![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zat ik ook aan te denken moet dan alleen nog iets verzinnen dat hij bij het schutboord tegen gehouden wordt.
|
||||
|
||||
![]() Oliesensor gewoon bovenop je filter schroeven!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dacht ik ook ,alleen het is een 5 Bar VDO sensor en ik heb een 10 Bar VDO meter dit schijnt niet samen te gaan. Dan moet ik toch maar achter een enkele 10 Bar VDO sensor aan ![]() Ik heb het Volt metertje wel weer aan de praat gekregen ![]() Zie hier Nu heb ik tenminste het middenconsole compleet kunnen maken ![]()
|
||||
|
||||
![]() Jij zit echt niet stil. Dit blijft in sneltempo gaan.
Dat wist ik ook niet dat dit niet samen ging een 5bar sensor met een 10 bar meter.. Dan heb ik ook een probleem ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik heb het nog niet geprobeerd maar iemand hier op het forum zij het.
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=109396
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ow Yeah! Gimme five Bro! ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zo zie je maar in iedereen schuilt een klein MacGyver ![]() De nieuwe achterlichten schakelaar is ook binnen en ik ga toch maar het vloertje in de achterbak verven. Het is nu een mixtape van Diamand Zilver gekruist met Miami blue en wat las druppels ![]() In het weekend netjes wit maken wel zo netjes ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Achteruitrij lichten doen het weer zo als het hoort met de nieuwe schakelaar
![]() Vandaag de kabels gehaald voor de accu met bij behorende kabelschoenen. Valt je oude versterker kabel rechts op de foto toch in het niks ![]() Nu nog de klemmetjes halen om de kabel aan het chassis vast te maken. En een mooie oplossing om de accu vast te zetten kan natuurlijk aan 1 kant een u-profiel zetten waar de accu dan in valt. En dan aan de andere zijde gewoon een originele bevestiging Golf1. Stefan zij dat een Golf3 bak ook gaat kan me hier alleen niks bij voorstellen. En anders gewoon een dichte bak maar die hebben 9 van de 10x zo'n race look ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooie update weer.
Dit moet ik ook nog doen, kabels trekken. Welke dikte heb je genomen en op hoeveel A zeker jij af ?
|
|||
|
|||
![]() Bedenk je wel dat je een dichte gasvrije accu moet hebben
Of zon bak met een ontluchting naar buiten Ivm ontvlambaar waterstofgas |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
35mm2 Aarde 50mm2 Plus en dan een 200A zekering Quote:
Zo'n Gel accu toch ? bak of bevestiging ben ik nog niet uit ![]()
|
|||
|
|||
![]() Gel accu is inderdaad prima
Ander voordeel daarvan is dat je ze ook plat kan leggen |
|
||||
|
||||
![]() Dat wist ik niet ik had een accu bak op het oog maar daar past elke keer net niet een 70A accu in.
Maar op ze kant misschien wel ![]()
|
|||
|
|||
![]() Agm
En meeste gel accu's kan je ook plat monteren |
|
||||
|
||||
![]() Ik had een optima red top in mijn oude project.
Deze dacht ik ook plat neer te kunnen leggen. Echter naar een paar maandjes ben ik daar wel op terug gekomen. Want op de 1 of andere manier ademde die accu wel en had ik een naar goedje in mijn reservewielbak liggen. Het was niet veel maar toch wel wat. Leuke update's weer Peter, vind het leuk dat ik hier ook mijn steentje aan bij heb kunnen dragen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ben ik ook nog steeds blij mee Branko bij jouw begon het allemaal
![]() Mag ik vragen hoe jij dit dan deed met je reserve wiel gewoon niet ? en dicht bij huis blijven ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Een klein busje waar de buitenkabel in past en dan carrosserieringetje tussen dat busje en het schutbord lassen waar de binnenkabel door kan?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Lassen is geen optie meer ![]()
|
||||
|
||||
![]() Maar ik kan ook gewoon de originele kabel verknippen en dan het originele rubbertje gebruiken.
Of de andere kant van de originele kabel pakken stalen moer aan de binnen kant en dan de draaiknop aan de buiten kant kan ik nog wat stellen ook ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Idd geen reservewiel want ik was toch altijd dicht in de buurt. En laat ik het zo zeggen ik heb in mijn leven nog nooit een lekke band gekregen onderweg. En ik heb al bijna 14 jaar mijn rijbewijs, dus een gokje moet je maar wagen ![]() Anders haal je zo'n klein thuiskomertje en als je dan eens wat verder gaat (naar een meeting of dergelijke) dan pleur je hem gewoon in je kofferbak, probleem opgelost toch ![]()