![]() |
|
|||
|
|||
![]() Haha geniaal!
In elk geval heb ik mijnes weer werkend en daar ben ik blij om ![]() En mn mistachterlicht werkt gewoon :p Ik had mn lichten niet aan, dus dan doet die het ook niet... Scheelt weer. Bedankt voor alle hulp! Last edited by Chewbacca : 20-04-2012 at 14:55. |
|
||||
|
||||
![]() De tellerbak is er uit: ik heb het paneel onder het dasboard losgemaakt (5 schroeven), toen kon ik goed bij de tellerkabel en de connectors (die hoeven wsch. niet eens los !). Lampjes vervangen lukte niet, ze zaten er gewoon helemaal niet, de fittingen ook niet. Met dank aan garage Wester in Wognum (die 'm zelfs APK-goedgekeurd heeft). :-( Enfin, ik zal er nu meteen maar LED's in solderen, denk ik.
Last edited by Erik Baas : 21-04-2012 at 01:19. Reason: 5 schroeven, niet 4 ! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Haha, lampje... ;p |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nog net op tijd bedacht dat dat geen goed idee is: de LED's trekken veel minder stroom dan gloeilampjes, daardoor zal de dimmer nauwelijks meer werken ! |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hey maar kan je niet gewoon veel beter eens goed kijken waar die lampjes zitten, want die moeten er gewoon ergens in zitten. Het lijkt me beter dat je hier heel even naar zoekt i.p.v. de teller bak te verknutselen ![]() volgensmij heb je dit onderdeel nr nodig ![]() 431.919.040 bulb with black base 12V1,2W nr. 9 op de tekening beneden Grtz, Ramon ![]() Last edited by RamonR : 22-04-2012 at 01:58. |
|
||||
|
||||
![]() Nog een horinees! Sorry dat ik het zeg, maar leds vind ik echt spuuglelijk! De lampjes hebben het ongeveer 30 jaar gedaan, dus de nieuwe zouden dat ook moeten kunnen!
|
|
||||
|
||||
![]() Ramon: Ik heb de plek gevonden hoor, dat was niet zo moeilijk.
![]() ![]() Joris: Het wordt idd. niet mooi, witte LED's geven altijd een blauwachtig schijnsel, terwijl de wijzerplaten altijd groenachtig oplichten. Nee, ik zet er wel weer ouderwetse gloeilampjes in. PS.: Zwaai, buurman (nou ja, wsch. bijna). ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Als het goed is heeft elke autogarage die wel op vooraad ![]() Voor een paar euro ben je meestal wel klaar, ik heb ze bij mij ook vervangen voorigjaar, 4 of 5 stuks voor een gti klok uit 1985 dat was ook nog geen 10,- aan lampjes ![]() |