![]() |
|
||||
|
||||
![]() Prachtig ding! Die atsen staan em echt super goed
![]()
|
|||
|
|||
![]() Mooie gti! Rijd dat goed zon 2.0 in een mk1??
|
|||
|
|||
![]() Thanks allemaal,
Ats,en ben ik nog erg blij mee, Ik hoef niet zozeer dikke BBS RS of wat dan ook. Dit voldoet ook prima. En het gaat er toch om wat ik mooi vind he ;-) En een 2.0i in een golf1 wil wel lekker sjouwen ja. Zijn fijne motoren |
|
||||
|
||||
![]() Het siert de gti erg goed. Jammer dat mensen het steeds vaker als winterwielen gaan gebruiken
![]()
|
|||
|
|||
![]() bij mij liggen ze nu mooi op zolder .....
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ats jes zijn net zo goed..tijdloos.. ik kocht ze nieuw in '92..
blonken als een gek op van die schemerige zomeravonden ..mensen dachten gewoon dat ik toenal met Neon onder het GTItje reed... zal denk ik ook wel beschaafder rijden ,dan een DX ?..verschil in koppel is dag en nacht ..ook al maken de PK's mekaar niet veel.. |
|
|||
|
|||
![]() ![]() de 2E rijdt idd lekker soepel. genoeg koppel om de 875kg wegende golf 1 vlotjes te laten rijden. Motorisch is ie inmiddels ook al niet standaard meer ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() goed bezig...
![]() maak nooit de fout om het ding op te ruimen... |
|
|||
|
|||
![]() Update? Tja weinig.
![]() Inmiddels is de originele 9A GTI bak erachter weg. Zit nu een rustige 4T bak achter. GTI staat nu al 2mnd op bokken omhoog. Assen moeten er nog onder. Maarja, heb geen zin en het is koud in de loods ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() maakt toch niks uit..hij rent heus niet weg hoor..
Aken en Keulen zijn ook niet op 1 dag gebouwd...(wel platgegooid..dat dan weer wel) 4t is wel een betere keuze..ook al is de gearing een stuk hoger...maar dat maakt met 900kg gewicht geen donder uit...blok heeft koppel zat... en 120 bij +/-3000 toeren is zeker relaxed |
|
|||
|
|||
![]() Komt wel goed, Straks met het betere weer dan weer lekker toeren. En qua wielen blijft ie hetzefde. Ik hoef geen 3sets bling wielen om steeds te wisselen. ;-)
|
|
|||
|
|||
![]() Prachtige Golf!
|
|
|||
|
|||
![]() Zo, laat de zomer maar komen. Aandrijfassen zijn voorzien van 4 nieuwe hoezen. ATS-jes weer van zolder en gemonteerd. Binnenkort even het apk-tje verlengen (kwestie van even snel afmelden
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() klaar om iedereen te laten zien hoe een echte GTI 1 er uit hoort te zien..
ik krijg nog steeds een warm gevoel van binnen van zoiets ATSen horen er gewoon onder.. |
|
|||
|
|||
![]() Gewoon zo dus
![]() Vanmiddag even de versnellingen afgesteld en natuurlijk moest er even worden getest ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En even snel een paar pics gemaakt op het terein van de loods. ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by Domi : 11-03-2013 at 20:27. |
|
||||
|
||||
![]() nice!
|
|
||||
|
||||
![]() Hele mooie Pirelli, Domi!
|
|||
|
|||
![]() Thanks mannen. Ik zal binnenkort dan ook eindelijk maar eens de GTI achterklep sticker erop plakken. Zolang ik de wagen heb (bijna 12jaar) heeft die er nog nooit op gezeten. Een W65 Pirelli heeft alleen een achterklep sticker en geen striping op de zijkanten. Een W64 heeft dit wel.
|
|
||||
|
||||
![]() en een dun biesje onderaan de klep (maar dat weet je al wss),verder niks meer aan doen..laag genoeg om er fatsoenlijk mee te kunnen rijden...
iets waar tie eigenlijk voor bedoeld is..ik zie maar al te vaak van die photoonly dingen |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() |