![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zondag knutseldag;
het pierburg hok... alles klaar voor de nieuwe gasfabriek ![]() Verstopt! hee daar is ie ![]() ![]() ![]() 1 minpuntje; de choke kabel is netjes mee geleverd, maar bedoeld voor een Golf/Jetta en dus 10cm te kort voor een Santana ![]() Dat was redelijk snel opgelost en met een beetje afstellen op gevoel loopt het vrij aardig. Ik had even een momentje toen ik in tijdens proefrijden in z'n 2 de bocht uit kwam en ie ineens recht door wou... zit wel wat meer porrie in ![]() ![]() ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() geen K&N?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nog nie binnen ![]() (Goeie kerel die Anthony van FRC ![]()
Last edited by Audi1981 : 21-11-2011 at 11:21. |
|
||||
|
||||
![]() "Even" gloeibougies vervangen aan een TDI, geen probleem toch?
nouuuuuu.....er kraakten er 2 zodanig dat ik er eerst meer eens met flink wat WD40 overheen geweest ben... ![]() Uiteindelijk kwamen die laatste 2 alsnog los, maar stond toch wel even met de bips samengeknepen.... ![]() Eens even doormeten; Dit was de enigste van de 4 (!) die nog Ohmse weerstand had...de andere 3...overleden. Een aangezien je met dik 90 Ohm ook geen wonderen verricht mag ik aannemen dat het blokje prima in orde is door nog te starten na de vorst van afgelopen maandag ![]() Gelijk nog maar een mod aangebracht voor de koudere dagen; Spiraaltje rond koelslang om de ruitensproeier vloeistof lekker te verwarmen, hopelijk helpt het en anders ga ik alla Mercedes een verwarmingsspiraal in de tank maken. Dan is gewoon alle ruitensproeier vloeistof warm en niet alleen die naar de voorkant ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() goed bezig, Willy Wortel! fijne kerst ook toegewenst.
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() Jij ook René
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Zo, de Audi staat te koop, ik steek m'n tijd alleen nog in de mk4
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() waarom? ben je er klaar mee?
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() Nou René, klaar is het woord niet, maar naast de Audi heb ik meer hobby's; de motoren (heb er nu 3), zelfbouw audio en m'n opleiding vraagt ook tijd. Tis gewoon een kwestie van keuzes maken helaas. Had ik de ruimte om hem binnen te zetten dan wist ik het wel, maar alles buiten doen op een kartonnetje onder je hobbyproject is niet echt meer mijn ding
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Zaterdag wordt hopelijk een mooie dag
![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Vertel vertel vertel!!
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Geduld mijn vriend, geduld
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Het zou overigens ook zo maar eens een andere kant op kunnen gaan;
![]() Morgen meer...
|
|
||||
|
||||
![]() ... but it WILL be a TRUNK!
Ik zou zeggen: ga voor een Bora; Passat's zijn er al zoveel... Bora's kunnen nl. óók best wel mooi zijn: (...zijn bovendien ook nog prettig geprijsd, omdat ze ondergewaardeerd worden... ![]() ![]() ![]() ![]() Bovendien is het wel leuk; een Golf IV èn een Bora (Jetta IV) voor de deur ![]() Ik ben heel benieuwd...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hahah komt wel goed in ieder geval succes met de koop en de verkoop van je 80 ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat komt goed! Hopelijk volgende week een koper voor de mk4 ![]() (De Bora optie die ik had was trouwens een variant) Gisteren nog de multi-riem spanner vervangen aan de mk4; in de verkoop of niet, hij krijgt wel onderhoud ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nòg beter!!!!! ...en unieker ![]()
|
||||
|
||||
![]() Met een enorme mazzel heb ik vandaag de hand weten te leggen op bovenstaande beauty; Bora Variant 1.9TDI Highline 85kW Ik moest er een stukje voor rijden, maar dat was het waard; een prachtige auto, die gezien z'n kilometerstand, goed verzorgd is. Interieur is niets op aan te merken en exterieur is op een plekje na, perfect. De waslijst; 1.9 PD TDI volgens verkoper gechipt naar +/- 150pk 6-bak 16" highline wielen Alles elektrisch ECC C.V. met ab en alarm klasse 3 Trekhaak afneembaar Beide voorstoelen hoogte verstelbaar MFA Zelfdimmende binnenspiegel Regensensor en nog veel meer ![]() Géén stoelverwarming en géén xenon, maar dat vindt ik niet zo'n ramp. Alles kits dan? nope ![]() - onderstel heeft een behoorlijke opfrisbeurt nodig (maw; ik weet nu hoe versleten draagarm rubbers en uitgelubberde achterasrubbers aanvoelen) - motor en bak hebben ook onderdelen nodig; koppeling, 2-massa vliegwiel, complete riemenset met waterpomp en alle afdichtingen vervangen die incontinent zijn geworden met de jaren. - onderweg naar huis plotseling geen vermogen meer; LMM en turbo eens even nazien dus ![]() - achterklep raakt de bumper bij dichtgooien, dus de onder rand is lakloos - logo's en zij-knippers zijn totaal mat geworden Al met al een behoorlijke hoeveelheid werk die gedaan moet worden, was het een Golf Variant basis geweest, dan had ik hem ook lekker laten staan. De verkoper was echter zeer begripvol voor de situatie die hem voorgelegd werd en we konden een overeenkomst maken waar we allebei mee konden leven. Aardige kerel die ook nog leuke muziek maakt; klikkerdeklik Genoeg te doen dus om hem klaar te maken voor de volgende 300dkm ![]() ![]() ![]() Yessss het was een mooie zaterdag ![]() ![]() ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() ...de volgende 300 K? Dus nu ook 300 K?
Mooi ding man! Congratulations! (ruilen?) Het technische onderhoud is aan jou wel besteed; dat komt wel goed. Flink wat tijd en geld investeren en hij is bijna perfect! Lees: dikke wielen en omlaag; we zitten hier wel op het Volksforum, hè?! ![]() En: [onderweg naar huis plotseling geen vermogen meer; LMM en turbo eens even nazien dus na even stilstaan werkte alles weer...] Vraag ff aan Dr.Golf; die had dit ook met een MkIV TDI met chip... ![]()
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 Last edited by Vento Vice : 15-01-2012 at 10:14. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja staat nu op 292 K ofzo. Het is een kwestie van optellen en aftrekken; deze Bora met 100K op de teller is niet te vinden, dus als er dan zoiets langskomt en je wordt het eens over de prijs..... Ik weet niet zeker of ie gechipt is, zit in ieder geval geen powerbox tussen geloof ik... ![]() Maar aan het enthousiasme te merken waar ie er bij 130 mee vandoor gaat issie niet helemaal standaard... ![]() ![]() ![]() <edit> Nee René we gaan niks ruilen ![]()
|