![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
vw gemaakt tot 93 hebben 2 lossen aansluitingen ( OBDE ) in het midden ![]() dan moet je deze er nog bij kopen ![]() na 93 hebben deze aansluiting ( VW OBD-II ) wat jij hier toont ![]() Ps graag een adres, link waar ik dat kan doen dan want ik zit met het zelfde echter alle firma's die ik heb gebeld zeggen mij dat het NIET gaat ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wat heb ik aan deze info? ![]() Ik heb nu een ander adres gevonden, daar kun je je teller naar upsturen, hun draaien hem terug en je krijgt 'm dezelfde dag nog terug gestuurd. Via via hoorde ik hier goede verhalen over, dus wil het volgende week wss proberen en dan post ik gelijk hier mijn ervaringen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Thnx voor de reactie. Goed om te lezen dat je in de vorm van de Koni verlaging iets voor de stabiliteit aan de voorkant iets gevonden hebt! ![]() Dat geluid is inderdaad om te kwijlen natuurlijk! ![]() Helemaal met open dak lijkt me dat pure beleving! Ik houd het topic in de gaten voor het verslag! |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
nog effe aanhalen ( heb je het al gedaan ?? ) en anders graag een adres, link waar ik dat kan doen dan want ik zit met het zelfde echter alle firma's die ik heb gebeld zeggen mij dat het NIET gaat |
|
||||
|
||||
![]() Neem aan dat dat geen werkende vag-tacho is in die link? De originele Dongle van Vagtacho kost namelijk dik 500 euro..
Golf 3 tellers kunnen door een hoop mensen worden teruggezet. Zult er even een stukje voor moeten rijden dan. Anders voor de keuring even de originele teller monteren. Dat die toerenteller en MFA dan niet fatsoenlijk functioneren is bijzaak. Overigens geeft die dubbele stand geen problemen voor je keuring, wel waarschijnlijk een vreemde stand op je NAP. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hier weer even de update! Heb de tellerbak niet meer opgestuurd, ik kwam via via aan een adresje hier zo'n 5km verderop. Hun doen het voor 40 euro.
Als ik zo internet eens afspeur is dit een hele nette prijs. |
|
|||
|
|||
![]() Lol 2 mensen die adresjes hebben echter ik nog steeds niet
zou leuk zijn als 1 van jullie 2 mij eens een adresje toespeelde via pm !! Ow en rijden ervoor is geen probleem daarvoor hebben we een VW ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
regio ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Via google vind je veel, alleen voor mij nergens binnen een straal van 100km :s
Nu heb ik er eentje gevonden bij mij in de buurt (Roosendaal, Noord-Brabant). |
|
||||
|
||||
![]() Het terug draaien van de teller is gebeurt, was echt paar minuutjes werk.
Helemaal goed dus! ![]() |