#141
|
||||
|
||||
netjes martin
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#142
|
||||
|
||||
Nice indeed
__________________
"Surfin' down the avalanche!"
Audi A4 Avant 2.0 20V 2005
VW Lupo 1.4 16V BSO racer
|
#143
|
||||
|
||||
Bedankt voor de positieve comments weer.
Quote:
Met motip spuitbussen, geeft een prima resultaat. Uiteraard wel afgewerkt met flink wat lagen blanke lak.
__________________
Following dreams, cause what is not started today is never finished tomorrow... |
#144
|
||||
|
||||
Ook hier de draad weer oppakken.
Vanavond een nette Sparco Evo gescoord, de huidige Rev zit niet lekker en dit Evo model zit wel goed. Ik hoop dat deze gaat passen, heb eerder een EVO II gehad maar die kreeg ik niet pas in de GT.
__________________
Following dreams, cause what is not started today is never finished tomorrow... |
#145
|
||||
|
||||
De Evo ingebouwd, eindelijk de ideale zitpositie gevonden.
De stoel is net een stukje groter waardoor hij beter bij mijn lengte past.
__________________
Following dreams, cause what is not started today is never finished tomorrow... |
#146
|
||||
|
||||
Netties!
__________________
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos |
#147
|
||||
|
||||
Nice, die W123 kijkt er jaloers naar
__________________
"Surfin' down the avalanche!"
Audi A4 Avant 2.0 20V 2005
VW Lupo 1.4 16V BSO racer
|
#148
|
||||
|
||||
Die W123 moet niet zo jaloers doen, die krijgt al genoeg aandacht.
__________________
Following dreams, cause what is not started today is never finished tomorrow... |
#150
|
||||
|
||||
Gents! I am back!
Na twee jaar klussen aan mijn eerste woning komt er stukje bij beetje weer wat tijd om te hobbyen. Doel is nu om de GT in 2017 weer op de weg te zetten, eerste stap daarnaartoe is de aanschaf van een compleet powersprint Group N systeem.
__________________
Following dreams, cause what is not started today is never finished tomorrow... |
#151
|
||||
|
||||
Die gaat lekker knetteren
__________________
'10 Skoda Yeti '12 Skoda Citigo |
#152
|
||||
|
||||
Welkom terug, Martin!
__________________
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos |
#153
|
||||
|
||||
Waar komt jou spaghettie vandaan?
|
#154
|
||||
|
||||
Net zoals de rest ook van Powersprint. Spaghetti heb ik gebruikt gescoord de rest is nieuw.
__________________
Following dreams, cause what is not started today is never finished tomorrow... |
#155
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt ! |
#156
|
||||
|
||||
Voorzichtig hier de draad weer oppakken.
Geen harde deadlines, maar rustig bouwen en daar lol uit halen. Eerste doel de cilinderkop opbouwen en juist afgesteld op het blokje krijgen. Stap 1. De inlaatkanalen ruimen voor een goede aansluiting op het custom inlaatspruitstuk t.b.v. de CBR Carbs. Stap 2. Onderdelen verzamelen en afsturen naar MRA motorrevisie in Apeldoorn om nieuwe klepgeleiders te laten plaatsen. Noemenswaardig op de foto: - Dubbele klepveren van 8V GTI (Althans zo zijn ze verkocht daarover straks meer ) - Schrick nokkenas 280/280 013.01.800-03 - TT Verstelbaar nokkenastandwiel uit de USA - Custom inlaatspruitstuk voor de CBR Carbs Stap 3. Cilinderkop fris gewassen retour en klaar om verder af te monteren. D.w.z. nokkenas met nieuwe keerringen en tuimelaars plaatsen. De dubbele klepveren. Kopje gevlakt. Uiteindelijk op advies van MRA ook nieuwe kleppen laten plaatsen. En gewassen, klaar voor afmontage. Stap 4.Afmontage. Tuimelaars plaaten. En toen liep de nokkenas vast. Na enig onderzoek bleken de binnenste klepveren volledig ingedrukt de nokkenas te blokkeren en dus niet te passen. Hieronder heb ik een voelermaat ertussen gedrukt. In deze positie is de veer volledig gecomprimeerd maar de nok nog niet voorbij het dode punt, de voelermaat zat dus klemvast tussen de windingen. De toegepaste Schrick 280/280 graden nokkenas is geleverdn als onderdeel van de Knobloch tuningkitjes uit de jaren 80. Hierbij werd met de standaard klepveren gereden en ook volgens diverse Duitse fora kan dit prima. Uiteindelijk er dus maar voor gekozen de binnenste klepveren te verwijderen. En het eindproduct, volgende stap kopje op het blok schroeven en de boel goed afstellen.
__________________
Following dreams, cause what is not started today is never finished tomorrow... |
#157
|
||||
|
||||
Hehe die kop zoek ik nog
Die kanalen hebben een flinke diameter gekregen! Zet dat er maar snel op |
#158
|
||||
|
||||
Lekker knutselen Martin !! Mooi werk kerel.
__________________
also known as L(ittle) R(ed) R(ooster) |
#159
|
||||
|
||||
Nice, alle racers van Volksforum weer actie! In 2020 VF am Ring organiseren?
__________________
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos |
#160
|
||||
|
||||
Quote:
Klinkt als een strak plan René!
__________________
|