![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Fotooooo's ![]() gefeliciteerd André ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zoek maar op Ebay.de snel zijn. Er zijn er 300 gemaakt. En er rijden nu al 3 in FRS. Er is ook nog een helemaal witte. 100 gemaakt. Daar rijden straks ook 3 op het tafelkleed. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Die rijd hier ook over het tafelkleed André ![]() ![]() en zijn ze ook in het wit gemaakt,.......en daar heb/krijg jij er 3 van... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Rallye nr 020
Eigenaar: Gestel Auto's (6-10-2005) Chassisnummer: WVWZZZ1GZKB?????? Motornummer: 1H?????? Kenteken: PJ-VJ-66 Kleur: Matzwart, origineel Tornadorot (LY3D) Bijzonderheden: 6-10-2005 te koop bij Gestel Auto's. 14-09-2007 te koop op Marktplaats. 24-06-2008 op Marktplaats. Koper onbekend staat nu weer op MP te koop... |
|
|||
|
|||
![]() die rv rs 39 ralley heb maat van mij naar nederland gehaald jaren geleden
hij was toen kwa bekleding leeg geroofd hij heeft eer toen fire and ice in gezet leuk hem weer te zien
|
||||
|
||||
![]() Dat is mijn Rallye.
Ik heb mijn Rallye gekocht in Friesland en die heeft hem uit Rotterdam gehaald. En via hyves had iemand mij gevonden die had er ook ingereden, toen reed die in Apeldoorn. Maar van die persoon ben ik zijn naam kwijt omdat ik geen hyves meer heb, maar die jongen rijd nu in amerikaanse auto's. Heeft die maat van jou nog foto's van de Rallye zoals die toen was. m.v.g. Piet Honcoop |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En nu alweer te koop? |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja idd maarrrrr moet niet weg maar mag weg alleen voor een liefhebber het is een super auto dus staat ons niet in de weg maar gun het wel een liefhebber dus zodoende ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
iets teveel vermogen denk..... ![]() Quote:
Dan MOGEN er heel veel auto's hier op het forum wel weg denk ik..... ![]() ![]() waarom zet je hem hier op het forum niet te koop dan? hier zullen vast meer liefhebbers naar kijken dan op MP... ![]() Last edited by HannoverEdition : 08-05-2011 at 10:53. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hahaha ja dat denk ik ook wel ![]() ik ga hem nu erop zetten ik had hem al bij de edtion erbij gezet maar als iemand speceviek naar een rallye zoekt dan vind ie hem niet dus ga maar ff een aparte advertentie maken thanks ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Recent nog wat foto's ontvangen van nr 046. Is sinds 2006 bij de huidige eigenaar in bezit en staat momenteel te koop:
![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Rallye nr 51 ziet er nu zo uit.
Oud, ![]() Nieuw, ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dat noemt hij nieuwstaat? Hmm, best een leuk ding maar mag toch een hoop meuk vanaf voor dat hij nieuwstaat is .... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Van 328 pk naar "ongeveer" 210pk. Dan loopt de motor perfect
![]() Het kunnen er ook "exact" 180 zijn. ![]() Als je een Rallye koopt met 180pk moet je vragen of er een slaafje bij krijgt om te helpen duwen. |
|
|||
|
|||
![]() Gezien de vraagprijs bij Arie ook en pak lager verkocht als eerst de prijs was.....
scheelt zo een 3 ruggen ... bom duiten. |
|
||||
|
||||
![]() Afgelope weekend nog daar geweest en toen had die het nog wel over een 300+ pk's met uitdraai etc..
jammer dat de as er onderuit is naar achter voor de uitlaat
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
![]() de uitdraai was niet goed bekeken door de oude eigenaar en omdat arie goed van vertrouwen is heeft hij dit overgenomen van hem
de auto heeft dus geen 328pk maar 328nm koppel!! auto is bij jd op de bank geweest en daar is ook de uitdraai van |
|
|||
|
|||
![]() hallo mensen
ik heb deze rallye gekocht van een bekende van mijn en deze had het over 328 pk ik heb verder ook niet met deze auto gereden en ben er alleen mee naar de meeting in arnhem gereden en toen dacht ik al wel van dit klopt denk ik niet en daar hebben we de uitdraai bekeken en deze bleek 328nm te hebben en +/- 210 pk dus dat was een foutje deze auto is verder netjes en de prijs is dan ook een vraagprijs voor de mensen die het geld wel hebben?????? gr arie uit leuvenheim |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
is ook veel aannemelijker dat een auto meer Pk's dan koppel heeft natuurlijk.... ![]() Wel appart dat er 2 vorige eigenaren verkeerd gelezen hebben......ach van liefhebber voor liefhebber zal ik maar zeggen....... ![]() Foutje bedankt ![]() ![]() Quote:
Die zullen er op dit forum vast wel zijn,echter word er hier wel iets kritischer naar een Golf Rallye gekeken dan op MP denk ik. ![]() ik zou zeggen,zet hem hier op het forum te koop in het auto's te koop topic Arie. ![]() |