![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb je ook weer gelijk in ga na het weekend eens de mogelijkheden bekijken.
Want het is idd ook nog is zo dat ik op dit moment met de Girling 60 voor aan niet eens een passende reserve wiel heb liggen bedenk ik me nu ![]()
|
||||
|
||||
![]() Achterband naar voren wisselen?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Slimmerik
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Als er G54 remmen in passen zal Girling 60 ook wel gaan, zijn eigenlijk gemaakt voor 276mm schijven, geen 280mm
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Je moet sowieso je banden gelijk houden aan de voorkant, anders help je je diff een beetje om zeep, oneindige bocht met 120 op de snelweg idee zeg maar
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Staat ook niet voor niks meestal "max 80kph" op...
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Eigenlijk was het wel een domme vraag de BBS RM die ik nu heb komen van een Golf2 G60. En ik ben er van uit gegaan dat het dan ook idd past in combinatie met de Girling 60. Ga ze nu uit nieuwsgierigheid wel even passen Zaterdag zou toch zonde zijn als ik de velgen op ga knappen en het past niet ![]() Quote:
Het zou dan alleen maar gaan om weer thuis te komen weet niet hoeveel J de Corrado velgen zijn reserve/of staal. Mijn RM's worden 7J aan de voor kant met een 175 band of zo iets misschien nog wel wat breder.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik heb bij mijn Polo en tijd terug die wittige haak doe over je gaspedaal haakt over gezet naar een andere kabel, en de gaskabel verankert door voor en na het rubber door het schutbord een dikke tywrap erheen getrokken, zodat de buitenkabel op die plek het schutbord klemt zeg maar |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag zijn de nieuwe doorvoer en blinde tule's binnen gekomen.
kunnen we ieder geval morgen eens alle over gebleven gaten dichten ![]() Hoef ik tenminste ook niet bang te zijn dat het een grootte bende wordt als ik de achterkant en voorkant in ga spuiten met ML ![]() Plus er zijn nog al wat gaten in het voorfront waar nooit origineel een rubber heeft gezeten maar waar het wel kan ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Het wordt steeds mooier. Petje af
![]()
|
||||
|
||||
![]() we doen ons best nog steeds
![]() Vanochtend eerst begonnen met de vloerplaat achter te schuren deze was een mengelmoes van Miami blue/ Diamond Zilver en oppervlakkig roest ![]() Daarna netjes alles wit gemaakt de 2 vlakjes aan de zijkant zien er een beetje raar uit maar deze zagen er nog erger uit dan nu ![]() Het moet nog voor een 2 de keer maar toen ik net weg ging was het nog niet droog misschien morgen nog eens kijken. ![]() ![]() ![]() Ik had aan de linker kant voor de remklauw nog niet gemonteerd deze zit er nu ook op. Had ook een velg mee genomen om te kijken of dit allemaal goed ging in samenwerking met de Girling 60. Het is zeer krap ![]() Er zat nog wat oude plaksel van een loodje en troep aan de binnen kant en dit schraapte gelijk een streepje boven op me klauw. ![]() ![]() ![]() ![]() Moet ook nog andere rem slangen halen de originele zijn een beetje lang nu. Moet eens kijken of Goodridge ook een setje heeft met Girling 60 --> MK1 en dan met Golf IV klauwen achter. Zag dat ze wel setjes hadden met het 1 of het ander dus een combinatie moet ook wel lukken lijkt mij ![]() ![]() Spoorstangen afgesteld volgens de vraagbaak had geen sleutel 27 vandaar dat dat nu pas gebeurd is. Ben ik helemaal klaar zie ik dat de linker stofhoes een scheurtje heeft ![]() ![]() Nog wat bling bling gemonteerd ![]() ![]() En ik moet hier nog wat voor verzinnen zoek eigenlijk een bochtje of zo iets wat ik zo in de kleppendeksel rubber kan steken. En wat dan op een fatsoenlijke manier naar een olie catch tankje kan. De originele aansluiting is way to dik. ![]()
|
||||
|
||||
![]() geen opmerkingen, gewoon waardering voor je noeste arbeid
![]()
|
||||
|
||||
![]() Dank je zit eigenlijk met smart te wachten op mijn spruitstuk en carbs zo dat ik de motor ruimte klaar kan maken.
Volgende week de accu kabels er in vloerkleden ,middenconsole ,achterbank misschien. En met een beetje geluk heb ik ook eindelijk me klapraam rubbers gevonden zo dat ik de deuren ook klaar kan maken ![]() Na dit zijn we een heel eind de goede richting op ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hellemaal toppie. peter
netjes. gr gooi |
|
||||
|
||||
![]() Nog wat gehoord over de computer Gooi ?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hey peter .. ja iets van tientje of 7 Kant en klaar . als het dan ma goed is. das 2 haha gr gooi |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Oke ik hoor het wel wat je gaat doen ,hoop wel voor je dat het dan ook klaar is en dat tie dan start ![]() Lekker weertje he ! Mooi weer om lekker met je MK1 te gaan toeren ![]() Maar ja sommige van ons zijn liever bezig met de opbouw van hun koets ![]() Vanochtend eerst bij de garage de achterkant voor de 2e keer gedaan. Daarna heb ik de hele middag eurootjes bespaard om eindelijk is met de rubbers van de deuren te beginnen. Deze waren vies vol met bison tix geen idee waarom of is dit nodig om ze in positie te houden ??? Rubbers netjes gewassen met hulp van het prinsesje wat trouwens niet de nodige resultaat gaf. Voor al het rubber wat rond om de portier gaat zat vol met lijm. Deze heel voorzichtig met verdunt terpentine schoon gemaakt en daarna alles met silicone spray in gewreven. De blaren staan op me vingers maar het resultaat is goed en monteerbaar ![]() Iemand nog tips met wat je het beste je tapijt schoon kan krijgen ? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() idd peter supper weer om te toeren ,
![]() helaas voor mij ook nog niet .. hoop ook dat dit zo werkt. anders weet ik niet wat ik ga doen met abba blokje .. maar weer supper werk ..word heel netjes allemaal ga zo door . ![]() gr gooi |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag de tapijtjes netjes gemaakt van de MK1 vanmiddag had ik even de raammechanismes er uit gehaald.
De rechter draaide voor heen erg zwaar ik heb ze nu schoon geblazen en op nieuw in gevet loopt weer als een trein. Kabel van me zekering kast naar accu pak ik halverwege van de accu start motor kabel af. ik had alleen geen M8 kabel schoen voor deze wat dunnere kabel dit maar opgelost door middel van zelf een oog gemaakt met de kabel. Soldeerbout kon het niet aan het gas fornuis wel ![]() Moet ook nog een extra gaatje opboren om me door voer rubber kwijt te kunnen voor de accu kabel naar start motor. ![]() ![]() ![]() Morgen komt ook me stuurtje weer terug van Rik en ik hoop dat ik Woensdag een extra setje klapramen binnen krijg ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ziet er weer goed uit! Dan doe ik men tapijt binnenkort op dezelfde manier
![]() |