![]() |
|
||||
|
||||
![]() - 300dkm gepasseerd
![]() - nieuwe voorbanden nodig ![]() - de 2e set zimmermans trilt ook alweer, heb het vermoeden dat die coating de boosdoener is.... komt los daar waar schijf en naaf op elkaar zitten, maar es schoonschuren.... kreeg van de verkoper al de tip om alles droog in elkaar te zetten, maar dat mocht niet baten... ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Nieuwe voorbanden? Dat krijg je met al die pk's
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ja hij sleurt er goed aan
![]() Gister bij een maatje langs geweest en es ff lekker gewassen, was wel weer nodig ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Inmiddels 2 nieuwe Michelins Premacy HP's erop en de 303dkm gepasseerd, van het weekend ff naar Luxemburg geweest;
![]() Gemiddeld verbruik 1 op 17,8 bij 130 op de gps heen en terug ![]() En wat was spullen gekocht; Washmitt, klei, droogdoek en shampoo ![]() Nog een emmer met gritguard, wax, foam en wat klein spul, kan ik zelf aan de gang ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Gisteren besteld, vandaag binnen;
Meguiars NXT 2.0 Autobrite Supa Snow Foam Dodo Juice Basics of Bling towels Gritguard emmer met Gritguard Carclean ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Nu kun je die afleveringsbeurt toch nog doen!
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ja het is hobby en toch betaalbaar spul, die combi is zeldzaam
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Me like Meguiars
![]() ![]() ![]() Gefoamd, gewassen, gekleid en in de NXT 2.0 wax (niet zichtbaar, wel aanwezig; 300dkm snelweg-steenslag e.d.) Alpine 235BT past zo mooi bij een mk4 ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Staat er weer netties bij!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hij is weer als nieuw ! ..idd, die Alpine hóórt er gewoon bij...
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() Bedankt Jarno, René
![]() Nou als nieuw....nee daar zit er te veel steenslag voor op... ![]() Maar op een afstand lijkt het heel wat ![]()
Last edited by Audi1981 : 23-10-2012 at 19:28. |
|
||||
|
||||
![]() Bijna een aanhanger vervloekt omdat ook met nieuwe lampunits en bedrading dat F###ING mistlicht maar niet wou branden
![]() Bleek dat er geen draad in de stekkerdoos van de Bora voor lag ![]() Oepsie ![]()
|
|
|||
|
|||
![]() Meten is weten :P
|
|
||||
|
||||
![]() Had nieuwe lampen op de kar gezet en dan ga je het eerder daar in zoeken,
plus ik dacht dat ie het op de caravan wel gewoon deed ![]() En dat voor een meet & regeltechnicus ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() - APK erop met klap op de rechter koplamp stelmotor en stadslichtje links
(keurmeester hoogst verbaasd; wat? 307000km? neeeeee!) - Beurtje gedaan - Nieuwe oliesensor - Remmetjes lekker schoongemaakt en ingevet voor de winter ![]() Hij kan weer 15k ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Zat er al ff in; Bora te koop
Geen km's meer die een diesel rechtvaardigen ![]() F#cking crisis ook ![]() Hoop dat ie een nieuw baasje vindt die kan genieten van TDI powuhrrrr ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() jammer, je hebt er zo veel aan gedaan en hij is daardoor technisch weer bijna perfect...
Maar ja, een diesel die stil staat kòst alleen maar... ...en ik zag je T2 ook te koop staan...
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() Nou die verzameling kevers en die bus zijn niet van mij René, maar van een vriend van mij, het staat stil, hij doet er niks meer mee en alle tijd gaat op aan motoren ipv auto's
![]() ![]() Wat de Bora betreft is het jammer, maar iemand gaat daar veel plezier mee hebben en ik heb zelf ook al wat op 't oog ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Oh, is niet van jou/jullie... tja, als je er niks mee doet, dan maar verpatsen idd
...je hebt vast een oldtimer-Audi op het oog... ![]()