![]() |
|
|||
|
|||
![]() Gisteren de rh opgehaald..... Was het toch niet helemaal wat ik voor ogen had. Net terug van mijn nieuwe wielen ophalen. Ik zal morgen al eens een voorproefje erop zetten.
|
|
|||
|
|||
![]() benieuwd welke soort je gehaald heb!
![]()
|
|||
|
|||
![]() Hi Dave,
Mooie ride heb je. (die witte zag er ook leuk uit). Ben benieuwd naar je nieuwe wielen onder de Jetta. Maurice
|
|||
|
|||
![]() zo. eindelijk tijd om aan het hok te werken. Via gti-er 2 adapters gekocht en toen nog via carfantasy 2 voor achter(donderdag bestelt en betaalt zaterdag in huis
![]() Eerst maar eens in de weer met de schroefset. Effe staalborsteltje en wd40 erbij en hop gewoon met de hand te verstellen(en dan voor een 2 jaar oud rokkor setje ![]() ![]() Toen op mijn gemak de wielen erop. Toen kwam het spannende moment krik omlaag....... ![]() ![]() ![]() praatjes genoeg nu maar effe snel een plaatje. auto niet gewassen en even snel tussen de buien door. Even met mijn foon gemaakt, want de camera lag thuis. ![]() Enne speciaal voor de haters porsche wielen onder een vw en dan ook nog voor de garage, gewoon omdat het kan en niet omdat we het niet kunnen betalen.... ![]() ![]() Last edited by VWJYI : 06-05-2012 at 19:58. |
|
||||
|
||||
![]() super
![]() ben je daar nou voor naar gelderland gereden? of zit er hier in de buurt nou een eentje dan?
|
|||
|
|||
![]() in beek achter jaguar demand zit er ook eentje
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() gaaf ding zo!
|
||||
|
||||
![]() Stuk mooier Dave! Top
![]()
|
|||
|
|||
![]() dank u dank u.
@ Nigel ik had je auto nog gepot vandaag bij je zus ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Haha dat klopt, ik was even buurten en kijken naar de progressie van de wagen van Edwin ![]()
|
|||
|
|||
![]() Dave,
Tres bon!
|
|||
|
|||
![]() kijk.... ze zitten eronder! staat wel goed, zulke wielen vervelen mij iig nooit!
![]()