![]() |
#101
|
||||
|
||||
![]() De spanrol staat inderdaad stil
![]() De auto reed zo overigens al een hele tijd. De riem was verbrand en keihard, maar gaf het niet op!
__________________
Quote:
|
#102
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Waarom is het I-profiel in deze drijfstangen 90graden gedraaid tov gewone drijfstangen? Ik zou zeggen dat dit de stijfheid niet ten goede komt in de richting haaks op de krukas... Geeft stijfheid in de langsrichting van de kruk, maar is het daar nodig?
__________________
1988 T3 Hoogdak postbus -> westfalia 2005 Prius ![]() |
#103
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Voila, de befaamde H-profiel drijfstangen ![]() |
#104
|
||||
|
||||
![]() Quote:
't Is de bedoeling dat de krukas de drijfstang naar voren en omhoog duwt, en dat de drijfstang de krukas naar achteren en omlaag duwt, dus nergens gaat er iets opzij, alles gaat in langsrichting. Als er een kracht naar links of rechts komt, breekt de drijfstang (of iets anders) toch wel, of 't nou I of H is.
__________________
Klutch Shirts Quote:
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale |
#105
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nou, als we die van de foto H noemen, dan heeft de H juist meer weerstand tegen zijwaartse krachten. In de richting voor-hoog / achter-beneden juist niet, vooral niet wat het voor/achter betreft, dan is een I profiel beter. toch?
__________________
1988 T3 Hoogdak postbus -> westfalia 2005 Prius ![]() |
#106
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee? ![]() Vergelijk de letters eens: H en I H - Veel stijfheid over de rechtopstaande pootjes, en wat minder op het horizontale stukje. Bedenk dat de rechtopstaande pootjes bij de drijfstang in verhouding nog groter zijn dan bij de letter H. ![]() I - Veel stijfheid op de horizontale pootjes, maar minder op het verticale stuk. Bedenk dat de rechtopstaande poot bij de drijfstang in verhouding nog wat kleiner is. Beetje onhandig uit te leggen met 'n toetsenbord. ![]()
__________________
Klutch Shirts Quote:
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale |
#107
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() de v6 zit nog in elkaar helaas,ben met andere dingen beziggeweest.heb overigens al wel gezien dat het carter aan 2en is... ![]()
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#108
|
||||
|
||||
![]() Quote:
het probleem is dat het geen picture is maar een movie ![]()
__________________
![]() ![]() |
#109
|
||||
|
||||
![]() Niks mis mee, dat is de shit voor 2011: static spanrol.
![]()
__________________
Klutch Shirts Quote:
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale |
#110
|
||||
|
||||
![]() Quote:
precies! niks mis mee toch.. .... ![]() ![]() ![]() ![]() |
#111
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En dat was met 'n H-profiel dus waarschijnlijk niet gebeurd. ![]()
__________________
Klutch Shirts Quote:
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale |
#112
|
||||
|
||||
![]() neeej dat lijkt me nogal logisch
![]() |
#113
|
||||
|
||||
![]() v6 ligt los....
daar klopt iets niet; carter eronder weg,vol strijd trofeeen; binnenin ziet er ook maar naar uit; en wat vinden we ook nog in het carter; motor heeft gebrekkige smering gehad doordat diesel in het carter is beland. compleet ander draaiend gedeelte staat alweer klaar,volgende week als de onderdelen binnen zijn alles weer opbouwen.
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#114
|
||||
|
||||
![]() Dis riem 2000 km geleden laten vervangen...kap los van de mk 1 getrilt en stukkie uitgegraven uit de riem ...van de week maar es aan de hobbie
![]() Schakelstang verbinding met de bak van de bus afgebroken ( paar uur voor vertrek naar oostenrijk ![]() |
#115
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Maar beter dan halverwege...?
__________________
Quote:
|
#116
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
#117
|
|||
|
|||
![]() Lachen topic, zal eens pics updaten heb ook nog wel een gevalltje.
|
#118
|
||||
|
||||
![]() Bonuspunten voor die pics hierboven
![]() |
#119
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() nr 1 ![]() zelfde kamer andere hoek ![]() nr 2 ![]() nr 3 ![]() en wat erover is van verbrandingskamer nr 4 ! ![]() ![]() nummer 1 van het onderblok! ![]() nr 2 ![]() nr 3 en dan,,,,, ![]() wat erover is van verbrandingskamer nummer 4..... ![]() ![]() de klep ![]() en tot slot wat cilinder beschadigingen. ![]() ![]() |
#120
|
||||
|
||||
![]() Niks mis mee toch?
__________________
- Golf mk1 '81 |