![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Proost! Dat zal Ediejodibbes wel niet doen, want die gaat ook nooit uit, want dan kan hij weer een rvs einddemper kopen, ofzo... Van het geld van een krat bier kun je ook weer een liter olie voor die caddy kopen natuurlijk... Ediejo, misschien kun jij beter je eigen forum opzetten? Omdat je alles aan je auto toch voor jezelf doet...
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Haha 12 september allemaal stemmen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik erger me eigenlijk helemaal nergens meer aan, is dat normaal of moet ik toch eens een arts of apotheker raadplegen?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik erger me weer eens aan verkoop advertenties. En vooral mensen die de regels niet lezen.
Per dag is 1!! Up toegestaan. Bij een tweede worden beide ups verwijderd. Wil je info toevoegen dan gebruik je de edit knop en posts als " je hebt pm " zijn niet toegestaan. Iemand ziet zelf wel dat hij pm heeft.
|
||||
|
||||
![]() Oeps nu viel ik me lullig Tjaap
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik respecteer de regels maar dit soort posts kan ik wel begrijpen. Vaak worden er toch wel geliefde artikelen aangeboden en om de discussie te vermeiden, van "ja ik was eerder" ![]() Dit om dan aan andere geinteresseerde aan te geven dat ik serieuze interesse heb en als eerste gereageert heb. Vaak hanteren namelijk de verkopers (ikzelf ook) wie het eerst komt het eerst maalt ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Echter is het zo dat je direct een mail krijgt als er een PM naar je is verzonden. Dan lees je deze toch direct. Ook als je Volksforum opent dan krijg je een melding. Dan is die extra post toch onzin? Als je op marktplaats iemand een mail stuurt over een product, sms je hem toch ook niet ''je hebt mail''?
|
||||
|
||||
![]() Correct, voor de verkoper is het duidelijk die krijgt meteen een melding.
Maar als je met meerdere geinteresseerde kopers aan het mailen bent, vindt ik het prettig om op die manier aan te geven dat ik als eerste was. Marktplaats werk ik op een vergelijkbare manier, alleen pak ik dan de telefoon ![]() Puur om dan als eerste erbij te zijn en "zekerheid" te hebben dat het artikel voor mij is. Moet zeggen, ik heb het dan wel over echt geliefde artikelen die moeilijk te verkrijgen zijn en veel interesse voor is. Geloof me heb regelmatig dit soort onnodige discussies gehad, en uiteindelijk is de verkoper de kl**tzak omdat hij het artikel "zogenaamd" aan iemand anders heeft verkocht ![]()
'85 Golf mk2 1.9 TDI PD "mk2 outside / mk4 inside" vwclubparkstad https://www.facebook.com/vwclubparkstad Last edited by ronaroot : 26-04-2012 at 08:28. |
|
||||
|
||||
![]() Dat voorkom je toch niet, aangezien artikelen vaak op meerdere sites aangeboden worden.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan heeft de verkoper toch jouw PM als eerst? Bovendien is het geen geschreven regel maar word het aan de discretie van de verkoper behouden wie hij het product gunt. Daar bovenop wat Marc zegt dat het vaak op meerdere sites staat en er mensen zijn die zich wel aan de regels houden en gewoon een PM sturen en dus eerder zijn dan degene die "eerst" claimt. M.a.w. Onzinnig bericht dus
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat zie ik helaas toch anders ![]() Maar goed, zoals eerder gezegd: ik respecteer de regels ![]()
|
||||
|
||||
![]() vanaf pag.40 tot hier even rustig door gelezen ,ben je 35 minuten verder zit me nog steed iets dwars van pag. 41
![]() ![]() Quote:
ik heb zelf een 944 gehad super auto en een echte porsche en rijd beter dan oer posche 911 . ik heb een heel naslagwerk van porsche ducumentatie en alles wel doorgelezen maar ik kom alleen tegen dat de 2 liter in de 924 in samenwerking met audi is gemaakt . de 924s 2.5 is het zelfde blok als de 944. ![]() omdat audi met de 5 cilinder kwam en porsche die liever niet in hun auto's wou hebben, hebben ze ervoor gekozen om de cilinderkop van de 928 5.0 v8 te nemen en daar een nieuw onderblok bij te maken met 2 balans assen ik kan geen vw blok vinden met het zelfde onderblok als de 2.5 liter van porsche . als je naar de afwerking van de 944 kijkt kom je ook wel dingen tegen die ook in een golf 1 of golf 2 nou en dat maakt de posche op leeftijd nog een beetje betaalbaar anders zouden ze de prijzen hebben van een Buggati omdat elk wiel opnieuw moet worden uitgevonden . ![]() dus ik baal er best wel van dat veel denken dat een 924 en 944 een audi is ![]() |
|
||||
|
||||
![]() de 2.0 is overigens ook nog door vw gebruikt,in de lt...
|
||||
|
||||
![]() weer wat geleerd benmeer op de hoogte van het porsche verhaal
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
haha thnx maar jij kunt er ook wel wat van ![]() Quote:
Helemaal mee eens! Een 944 of 924 zijn totaal geen Audi´s. ( ookal zijn ze wel in samenwerking met Audi ontwikkeld en door ontwikkeld ) Het lijkt er in de verste verte niet op. Ik als extreem Oudi-liefhebber ( en bestuurder ) ben maar al te vaak jaloers op de uitrusting en uitvoering van deze prachtige sportwagens / grand tourers. Naast het feit dat dit een transaxle is ( bak achterin en motor voorin ) wat zorgt voor de perfecte gewichtsverdeling heb je ook een dikke vette middentunnel en een interieur waar de huidige sportwagens nog nieteens aan kunnen tippen. Ook hebben ze achterwielaandrijving en aan de onderkant is het vooral bij de latere modellen rozegeur en manenschijn met dik gegoten alu draagarmen etc. Maar let maar niet op wat Ediejo zegt want die kraamt hier wel vaker dom gezwets uit. Ik snap eigenlijk niet dat niet juist bovenstaande hetgeen was wat bij jou is gaan knagen en wat je dwars heeft gezeten. Hij maakt eigenlijk alle porsche rijders belachelijk met zijn uitspraken ![]() |
|
||||
|
||||
![]() het was al de tijd dat ik zelf de 944 reed ,toen waren er heel veel mensen met de woorden ach heeft een audi gekocht ,kon ie niet een echte betalen .
nou was mijn trouwauto een 911 turbo cabrio '86 (wat ik nog steeds het mooiste model vind) maar kwa weggedrag en comfort kon deze lang niet aan mijn 944 2.7 '88 tippen . en nu lees je even een stukje door van dit topic en dan kom je weer zo iemand tegen die er totaal geen verstand van heeft . dus voor zulke personen eerst maar eens in het merk verdiepen voor er zulke onzin word uitkraamd. zeker als je zoveel porsche vriendjes hebt , kun je de volgende keer ook een keer mee lullen , en een gesprek voeren met waarheden . zeg niet wat je weet maar weet wat je zegt ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() erger me aan mensen die in een tekoop-topic een reactie neerzetten,als de historie van deze auto bekend was had ik hem gekocht.het gaat over een volkswagen van pakembeet 2000euro,niet over de titanic.
als je echt zo geinteresseerd was had je er al naast gestaan om er even mee te vlammen........
|
||||
|
||||
![]() Tja. Dat was mijn punt dus.