![]() |
#761
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Meer heb je niet nodig ![]()
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#762
|
||||
|
||||
![]() ja dat kan natuurlijk ook
![]()
__________________
[1999] Golf 4 Variant - Daily [1996] Golf 3 Atlanta Sport - Daily [1988] Volvo 480 ES - Hobby |
#763
|
||||
|
||||
![]() En weer wat nieuwe delen aangekomen.
4 stuks "race weight" ovaal spatborden. ![]() Geweldig mooie schermen, perfecte pasvorm en na een spuitbeurtje niet van echt te onderscheiden. ![]() Zelfs het ovaal bultje zit er in, helaas niet goed te zien op de foto. ![]() Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#764
|
||||
|
||||
![]() Dit stukje deurstijl begint er ook weer op te lijken.
![]() ![]() Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#765
|
||||
|
||||
![]() En weer wat gewicht bespaard, als ik deze "single skin" klep heb aangepast zal hij niet van echt te onderscheiden zijn
![]() ![]() ![]() ![]() Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#766
|
||||
|
||||
![]() Pain in the a... om dit goedkoop plaatwerk passend te maken
![]() ![]()
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#767
|
||||
|
||||
![]() Nadat het eerste paneeltje voor de rechter flank mislukt was, is het nu tijd voor poging 2.
Links en rechts al wat op maat geslepen en geklopt. ![]() Ovaal ontwatering er in kloppen. ![]() Begint er al weer aardig op te lijken. ![]() Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#768
|
||||
|
||||
![]() Keep it up!
__________________
"Fahrvergnügen: It's what makes a car a Volkswagen." ![]() |
#769
|
||||
|
||||
![]() Netjes werk hoor!
|
#770
|
||||
|
||||
![]() Thanks mannen.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#771
|
||||
|
||||
![]() Nadat het paneeltje voldoende aangepast was, ben ik begonnen met "het bultje"
![]() Bultje gemaakt en op zijn plaats gehecht. Lijkt een vreemd ding maar origineel ziet het er ook zo uit. ![]() En meteen het geheel weer even passen. ![]() Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#772
|
||||
|
||||
![]() Volgende week kan ik eindelijk weer verder met de ovaal.
De aanhanger staat nu helemaal op zijn plaats en waterpas, de auto staat op de juiste rijhoogte en waterpas vast op de aanhanger. ![]() Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#773
|
||||
|
||||
![]() weer lekker geknetterd.
![]() ![]() Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#774
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Gaat goedkomen !! Even een vraagje tussendoor... als ik het zo zie heb jij de body al op de goede hoogte (stance) gezet... hou je nu ook nog rekening met het inveren, nadat de steunen worden weggehaald ?
__________________
Alain Quote:
|
#775
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanx Alain. Goeie opmerking. Ja daar is rekening mee gehouden. Ten eerste staat hij momenteel nog iets te hoog en de 911/914 voorwielophanging is te verstellen, (torsiestaven verdraaien) en de achter coilovers krijgen, om hoogte te verstellen, meerdere bev. punten.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#776
|
||||
|
||||
![]() Mooi, zo dacht ik er ook over om het te gaan doen... de auto een cm of 2 te hoog zetten, alles uitmeten en pasmaken en dan zal door het gewicht de auto op de juiste hoogte uitkomen.
De ovaal staat wel behoorlijk 'rake'... is dat omdat het meeste gewicht dadelijk achterin komt, of wil je hem juist zo rake houden ?
__________________
Alain Quote:
|
#777
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee, een beetje noise down is wel mooi. Dit is idd een beetje veel van het goede. Ik heb wat maten opgenomen bij een auto die hier binnen stond. Best vreemd want de "meetauto" (volledig aangekleed) staat er op zich wel mooi bij. Dus straks moet de "ass" idd nog down.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#778
|
||||
|
||||
![]() Zo, de onderkant van het binnenscherm is ook afgewerkt. Bijna klaar om een stukje naar voren te gaan.
![]() Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#779
|
||||
|
||||
![]() Weinig updates, maar er is wel gewerkt.
Ben met de werkzaamheden verder naar de voorkant verplaatst, dashboard zit weer vast aan de deurstijl en het binnenscherm (voor) is ook al weer voor een groot deel klaar. Voor de nodige gewichtsbesparing heb ik nu ook voor de achterkant een kunstof kleppie op de kop getikt. ![]() ![]() Omdat de scharnierbevestigingen niet op de koets gemonteerd zitten, hangt de klep er wat lullig bij. In werkelijkheid past het netjes. Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#780
|
||||
|
||||
![]() Het viel niet mee om het dashboard weer in de buurt van de deur/raamstijl te krijgen. Uiteindelijk is het toch gelukt en ziet het er al aardig uit.
![]() Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |