![]() |
|
||||
|
||||
![]() Als je toch naar Andre's luistert, zonder stripje staat ook niet verkeerd. Wordt het front ruiger van.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb nou vakantie , dus als iemand toevallig nog zo'n stripje heeft liggen ? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zonder koplamplijstje? ![]() Dan zie je de montage gaten hiervoor , en dat staat echt niet mooi ; zeg maar onafgewerkt ![]() Dat zou ik geloof ik niet doen ![]()
|
|||
|
|||
![]() Rallye front!! dat zou hem imo helemaal afmaken
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik denk dat hij bedoeld het lijstje zonder de stukjes over de lampen (dus een normale golf lijst ), want zonder lijst is echt niet best ! @Guido , ja een rallye front zou echt super zijn ,maar met die prijzen daarvan tegenwoordig ...................
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Tja.....die prijzen.............dat is idd k*t.... ![]() maar vaak als je er niet *(bewust) om zoekt vind je iets mooi's én betaalbaars ![]() Ik heb vanavond nog 1 zien liggen en gevraagd.....maar ja die wil er ook niet van af ![]() Ik zal ogen en oren ook wel ff voor je open houden ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jettaracing ben best benieuwd hoe het met zo,n ander lijstje zou staan,als je die andere toch moet spuiten kan je zo ander lijstje gelijk meenemen zoals je al zij,kun je ook afwisselen of de mooiste keus laten zitten,ja rallye front is natuurlijk helemaal super.
|
||||
|
||||
![]() Heb nog geen tijd gehad om stripjes te gaan spuiten ,heb gisteren ook pas de jetta weer gewassen sinds MIVW!
heb daar nog wel een paar foto's gemaakt , was een supermeeting trouwens ,Man wat een auto's en verschillende stijlen en wat een extreem hoog niveau ! ![]() ![]() (klein shootje gemaakt met Alberto) ![]() En deze auto viel me meteen al op bij binnenkomst ! Wat een vreselijk mooie auto ! Echt een voorbeeld voor mij ,misschien in de toekomst toch nog eens de jetta strippen ............................Damn ! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hmm, die kan zo bij jouw verzameling! Staat dan wel leuk naast de witte.
En als ze daar een extreem hoog niveau hadden, dan voelde de witte zich vast wel op zijn plaats. De 16V van Alberto trouwens ook wel, ook een zeer verzorgde Jetta. Gr. Ed
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ...die bescheidenheid siert je, Wietze!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
|||
|
|||
![]() Wow, wat een project ! Ik lees al je topics regelmatig door en moet zeggen dat ik ervan sta te kijken hoe perfect jij je auto's onderhoudt ! Zo'n auto als deze Jetta lijkt me geweldig om te hebben, ik zit helaas in een rolstoel en zal er nooit mee kunnen rijden, maar om naar mijn smaak te pakken gaat er op een dag zo'n auto komen ..
![]() Nogmaals; puik werk, je auto's zien er altijd super uit ! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dank je lowrider23 ! Leuke reactie van je ,doet me goed
![]() Iid jammer dat jezelf geen auto kunt gaan rijden , maar meerijden kan ook altijd nog natuurlijk! T is ook wel een beetje een uit de hand gelopen hobby hoor ,en kost ook wel tijd om de auto's zo te houden , maar heb er wel veel plezier van altijd ![]() Vanmorgen is de jetta trouwens weer nieuw apk gekeurd , en mag weer een jaar de weg op ![]() ![]() Het regende zelfs nog vanmorgen ,en het voelde wel even lekker om ermee te gaan rijden , zelfs al het slecht weer is ! Dan word de auto gebruikt waarvoor ie gemaakt is , rijden ! ![]() @lowrider , kom je wel eens op meetings? anders misschien je ouders eens vragen of ze een keer met je meewillen naar een meeting , is misschien wel leuk!
|
|||
|
|||
![]() Meerijden gaat helaas ook niet lukken, ik kan niet meer op een gewone stoel zitten ! We kijken inderdaad weleens bij meetings, is erg gaaf !
Ik geloof het ook erg goed dat het best een heel karwei is om je auto's zo te houden ! Neem bijvoorbeeld de zwarte variant, 3 ton op de teller en hij ziet er nog beter uit dan een nieuwe, ook qua lakwerk ! ![]() En iig ook mooi dat de Jetta is goedgekeurd .. Kan die er ook weer een jaar tegenaan ! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Erg jammer dat je niet meekunt rijden met zo'n auto ..........Maar je komt wel heel posietief over ondanks je beperkingen ! Respect ! ![]() Ik ben ook maar weer even bezig geweest met het wagenpark , en had al een tijdje het originele embleem liggen ,welke ooit ook eens op de auto heeft gezeten toen deze nog origineel was ( ![]() en gelukkig via Ruudsvwshop een nieuwe kunnen krijgen ! En na een tijdje passen meten en kijken toch maar besloten het er weer op te monteren ! (wel dmv dubbelzijdige tape ,dan zou het er ooit eventueel weer af kunnen ) Vroeger was het eerste wat ik altijd deed was met plamuurmes, schroevedraaier, stanleymes of zelfs visdraad , de emblemen eraf halen , want dat kon natuurlijk niet ! Maar toen ik de jetta kocht heb ik jammer genoeg het originele embleem 'verbouwd ' tot een gt embleem ....... ![]() niet wetende hoe zeldzaam dit originele embleem was ! Dus bij deze , hij zit er weer op ,en ik vind het er eigenlijk best wel weer bijpassen , breekt de witte achterkant een beetje ![]() ![]() toch apart he ,zo'n 'jetta'embleem en dan zo'n golf achterlicht ![]() ![]() ![]() De wielen in het wit was wel even wennen ,maar ben er wel heel tevreden mee zo !(alleen het schooonhouden is wel even een werkje elke keer ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() de witte velgen is heel duidelijk een verbetering! nice
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Hij is af!
![]()
|
|||
|
|||
![]() Vond hem zonder dat embleem strakker.
Voor de rest ziet ie er knap uit. En zoveel werk is het niet om de wielen schoon te houden, ze krijgen de kans niet om smerig te worden bij jouw ![]() Misschien een idee om die lelijke zijknippers nog weg te halen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dei knippers wil ik iid nog een uithebben ja ,maar dat zal dan in de wintermaanden gebeuren , zit voor dit jaar al weer genoeg geld en tijd in
![]()
|
||||
|
||||
![]() ziet er goed uit wietze!!
![]()