![]() |
|
|||
|
|||
![]() mooie velgjes!
|
||||
|
||||
![]() Ja, nice!
|
||||
|
||||
![]() beide bedankt!
|
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag even een één armige ruitenwisser gemonteerd, ik wist nog niet of het een blijver zou zijn...
Maar het staat zeker niet slecht. ![]() sticker gaat er weer eraf |
|
||||
|
||||
![]() Toffe Polo, nog nooit gespot eigenlijk..
Velgen gaan ook super staan !!
|
||||
|
||||
![]() Bedankt!
Ik ben ook soms in borger te spotten, dat is aardig in de richting.. |
|
||||
|
||||
![]() Leuk polotje die velgen zijn echt vet nog veel plezier ermee
![]()
Volkswagen golf MK2 2.0 8v 1990 ( sold) Opel vectra 1.6 1997 ( sold) Volkswagen golf MK2 1.6 Aut. 1988 ( Sold) Volkswagen Polo 6n 1.4 (sold) Volkswagen kever 1972 (project) Volkswagen Golf MK4 1.6 (daily |
|
||||
|
||||
![]() heb de adapters gehaald, en banden besteld..
tot ik even keek naar het schroefdraad, o jee M14 meteen maar nieuwe wielmoeren erbij :tu: ![]() dinsdag bandjes erom, dan even kijken wanneer er tijd is om uit te lijnen en dan monteren we meteen de porsche wielen, adapters & nieuwe wielbouten :tu: |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag bandjes erom gehoepeld en kleine ventielen gemonteerd, helaas geen foto van maar staan perfect!
voor gewoon netjes plat 165-40-16 om 6J & achter 165-45-16 om 7J iets getrokken ![]() ook had m'n meisje éen lief cadeau'tje voor de polo! ![]() jeps Us lights module ![]() |
|
||||
|
||||
![]() aiai moet nodig mijn auto wassen, maar had geen droogdoek bij me.. en wil morgen geen ijswagen zijn..
toch hier een preview in kudt-kwaliteit; ![]() ![]() ook de us-modules gemonteerd; ![]() Achter staat perfect, past geen vinger meer tussen ![]() betere foto's komen snel! |
|
||||
|
||||
![]() ik krijg ze nog niet helemaal lekker op de foto's, maar hier een beter beeld;
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() clean klepje gaat hem goed doen.. ![]() en de dikke versie van 6n voorbumper gecleaned ook.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |