![]() |
#162
|
||||
|
||||
![]() zit er niet in pik, ik moet nog een IC en de rest van het uitlaatsysteem halen vanaf de kat vervanger. Die schaf ik na de vakantie aan.
|
#164
|
||||
|
||||
![]() inspiratie genoeg.
btw, voor je radiator: kan ik de sensor (thermostaat schakelaar ofzo) gebruiken van me 16V voor in de G60 radiator? Heeft er iemand nog een G60 blok staan waar ik ff wat vanaf kan halen? Toevallig? ![]() |
#165
|
||||
|
||||
![]() affijn, ff wezen struinen op e-bay. Intercooler is onderweg.
Intercooler uitgezocht op de beschikbare ruimte, ik kon er een kwijt van maxmaal 71 cm breed. Dees is 63 cm breed en 30cm hoog, moet nog wat buizen werk omheen enzo.... ![]() aluminium 90° bochten, zijn al binnen ![]() verbindingsstukken, zijnonderweg, waarschijnlijk kwijt geraakt. Nieuwe onderweg....ik was zo slim o een verzekering van 1$ toe te voegen. ![]() ![]() wat zijn de regels van diameter van de af en aanvoerbuizen? Maakt het uit dat je halverwege het stuk van IC naar gasklephuis een stapje dunnere buis creeert? Ik geloof dat de rallye IC ook een grotere inlaat heeft dan de uitlaat, klopt dit? Last edited by Edward : 22-02-2007 at 20:24. |
#166
|
||||
|
||||
![]() ehm, hallo? Mag ik weer van de negeer knop? Ik wilde ff wat dingen weten.....zie 2 berichten terug. Dank u
|
#167
|
||||
|
||||
![]() die sensor kan je overzetten. POTmeter heb ik zelf in gebruik.
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka |
#168
|
||||
|
||||
![]() Intercoolerbuis zo dik mogelijk houden Ed, zeker niet dunner gaan, alleen als het echt, maar dan ook echt niet anders kan
__________________
|
#169
|
||||
|
||||
![]() hhmmmmm, aanvoer vanaf lader is 76mm, IC ingang is 76mm, IC uitgang is 76mm, langs radiator past 76mm, naar boven ook wel en dan je gasklephuis. Die is dat niet.
Maar bedankt voor de antwoorden. Momenteel de lagerkappen van de drijfstangen eraf gehaald, morgen nieuwe lagerschalen halen, 4 normale onder, 4 glyco sputter lagers boven. Zo was het toch? |
#170
|
||||
|
||||
![]() je moet je intercoolerbuizen zo lang mogelijk dik houden, hoe dikker, hoe lager de stromingsweerstand. Bij je gasklep mag de diameter uiteraard terug.
En bij een benzine inderdaad de sterkste lagers boven. Suc7
__________________
|
#171
|
||||
|
||||
![]() is hier dan iemand die aluminium kan lassen? Ik moet dan nog een aansluiting hebben voor een CO potentiometer op die buis (en aansluiting voor afblaasklep).
|
#172
|
||||
|
||||
![]() Nico Leeflang?
__________________
1990 Golf mkII GTI 3.0 VR6 Proud owner, since '97 |
#173
|
||||
|
||||
![]() aluminium wordt CO2 gelast toch? Kennis van me deed wel maar weet niet of die zn apparatuur nog heeft. Bovendien is dat wel in Brabant. Kan t ns vragen...
Je ken t ook solderen he (Alutite?)...hehehe. Maar denk nie dat dat zo'n beste oplossing is in dit geval ![]() |
#174
|
||||
|
||||
![]() Edward, eerste loodgietersbedrijf wat je tegen komt... ff naar binnen hobbelen en ze kunnen het lassen voor je
![]()
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka |
#175
|
||||
|
||||
![]() alu doe je het mooiste en beste met tig
__________________
kopbewerking ,pm |
#176
|
||||
|
||||
![]() Moest zelf een watermondje laten verlassen voor de ITB's. Ben naar zo'n cv boer gegaan uit het dorp..... voor een paar eurie was ie verlast
![]()
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka |
#177
|
||||
|
||||
![]() Nog CO potmeters nodig Edward?
__________________
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |
#178
|
||||
|
||||
![]() nog wel ja, hebbie der een voor de G60?
|
#179
|
||||
|
||||
![]() Intercooler zit....nu de buizen nog.
|
#180
|
||||
|
||||
![]() En daar past nog een normale bumper voor???
Hoe heb je em trouwens aan de onderzijde vast gemaakt? Just Curious |