matten er terug in vloerbedekking er in dit ging gelukkig wel goed. Maar goed wat kan er hier mee mis gaan ![]() Toen de middenconsole er in deze werkte niet naar behoren had de massa en de interieur verlichtings kabel om gedraaid op de stekker die het console demontabel houd. Probleem opgelost ....he wat zie ik daar de oliedruk meter staat al op 10Bar. Van alles na gemeten niks kunnen vinden. Direct + en - op de meter gezet en dan slaat hij ook direct door naar 10Bar. Beetje vreemd lijkt mij dat dit niet hoort. (Edit) Bedenk met net wel dat er geen massa op het blok zit en ik weet dus niet of de sensor ook een massa nodig heeft. Want als ik nu de + en - aansluit met een massa op de sensor draad dan staat hij wel op 0Bar ???? O ja en me claxon doet het ook niet ![]() Of terwijl we zijn weer thuis met een niet af gemaakt gevoel. Benodigdheden na een mislukte middag: Hefrail raamgeleider met rubber. Deurlijst buiten voor sierlijst mijn is gescheurd ![]() En een oplossing voor me deur rubbers. En waarschijnlijk een andere VDO oliedruk meter ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nieuwe golfbal en pook zak ![]() ![]()
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs Last edited by Style : 07-06-2013 at 18:48. |
#563
|
||||
|
||||
![]() Mooi man, als je sensor dus ook geen massa heeft is het toch logisch dat de meter niet goed werkt? Naarmate de druk hoger wordt neemt de weerstand toe lijkt me dan...
|
#564
|
||||
|
||||
![]() Het hele blok heeft nog een massa vandaar dat het idd niet werkte,
Net een test gedaan maar nu met de VO Olie temperatuur meter. En die deed het ook niet tot dat ik op de buiten ring van de sensor een massa aansloot ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nou nog een tip voor die verdomde deur rubbers ![]()
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#565
|
||||
|
||||
![]() Die deurrubbers zitten inderdaad óók gelijmd.
![]()
__________________
Golf GTS '83 SOLD |
#566
|
||||
|
||||
![]() Weet jij met welke lijm sikaflex ,bizon tix enz .....
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#567
|
||||
|
||||
![]() ik heb ze met bizontix gelijmt
![]() |
#568
|
||||
|
||||
![]() Ga ik ook maar doen dan want zo is het niks
![]() ![]() ![]()
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#569
|
||||
|
||||
![]() Voor je claxon heb je toch de originele claxonknop op het stuur gebruikt toch?
Dan moet je ook een massa verbinding op je stuurhuis maken. Op de foto kun je zien waar het bruine draadje moet komen te zitten (rode lijn in de gele cirkel) ![]()
__________________
Mijn wagenpark Golf 1 cabrio 1985 AKR 2.0L 115+Pk |
#570
|
||||
|
||||
![]() Die zit er er idd nog niet op ! Ik ben hier daar wat massa draden vergeten dom dom dom loop nu allemaal tegen dingen aan die ik had kunnen weten.
Heb daar gisteren veel tijd mee verloren om dat ik niet gauw iets los kan laten ![]() En dan verlies ik dus ook het stukje logische nadenken ![]() ![]()
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#571
|
||||
|
||||
![]() Het venijn zit hem in de staart Peter
![]()
__________________
Mijn wagenpark Golf 1 cabrio 1985 AKR 2.0L 115+Pk |
#572
|
||||
|
||||
![]() Peter, al een tijdje niks gehoord, zit er nog een beetje schot in?
|
#573
|
||||
|
||||
![]() Ja hoor heb heel veel geld vergooid aan het probleem klapraam.
Dat ik ondertussen beter vaste nieuwe driehoek raampjes met nieuwe rubbers had kunnen kopen. Ipv eerst nog een setje klapramen gekocht waar de rubbers nog slechter waren dan de mijne. Dan een 2 hand accu gehaald met een Corrado thuiskomer die niet past en de accu laat niet op. Geld is allemaal over de balk gegooid waarschijnlijk ben ik mijn beoordeling en beslissingen volledig kwijt. Dat ik misschien beter voortaan met het meisje eerst over legt die staat er wat verder vandaan. Enige + puntje van de week kwam van Pim Dub Detail dat mijn spruitstuk zo goed als klaar is. En daar bij omt nog dat het Jezus druk is op de zaak begin op 06.00 en net als nu ben pas om 20.30 thuis.Goed voor het geld maar niet voor de vrije tijd en ik heb ze beide nodig ![]()
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#574
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik moet ze ook nog lijmen, maar dat gebeurt waarschijnlijk ook met Bizon Tix of iets dergelijks. ![]()
__________________
Golf GTS '83 SOLD |
#575
|
||||
|
||||
![]() Ja want zonder is echt een drama
![]()
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#576
|
|||
|
|||
![]() Hoi style
Ik heb nu een dubbel spruitstuk voor 40mm solexxen of Webber Heb je intresse ? Is voor een 8v Mvgr nick |
#577
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Huh??? ![]()
__________________
Scirocco 1 `78 Autocross Hustler GT Buggy project `73 Scirocco GT2 project `91 VW vrije-standaard cross project Daily : Scirocco GT 1.6 '85 47.000km Golf GTI `81 Sold! |
#578
|
||||
|
||||
![]() Dat van die klapraampjes is wel minder! Had al wel vaker gelezen dat het met die rubbers echt een drama is. Kunnen ze niet een keer een knappe repro doen ofzo, daar heb je tenminste wat aan...
Over het algemeen is vrouwen en geld geen goed idee, maar mannen, auto's en geld is een nog slechter idee ![]() |
#579
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Geen zorgen mijn spruitstuk is zo goed als klaar. En ik wil toch graag motorfiets carburateurs en ik ben een man van mij woord tegen over Pim ![]() Quote:
Dat zou mooi zijn idd maar welk bedrijf pakt het op is wel vraag naar volgens mij. Al is het niet echt een simpel rubber en bij rubber zijn de mallen duur en het materiaal goedkoop. En bij aluminium precies anders om mal goedkoop maar materiaal duur
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#580
|
|||
|
|||
![]() ik heb mijn deur rubbers er in gekit, met rubber kit, heel dun streepje kit, rubber er in drukken deur dicht gooien en een dag dicht laten zitten zit knetter vast, en met bizon tix is zo gesmeer vind ik persoonlijk.
__________________
toerental versterkers, Voor bij 20vt, tdi, in mk 1 mk2 info pb. Immo off voor de digi 3.8 en me7 Digi. Edc15 Edc16 me7.xx med 9.1 KABELBOOM OP MAAT vag only. |