![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() vond ik in een boekje van mees van den brink... had daar laatst slangen gehaald voor mijn oliekoeler en zag dat boekje op de toonbank, stond er een blikoor T3 brandweer in!
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Small Car Performance bouwt tegenwoordig Subaru diesel motoren (EE20) in T3's, behoorlijk prijzige blokken maar het klinkt wel héél soepeltjes en het past natuurlijk als een handschoen!
> http://youtu.be/2MC2I2kcI8o > http://youtu.be/so6raO3UTWA ![]() Last edited by huinkroese : 18-11-2012 at 11:52. |
|
||||
|
||||
![]() Tijd om dat ouwe hok van mij hier ook te posten..
met nog 13 maanden mrb vrijstelling te gaan ben ik maar als een speer aan de gang gegaan om hem klaar te maken. Vanmorgen APK afgekeurd op de bovenste draagarmrubbers. Nieuwe rubbers komen vanmiddag binnen, dan vanavond/ vannacht monteren en dan morgen herkeuren !! De rest (ook de roetmeting voor de MTDi) was verder in orde. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hey cool, dus die is klaar!
![]() Hoe bevalt de mTDI? 130pk toch ongeveer? Ben benieuwd naar verbruik bij snelwegsnelheden en wat je met de versnellingsbak hebt gedaan. Is in elk geval heel mooi geworden! |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb een versnellingsbak van een luchtgekoelde T3 gebruikt, bakcode DK. Dat is zo'n beetje de langste bak die er -volgens mij- is. Achter heb ik ook een iets grotere band (een 225/50x17, dus meer rolomtrek) gemonteerd dus ik ben benieuwd. Gister ben ik er heel ff mee naar Nootdorp gereden, 110 zit je zo op, maar wat een herrie !! Nu ben ik ook "verwent" met een T3 doka, daar ligt de motor buiten achterin, die hoor je echt niet !!
|
||||
|
||||
![]() jups, alleen de AAP is langer dan een DK! DK is dus de langste 4 bak die je kunt hebben, en een 4 bak is prima zat in een bus. Stoere bus alain, volgende week in het eggie even bekijken, lag nog een blok bij jou wat naar friesland moest hoorde ik...
|
||||
|
||||
![]() Da's een stoere bus !!
Met koplampsroeiers! Werken ze ook?
|
||||
|
||||
![]() Ah, dus toch een benzine bak. Ik heb nu ook een AAP-achtige (andere code maar zelfde overbrengingen merkwaardig genoeg) dus die kan ik dan ook voor ombouw naar TDI gebruiken mocht het toch geen UN1 worden tzt.
Ben wel benieuwd wat je zo'n beetje verbruikt gemiddeld en op de snelweg met je mTDI. Vooral voor vakanties tikt het snel aan als het een beetje zuiniger kan... en ja, sneller is duurder, ik weet het ![]() Maar kun je niet gewoon wat extra isolerend materiaal over de binnenkant van de motorruimte plakken? Of een paar centimeter verhoogd vloertje met schuim eronder ofzo? Lijkt me dat dat wel het een en ander kan schelen qua geluid. Om nog maar eens even on-topic te blijven; It has "modified" H&Rs and Konis. Wheels are '08-'09 Porsche Cayenne, 18x8 ET57. Tires are 225/45R18 (front) and 235/45R18 (rear). ![]() ![]() ![]() Last edited by huinkroese : 23-11-2012 at 00:14. |
|
||||
|
||||
![]() Zoiets wil ik er eigenlijk van maken; alles in één kleur (metallic of gewoon RAL) met 17" BMW staal en wat Westfalia details.
Beetje urban weekend camper idee. ![]() ![]() Last edited by huinkroese : 23-11-2012 at 11:44. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die is mooi geworden! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Het zal wel fotoshop zijn, maar ik vund um gááfff !!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Photoshop ja, hij heeft ook nog een ander paar schoenen
![]() ![]() |