![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hij mischien niet mar ikke wol ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
mag morgen ook wel hoor..... ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jaja het word weer dikke pret vandaag ![]() nog even de.... op de ie ![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja joost dit was nog maar half gas dikke pret vrijdag ging wel leuk achter ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() hahaha nou ik vond het al mooi genoeg haha echt wat een totaal plaatje die auto(Y) mega dik!
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() i did it
![]()
|
||||
|
||||
![]() net even daar geweest en het ziet er goed uit voor morgen.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() héhé
zo de laatste lootjes nog geen tijd gehad om mijn eigen auto te poetsen tedruk met de voorbereidingen, zo die kant op podium bouwen en stands opzetten. hopelijk vanavond laat nog tijd om nog snel even te poetsen!!! |
|
||||
|
||||
![]() Er valt hier in het Oosten nog niets te poetsen, want het regent al de hele dag.
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hebben we hier in het midden ook last van ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ja ze gaven hier aan dat het rond 12 half 1 droog zou zijn nu kwart voor 3 is het eindelijk gestopt met miezeren, straks alvast maar eens beginnen met de binnekant..
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Het motregent hier ook nog hoor , de wagens staan nog mooi droog in de schuur ,het klaart hier nu op ! Hopen dat het vanavond even droog is , word nog gezellig daarin L 'warden met al die poetsende vw rijders !
|
||||
|
||||
![]() hier klaart het net op,boven frl hing nog een buitje zag ik net op buienradar.morgen nergens regen te bekijken,hopen dat het zo blijft...
|
||||
|
||||
![]() jahh ik had de mijne ook liever droog laten staan ben er in iedergeval wel achter nu dat het lekage probleem nog niet is opgelost, het is weer vochtig bij de voetjes van de bijrijder maarja dat moet maar even
![]() interieurtje is schoon wacht het nog even af voor ik hem ook echt was mischien dat ik dat morgen voor vertrek nog wel even doe oid ![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is wel een wasbox in de buurt ![]() ![]()