![]() |
|
||||
|
||||
![]() Netjes, heb net ook de winterwielen eronder, ook BBS
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Tis wel een aparte coating die erop zit, lijkt net chroom.
Helaas is wel de achterkant van alle velgen de coating los, en bij een is de voorkant ook beschadigd. Is kijken of ik zon zelfde kleur verf of coating te pakken kan krijgen.
|
||||
|
||||
![]() Die Bugatti's die ik te koop heb, zijn bij wheelcare in een soort silver-flake gecoat, ziet er ook echt super uit
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() aha, goeie tip.
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Ik heb vandaag de corrado een nosejob gegeven.
De bumpersteunen aan de zijkant waren pleite, heb die dan de andere corrado gepakt en ook het midden grilletje van de andere corrado gepakt. Verder alles schoongemaakt in het front, zat nogal wat alg en slik tussen. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Morgen de velgen wegbrengen om te laten stralen, kan ze smiddags weer ophalen
![]() Heb besloten om ze te spuiten, eerst in de 2k grond en dan gewoon velgenzilver met 2k glans aflak. aangezien ik dit dan zelf weer kan bijwerken, ipv de hele velg weer te stralen en opnieuw te laten coaten.
|
||||
|
||||
![]() Poedercoating is leuk, maar een bitch om bij te werken...
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() de straler had te weinig tijd om vandaag alles klaar te krijgen, waarschijnlijk dinsdag morgen de velgen ophalen.
vandaag samen met me vader een spuitcabinetje in de garage gemaakt,ken ik dinsdag aan de gang ![]()
|
||||
|
||||
![]() Operatie fan is ook geslaagd, onderkant dashboard bijrijderskant loshalen en dan kan je nadat je het borglipje het opgewipt hem zo een slag draaien en valt ie er al uit.
De ''nieuwe'' doet het op alle 4 de standen gelukkig ![]() Kwam een topic tegen over het vervangen voor de weerstand van de fan, denk dat ik dat eens ga proberen. heb ik er een op reserve mocht dit lukken. Ook vandaag nog het interieur overgezet uit de zwarte corrado, eerst de auto nog eens goed uitgezogen. Radio ook overgezet, kan ik tenminste weer via usb stickies muziek luisteren. Verder nog wat kapotte afdekkapjes vervangen voor hele uit de zwarte corrado. Ook nog even de balance afgesteld, want alleen gebulder vanaf de achterkant auto is ook zo irritant. (ivm versterker op de achter speaker en subwaffer) ![]()
|
||||
|
||||
![]() Velgjes inmiddels terug, en alvast ontvet.
Morgen verder met de primer, eerst het hokje opwarmen
|
||||
|
||||
![]() Vanochtend de buitenkant van de velgjes in de 2k primer gespoten, moet alleen nog meer primer halen voor de binnenkant te spuiten.
Heb me toch wel verkeken op hoeveel bussen ik nodig zou hebben. ![]() Verder nog de glader gewisseld, degene die erop zat lekte de seals van. ook nog het brandstof slangetje vervangen die op de rail en de druksensor zit. Deze was helemaal verdroogd, toch belangrijk om de slangetjes in de gaten te houden. Kwam nog 2 verrote vacuumslangen tegen gekomen, morgen even langs de seat dealer. ik heb ook de knock sensor vervangen, daar was de isolatie van de kabel helemaal van afgebrokkeld
|
||||
|
||||
![]() Inmiddels ook de binnenzijde van de velg in de primer, helaas komt er niks van om het af te krijgen deze week.
De standby periode is omgezet naar een week werken, ach ja dan volgende week donderdag weer verder.
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad, dubbeltarief voor de baas
![]()
|
||||
|
||||
![]() Zo we zijn weer thuis na een niet zo leuke verrassing.
De corrado starte vanochtend niet na 7 dagen stilstaan, had dit al een keer eerder gehad En daarom een andere accu erin gezet, blijkt toch niet de accu te zijn, waarschijnlijk een lekstroom. het alarm systeem is het inieder geval niet, die heb een hele week uitgestaan. Gaan we vandaag is naar kijken hoeveel die is.
|
||||
|
||||
![]() even een vraagje wat voor standaard accu zit er in de corrado.
heb er nu deze accu 44 Ah en 440A koudstart vermogen in zitten, zou deze te licht zijn aangezien ik ook 61 AH en 600A koudstart vermogen voor een g60 tegenkom. want de accu geeft hetzelfde aan als de vervanger 12,6 volt in rust en na starten 14,3 volt als de dynamo de accu oplaadt. net even de min pool eraf en de multimeter tussen de minpool en minpool accu geplaatst en amperes gemeten, maar die geeft 0,0 A verbruik weer. dus dat zit goed, dan zit het toch mischien in de startmotor of contactblokje dat ie nie wil starten.
I like boost ![]() Last edited by superbeast : 13-12-2012 at 14:51. |
|
|||
|
|||
![]() vaak is het contactslot
had ik ook bij de mijne heb een genomen van een golf2 en toen was het goed |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag de zwaardere accu erin gezet, en toch nog is een keer gemeten of ik geen lekspanning heb.
Nu kwam er 0,02 A uit de meting, wat is de max lekstroom bij een corrado?. tot nu toe geen startproblemen gehad, maar hij heeft ook nog geen 7 dagen stilgestaan. zal voor de zekerheid, de reserve accu maar opladen en in de koffer zetten voor het geval dat. ![]() Ook nog een abs storing, hoe moet ik die knipper codes ontcijferen. heb bij contact aan een lange knipper en drie of vier korte knippers. op A2resource wel de codes gevonden, maar niet de manier om ze te ontcijferen. maandag winterbandjes bestellen, de velgjes zijn bijna klaar. wacht met de blanke lak totdat de banden erop zitten, zal vast wel een krasje opkomen bij monteren.
I like boost ![]() Last edited by superbeast : 15-12-2012 at 17:28. |
|
||||
|
||||
![]() Ondanks dat ie niet op alarm staat, kan dat toch wel verbruiken hoor
![]() Kwestie van zekeringen één voor één trekken en kijken in welke groep je verbruiker zit... ![]()
|